|
Όχι, δεν μας έχει επηρεάσει η κρίση και το ρίξαμε στα λαϊκά άσματα, απλά το Mahindra GOA Hawk Single Cab εφοδιάζεται με τον γνωστό μας από την διπλοκάμπινη έκδοση υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο και16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα, χωρητικότητας 2.179 κ.εκ, ο οποίος και σε αυτή την περίπτωση αποδίδει 116 ίππους και 273 Nm ροπής, που κινούν το ινδικό Pick-Up σβέλτα και με ασφάλεια, προσδίδοντας του και αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις.
Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κινητήρας πληροί τις
Euro4 προδιαγραφές για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ έχει εξελιχθεί από την αυστριακή εταιρεία AVL.
Όπως ήδη προαναφέραμε, διακρίνεται για την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του, ενώ σύμφωνα με το κατασκευαστή η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 9,1 λτ./100 χλμ, γεγονός το οποίο διαπιστώσαμε και εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής του.
|
|
|
Ο πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων επιτυγχάνει καλές επιδόσεις χάρη στους 116 ίππους και τα 273 Nm ροπής, τα οποία αποδίδει.
|
|
|
|