Πληρέστατες και ποιοτικές υπηρεσίες |
Το μυστικό της επιτυχίας κρύβεται στο DNA της Ford |
Διαβάστηκε από 15538 αναγνώστες
|
|
|
|
Ο κ. Μητρόπουλος τόνισε πως οι υπηρεσίες after-sales είναι αυτές που διαφοροποιούν τις καλές εταιρείες και τις ανταμείβουν με την εμπιστοσύνη του πελάτη.
|
Στο πλαίσιο του αφιερώματος στο δίκτυο και στις υπηρεσίες after-sales που η Ford Motor Ελλάς Α.Ε.Β.Ε. προσφέρει την ελληνική αγορά, το Auto Τρίτη Επαγγελματικά ήρθε σε επικοινωνία με τον κ. Γιώργο Μητρόπουλο, Προϊστάμενο Επαγγελματικών Οχημάτων, προκειμένου να μας σκιαγραφήσει την πολιτική της εταιρείας. Παράλληλα ζητήσαμε από τον κ. Μητρόπουλο να τοποθετηθεί σχετικά με την πορεία της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μέσα στο προσεχές -ομιχλώδες- διάστημα.
Α.Τ.Ε.: Η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων κυμαίνεται μέχρι στιγμής σε οριακά καλύτερα επίπεδα από το -καταστροφικό- 2009. Ποια είναι η γνώμη σας για την πορεία της αγοράς μέσα στο 2010 και πώς προετοιμάζεστε ως εταιρεία για τη συνέχεια;
Γ.Μ.: Το 2009 ήταν όντως μια δύσκολη, πτωτική χρονιά για τον κλάδο των επαγγελματικών αυτοκινήτων. Εξαίρεση αποτέλεσαν οι μήνες όπου εφαρμόστηκε το μέτρο της απόσυρσης. Για το 2010 η κατάσταση έδειξε να σταθεροποιείται, όμως η φετινή χρονιά δεν προβλέπεται να ξεπεράσει σε πωλήσεις τα επίπεδα του περασμένου έτους.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η Ford, με γνώμονα πάντα την κάλυψη των αναγκών των πελατών της, έχει ήδη φροντίσει να κάνει τα μοντέλα της ακόμα πιο προσιτά και ελκυστικά ως προς την απόκτησή τους από τον επαγγελματία αγοραστή. Άλλωστε, αυτό είναι στο DNA της Ford και των προϊόντων της.
Α.Τ.Ε.: Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εμφανίζονται εξαιρετικά διστακτικοί ως προς το ενδεχόμενο αντικατάστασης του "συνεργάτη" τους στην παρούσα φάση. Μήπως, πλέον, η κόντρα μεταξύ των αντιπροσωπειών μεταφέρεται στην πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στον κλάδο του after-sales;
Γ.Μ.: Θα έλεγα ότι η αντιπαράθεση εντείνεται ακόμα περισσότερο και σε αυτόν τον τομέα. Είναι γεγονός, ότι οι υπηρεσίες after-sales διαφοροποιούν τις καλές εταιρείες, γι αυτό και ανταμείβονται με την εμπιστοσύνη του πελάτη, χτίζοντας μια μακροχρόνια σχέση.
Στη Ford, με ένα εκτεταμένο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών σε όλη τη χώρα, φροντίζουμε να βρίσκουμε λύση στο πρόβλημα που θα προκύψει για τον επαγγελματία. Σε ορισμένες περιοχές υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης ακόμα και σε ώρες πέραν του 8ώρου, έτσι ώστε να μην αποσπάται ο πελάτης από την εργασία του. Επίσης, στα επαγγελματικά οχήματα δίνεται πάντα προτεραιότητα στην επισκευή τους, έτσι ώστε να μειώνεται στο ελάχιστο ο χρόνος παραμονής τους στο συνεργείο.
Α.Τ.Ε. Ποιοι είναι οι βασικότεροι στόχοι της Ford Motor Ελλάς αναφορικά με την ανάπτυξη των υπηρεσιών after-sales, τόσο για το τρέχον έτος, όσο και για τα αμέσως επόμενα χρόνια;
Γ.Μ.: Στόχος της εταιρείας μας οι ικανοποιημένοι πελάτες, οι οποίοι σε κάθε επίσκεψή τους επιβεβαιώνουν ότι η χρήση του εξουσιοδοτημένου δικτύου της Ford είναι συνολικά η "καλύτερη" λύση για τις ανάγκες τους.
Α.Τ.Ε.: Με ποιες ενέργειες θα μπορούσε η Πολιτεία να τονώσει την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στο άμεσο προσεχές διάστημα; Επίσης, υπάρχουν τυχόν "εμπόδια" που αντιμετωπίζει η ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σας, εξαιτίας της υφιστάμενης νομοθεσίας;
Γ.Μ.: Ένα μέτρο που θα έδινε τόνωση όχι μόνο στην αγορά του επαγγελματικού, αλλά στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου, θα ήταν η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης.
Η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου των πετρελαιοκινητήρων σε σύγκριση με τις υψηλές τιμές της βενζίνης θα έχει ως αποτέλεσμα οικονομικό όφελος, που θα οδηγήσει τους καταναλωτές σε ανανέωση των αυτοκινήτων τους.
Παράλληλα, βέβαια, θα πρέπει να υπάρχει σχετική μέριμνα από το φορολογικό σύστημα που θα ευνοεί τη χρήση - απόκτηση πιο "καθαρών" αυτοκινήτων. Δεν πρέπει να παραβλέπουμε άλλωστε, πως σήμερα οι κινητήρες πετρελαίου εκπέμπουν χαμηλότερες τιμές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από τους βενζινοκινητήρες, ενώ παράλληλα εφοδιάζονται με φίλτρα για την απορρόφηση των μικροσωματιδίων.
|
|
|
|
|