Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Τα χωματουργικά με μεικτό βάρος άνω των 8t.
Εκτός ορίων
Διαβάστηκε από 13588 αναγνώστες
Οι απαιτήσεις που μπορεί να έχει μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των κατασκευών από ένα βαρύ επαγγελματικό όχημα, είναι ουσιαστικά ανεξάντλητες, από την κίνηση σε ένα έντονα λασπώδες περιβάλλον έως και τη μεταφορά συρμών βάρους ακόμα και 200t. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν τις προκλήσεις που επιβάλλεται να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές ενός τέτοιου οχήματος;
Μια εταιρεία κατασκευής ελαφρών ή βαρέων επαγγελματικών οχημάτων που προορίζονται για χρήση π.χ. στις αστικές διανομές προϊόντων ή στις διεθνείς οδικές μεταφορές, επιβάλλεται να προσφέρει λύσεις στους πελάτες της αναφορικά με ζητήματα, όπως είναι η ευελιξία εντός της πόλης, η βέλτιστη δυνατή αναλογία ωφέλιμου φορτίου/ μεικτού βάρους, η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου, ο περιορισμός των εκπομπών ρύπων κ.ά.
Ωστόσο, όταν αναφερόμαστε σε οχήματα… ειδικών αποστολών, όπως είναι τα χωματουργικά και γενικότερα τα οχήματα του κλάδου των κατασκευών, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν πραγματικά. Το σημαντικότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι διεθνείς εταιρείες κατασκευής επαγγελματικών οχημάτων είναι πως απλούστατα, όσες λύσεις και αν προσφέρουν στους πελάτες τους, πάντοτε θα παρουσιάζονται νέα προβλήματα!
Συγκεκριμένα, τα φορτία που τα οχήματα τους θα κληθούν να μεταφέρουν μπορεί να περιλαμβάνουν από χώμα έως και… "τυφλοπόντικες" που χρησιμοποιούνται για διάνοιξη σηράγγων, ενώ το σχήμα των εν λόγω φορτίων, τις περισσότερες των περιπτώσεων, είναι ακανόνιστο (βράχοι, μηχανήματα, πτερύγια ανεμο-γεννητριών κ.α.).
Ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα εστιάζεται στο είδος των δρομολογίων που τα εν λόγω οχήματα θα κληθούν να ακολουθήσουν. Σε ένα εργοτάξιο ή ένα λατομείο είναι λογικό πως κανείς δεν μπορεί να περιμένει πως το οδόστρωμα θα είναι καλό (έστω και οριακά αποδεκτό σε αρκετές περιπτώσεις), ενώ οι κλίσεις του αρκετές φορές προκαλούν έντονο προβληματισμό. Φυσικά, περιττεύει να αναφέρουμε πως αρκετές διαδρομές τους ουσιαστικά… δεν περιλαμβάνονται στο οδικό δίκτυο μιας περιοχής.
Σε όλα τα παραπάνω μπορεί να κανείς να προσθέσει έννοιες και όρους όπως: οικονομία καυσίμου, αξιοπιστία μηχανικών μερών, περιορισμένο κόστος συντήρησης, ευρωπαϊκές οδηγίες αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, ασφάλεια και άνεση επιβατών, ασφάλεια φορτίου και των άλλων χρηστών του οδικού δικτύου.
Βάσει όλων των παραπάνω στοιχείων, καθίσταται σαφές πως τα οχήματα που σας παρουσιάζουμε στις σελίδες που ακολουθούν δεν είναι απλώς και μόνο σκληροτράχηλα εργαλεία που καλούνται να φέρουν εις πέραν τις πιο ακραίες αποστολές κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες.
Ουσιαστικά, πρόκειται για ορισμένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά οχήματα που έχουν παρουσιαστεί και δεν θα πρέπει να σας εκπλήσσει το γεγονός ότι αρκετές από τις καινοτομίες που για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν σε αυτά, έχουν υιοθετηθεί με το πέρασμα των χρόνων από όλα τα τροχοφόρα οχήματα που κινούνται γύρω μας.

 
 Τα χωματουργικά με μεικτό βάρος άνω των 8t.
Astra
DAF
Iveco
MAN
Mercedes-Benz
Renault Trucks
Scania
Volvo Trucks