Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To ρετρό- πρωτότυπο Tubik της Citroen σκιαγραφεί τις σχεδιαστικές φόρμες των μελλοντικών Van της γαλλικής εταιρείας, ενώ παράλληλα αποτίνει φόρο τιμής σε θρυλικά μοντέλα του παρελθόντος της, όπως το Type H του 1948.

Η ενιαία πλευρική πόρτα που ανοίγει προς τα πάνω αποτελεί μια επιπλέον καινοτόμα πρόταση. Ενώ η πρωτοποριακή χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού επιτρέπει την μετατροπή του σε ένα ευρύχωρο κρεβάτι.

Citroen Tubik

11.799 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2011)

Ένα από τα πιο εξεζητημένα πρωτότυπα οχήματα που παρουσιάστηκαν στην 64η ΙΑΑ ήταν, χωρίς αμφιβολία, το Citroen Tubik. Θέλοντας μεταξύ άλλων να αποτίσει φόρο τιμής στο Tub Van του 1939 καθώς και στο Type H του 1948 (που διατηρήθηκε στην παραγωγή έως το 1980), η Citroen παρουσίασε μια σχεδιαστική σπουδή πάνω σε ένα μελλοντικό όχημα που θα μπορεί να καλύψει με ευκολία, τόσο τις απαιτήσεις ενός επαγγελματία, όσο και μιας οικογένειας στον ελεύθερο χρόνο της. Με μήκος αμαξώματος 4,8 μ., πλάτος 2,08 μ. και ύψος 2.05 μ., το Tubik προσφέρει άνετους χώρους στο εσωτερικό για έως και εννέα ενήλικους επιβάτες χάρη στην πρωτοποριακή χωροταξική διαρρύθμιση και σχεδίαση των καθισμάτων του που έχουν προκύψει από τις έρευνες της εταιρείας μέσω του προγράμματος Multicity. Πέραν του καθίσματος του οδηγού που εδράζεται σε ειδικά διαχωρισμένο χώρο, η πρώτη σειρά καθισμάτων φέρει ένα διπλό «πάγκο» που μπορεί να περιστραφεί πλήρως. Η δεύτερη σειρά φέρει καθίσματα που μπορούν να περιστραφούν, να μετατραπούν σε τραπέζι ή να αναδιπλωθούν δημιουργώντας μια επίπεδη επιφάνεια. Τέλος, η τρίτη σειρά αποτελείται από ένα ενιαίο κάθισμα που σε συνδυασμό με τη δεύτερη σειρά μπορούν να μεταμορφώσουν το εσωτερικό του Tubik σε ένα κρεβάτι/ ανάκλιντρο. Φυσικά, περιττεύει να προσθέσουμε πως όλα τα καθίσματα μπορούν να αφαιρεθούν άμεσα προσφέροντας έναν ενιαίο χώρο φόρτωσης. Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως η Citroen παρουσίασε το νέο πρωτότυπό της με το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα κινητήρων Hybrid4.