Νέα εποχή! |
Οι εκδόσεις και τα βασικά χαρακτηριστικά του OM 471 |
Διαβάστηκε από 5225 αναγνώστες
|
|
|
|
Μπορεί η γραμμή παραγωγής του Mannheim να φέρει πολλαπλούς αυτοματισμούς...
|
Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η Mercedes-Benz, ο νέος, 6κύλινδρος σε σειρά, OM 471 των 12,8 λτ. θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 421, 449, 476 και 510 ίππων με αντίστοιχη μέγιστη ροπή 2.100, 2.200, 2.300 και 2.500 Nm. Σε αυτές τις εκδόσεις θα προστεθούν και εκδόσεις με την ονομασία «Top Torque», όπου επιπλέον 200 Nm ροπής θα είναι διαθέσιμα στις υψηλότερες σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.
Μια από τις σημαντικές διαφοροποιήσεις του σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα που προσφέρονται αυτή την στιγμή στα φορτηγά της Mercedes-Benz για την αγορά της ΕΕ, αφορά στο νέο σύστημα τροφοδοσίας X-PULSE που αποτελεί μια μετεξέλιξη του συστήματος common-rail που προσφέρει πιέσεις της τάξης έως και των 2.500 bar.
|
|
|
...ωστόσο ο ανθρώπινος παράγοντας εξακολουθεί να αποτελεί το σημείο- κλειδί στα πιο κρίσιμα στάδια συναρμολόγησης του νέου κινητήρα.
|
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των νέων κινητήρων της οικογένειας Blue Efficiency Power είναι ότι η μέγιστη ροπή διατίθεται από τις 1.100 σ.α.λ., ωστόσο (χωρίς να υπάρχουν πιο σαφείς πληροφορίες μέχρι στιγμής), ένα υψηλότατο ποσοστό αυτής είναι διαθέσιμη στον οδηγό από τις 1.000 σ.α.λ., μόλις με σαφή τα οφέλη που αυτό επιφέρει στη μέση κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα.
Σημαντικά βελτιωμένη είναι και η δομή του OM 471, με αποτέλεσμα να διαστάσεις του να είναι μειωμένες (μήκος 1.531 χλστ.), ενώ έχει αυξηθεί και η ακαμψία του, γεγονός που συμβάλλει στη σημαντική μείωση του παραγόμενου θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του.
Ένα επίσης εξαιρετικά ενδιαφέρον χαρακτηριστικό, τόσο του OM 471, όσο και των υπολοίπων κινητήρων της οικογένειας Blue Efficiency Power που θα ακολουθήσουν είναι πως τα προγραμματισμένα διαστήματα μεταξύ των σέρβις έχουν αυξηθεί στα 150.000 χλμ. Αυτό συνεπάγεται πως π.χ. οχήματα που χρησιμοποιούνται σε διεθνείς οδικές μεταφορές, θα απαιτούν συντήρηση μόλις μια φορά το χρόνο, τηρουμένων πάντα των προϋποθέσεων που θέτει ο κατασκευαστής.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως η Mercedes-Benz έχει ήδη υποβάλλει το νέο 13λιτρο κινητήρα της σε εξαντλητικές δοκιμές, τόσο σε εργαστηριακό περιβάλλον, όσο και σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Περισσότερα από 60 εκ. χλμ. λειτουργίας έχουν καταγραφεί σε κλιματολογικές διακυμάνσεις που αντιστοιχούν σε χρήση από την Ν. Αφρική έως και τον Β. Πόλο προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν προβλήματα και να διασφαλιστεί η επιβεβλημένη αξιοπιστία του νέου κινητήρα.
|
|
|
|
|