Μεγαλύτερο ισχυρότερο |
Αναβαθμισμένος κινητήρας 178 ίππων |
Διαβάστηκε από 15033 αναγνώστες
|
|
|
Το κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης της Mitsubishi στο Okazaki κατάφερε να παρουσιάσει μια νέα έκδοση του 2,5λιτρου Di-D υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα που κινούσε έως τώρα το L200, ο οποίος προσφέρει αυξημένη ισχύ (από τους 136 στους 178 ίππους) και ροπή (από τα 314 στα 400 Nm).
Οι μηχανικοί της MMC επικέντρωσαν τις προσπάθειές τους στην εξέλιξη ενός νέου σχήματος για τους θαλάμους καύσης, οι οποίοι αποτελούνται από ανθεκτικότερο κράμα μετάλλων. Παράλληλα έχει επανασχεδιαστεί το σύστημα ψεκασμού, καθώς και ο υπερσυμπιεστής, ενώ έχει βελτιωθεί το σύστημα ψύξης του κινητήρα.
Αποτέλεσμα των προσπαθειών του είναι η απόδοση 178 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. (+29% σε σχέση με τον κινητήρα των 136 ίππων), ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής έχει αυξηθεί κατά 27% στα 400 Nm στις 2.000 σ.α.λ. (350 Nm στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο).
Σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή, το νέο μηχανικό σύνολο προσφέρει επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ., ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 - 120 χλμ./ώρα απαιτούνται 9,4 δλ.
Παράλληλα, η μέση κατανάλωση καυσίμου έχει διατηρηθεί στα 8,5 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο κίνησης (8,4 λτ./100 χλμ. για τον κινητήρα των 136 ίππων), ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανέρχονται στα 223 g/km (222 g/ g/km για τον κινητήρα των 136 ίππων).
|
|
|
|
|