|
Το Mahindra GOA Hawk Single Cab αποδείχθηκε ιδιαίτερα ικανότατο, όταν κλήθηκε να αντιμετωπίσει δύσκολες και δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, χωρίς ωστόσο να υστερήσει ακόμη και στο εθνικό οδικό δίκτυο, εκπλήσσοντας μάλιστα ευχάριστα με την σταθερότητα που επέδειξε, παρά την μεγάλη καρότσα που το "ακολουθεί".
Σαφέστατα, σε αυτό συνετέλεσε και η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα (γνώριμος μας από την διπλοκάμπινη έκδοση του ινδικού Pick-Up), καθώς και η ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφούσε με επιτυχία τυχόν κραδασμούς ή δυσάρεστες αναταράξεις προερχόμενες από την μεγάλη καρότσα, που παρ´ όλα αυτά ήταν ελάχιστες.
Στην έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας κατά την διάρκεια της δοκιμής, η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείτο μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρισκόταν δεξιά από τον 5τάχυτο επιλογέα των σχέσεων, ενώ σε γενικές γραμμές η οδική συμπεριφορά του Mahindra GOA Hawk Single Cab, άφησε άριστες εντυπώσεις, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης.
|
|
|
|
Στο δρόμο το Mahindra GOA Hawk Single Cab δεν αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα, όπου κι αν κινηθεί!
|
|
|