Ενισχυμένη... |
Προηγμένα μηχανικά μέρη |
Διαβάστηκε από 8521 αναγνώστες
|
|
|
|
Η ποιότητα κύλισης, καθώς και το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του νέου τουριστικού λεωφορείου της Temsa είναι πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
|
Η ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα τοποθέτησης αερανάρτησης, διασφαλίζει στο νέο τουριστικό λεωφορείο της Temsa μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα, χάρη και στις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, διασφαλίζεται η μεγάλη ευελιξία του σε περιορισμένους τόπους (κύκλος στροφής 16,5μ.).
Συστήματα όπως το ABS, ASR, ESP, EBS κ.ά. αναλαμβάνουν να προσφέρουν στον οδηγό την απαραίτητη βοήθεια στις… δύσκολες στιγμές, ενώ ο κινητήρας της MAN που αναλαμβάνει την κίνηση του MD 9, προσφέρεται και σε εκδόσεις Euro 5 ή EEV, χωρίς την ανάγκη προσθήκης διαλύματος AdBlue, χάρη στη MAN Pure Diesel Technology. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με ισχύ 250 ή 280 ίππων και αντίστοιχα αποθέματα ροπής 1.000 ή 1.100 Nm από τις 1.200 σ.α.λ. Σε ό,τι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, η βασική επιλογή θα αφορά στο αυτόματο Allison T280R των 6+1 σχέσεων, που υπόσχεται τη βέλτιστη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα, σε συνδυασμό με τη διατήρηση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου σε χαμηλά επίπεδα. Προαιρετικά, το MD9 θα μπορεί να αποκτηθεί και με το μηχανικό 6S1010 BO της ZF.
|
|
|
|
|