Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Οι σφετεριστές…
Ιαπωνική κυριαρχία 184 ίππων
Διαβάστηκε από 15925 αναγνώστες
Το Isuzu D-Max εφοδιάζεται με τον ισχυρότερο τρίλιτρο κινητήρα της κατηγορίας.
Ο άρτι αφιχθείς και στην ελληνική αγορά Duratorq TDCI των 3,0 λίτρων αναβαθμίζει σημαντικά την γκάμα των εκδόσεων του Ford Ranger, προσφέροντας το "νεύρο" που έλειπε από τις 2,5λιτρες εκδόσεις του. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και τα περιορισμένα επίπεδα θορύβου που παράγει, δεν μπορεί να καμία περίπτωση να "κοιτάξει στα μάτια" το αντίστοιχης χωρητικότητας μηχανικό σύνολο που κινεί το Isuzu D-Max. O εν λόγω υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας υπερτερεί σε αποθέματα ισχύος αλλά και ροπής, ενώ στην πράξη αποδεικνύεται και οικονομικότερος από πλευράς κατανάλωσης καυσίμου. Σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου που διαθέτει το D-Max, αυτό μεταφράζεται σε σημαντικά πιο μεγάλη αυτονομία για το ιαπωνικό μοντέλο.
Εύστροφος και με πιο αθόρυβη λειτουργία είναι ο νέος τρίλιτρος κινητήρας του Ford Ranger.

 
 Ford Ranger 3,0 Wildtrak- Isuzu D-Max 3,0 LS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά…
Σε μήκος το Ranger, σε πλάτος το D-Max
Μοιρασμένες εντυπώσεις στο δρόμο
Ιαπωνική κυριαρχία 184 ίππων