|
Οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του D-Max προσφέρουν σαφώς μεγαλύτερους χώρους σε όλους τους επιβάτες σε σχέση με τις αντίστοιχες του Ranger, τόσο ως προς το ωφέλιμο πλάτος όσο και σε ό,τι αφορά στον "αέρα" για τα γόνατα και το κεφάλι των επιβατών.
Από την άλλη πλευρά, τα καθίσματα του Ranger προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ οι εκδόσεις Wildtrak (όπως το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας) εφοδιάζονται με ελκυστικές επενδύσεις, (εξωτερικές ραφές πορτοκαλί απόχρωσης). Στους χώρους για μικροαντικείμενα που προσφέρουν αμφότερα τα μοντέλα, περιλαμβάνονται δύο ποτηροθήκες, διπλές θήκες στο υποβραχιόνιο, μεγάλες θέσεις στο εσωτερικό των θυρών κ.ά. Το D-Max προσφέρει επιπρόσθετα μια ειδική θήκη για γυαλιά στην οροφή του οχήματος, ενώ το Ranger διαθέτει μια θήκη-συρτάρι για έγγραφα, ακριβώς πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και στις δύο περιπτώσεις είναι σκληρά, με αυτά του Ranger να υπερτερούν σε αίσθηση κατά την αφή. Τέλος, ο εκπρόσωπος της Ford εμφανίζει μεγαλύτερη "προσοχή" στο φινίρισμα και στη συναρμολόγηση.
|
|
"Συγκρατημένα σπορτίφ" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ο εσωτερικός διάκοσμος του D-Max, ενώ διακρίνεται για την πληθώρα αποθηκευτικών χώρων. Η ποιότητα κατασκευής ωστόσο υστερεί σε σχέση με το επίπεδο του Ranger.
|
|
Σύγχρονο σχεδιαστικά και με πληθώρα αποθηκευτικών χώρων είναι το εσωτερικό του Ranger. Οι εκδόσεις Wildtrak φιλοξενούν τρεις οθόνες με πληροφορίες για την εκτός δρόμου οδήγηση στο επάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας.
|
|
|
|
Αναπαυτικά και με ανθεκτικές επενδύσεις είναι τα καθίσματα του D-Max, ωστόσο οπτικά τις εντυπώσεις κερδίζουν αυτά του Ranger, προσφέροντας παράλληλα καλύτερη πλευρική στήριξη.
|
|
|