Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κομψό και παράλληλα δυναμικό σχεδιαστικά, το νέο Pick-Up της SsangYong φέρει μέχρι στιγμής την ονομασία SUT-1 και παρουσιάστηκε στην ΙΑΑ ως έκδοση παραγωγής.

Κομψός σχεδιαστικά και με διακόπτες που… παραπέμπουν στο Actyon Sports είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του SUT-1.

Ο εξοπλισμός αναμένεται να είναι πληρέστατος και, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και κάμερα οπισθοπορείας.

SsangYong SUT-1

11.800 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2011)

Συνεχώς μεγαλώνει και εκσυγχρονίζεται η κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών και η SsangYong είναι μια ακόμη εταιρεία που αποφάσισε να αναβαθμίσει τον εκπρόσωπο της σε αυτή. Στην ελληνική αγορά, προσφέρεται το Actyon Sports, ωστόσο, όπως όλα δείχνουν αναμένεται να αντικατασταθεί από ένα νέο μοντέλο με την ονομασία SUT-1. Το νέο αυτό Pick-Up είχε αρχικά παρουσιαστεί ως πρωτότυπο στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές του έτους και πλέον στην 64η ΙΑΑ, η SsangYong προώθησε την έκδοση παραγωγής του. Όπως και το Actyon Sports, το νέο SUT-1 θα προσφέρεται μόνο σε Double Cab έκδοση με την εταιρεία να έχει δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην επίτευξη μιας καλαίσθητης και δυναμικής σχεδίασης, τόσο για το αμάξωμα, όσο και τον εσωτερικό διάκοσμο. Κομψότατο και πολυτελές εσωτερικό Ένα από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το SUT-1 είναι η κομψή σχεδίαση του εσωτερικού με τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα να διαφοροποιούνται πλήρως από τα όσα γνωρίζουμε, από το Actyon Sports. Παράλληλα, οι μέχρι στιγμής πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας (έστω και προαιρετικά) που, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει στοιχεία όπως τα ESP, ABS, Active Rollover Protection, κάμερα οπισθοπορείες, θερμαινόμενα καθίσματα για τους μπροστινούς επιβάτες, υπολογιστή ταξιδιού, πλήρως αυτόματο κλιματισμό κ.ά. Νέος Euro 5 κινητήρας 155 ίππων Κάτω από το καπό του SUT-1 εδράζεται ο νέος πετρελαιοκινητήρας Active Diesel Engine, των 1.998 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 155 ίππων και μέγιστη ροπή 360 Nm από τις 1.500- 2.800 σ.α.λ. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο, καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5 χάρη σε φίλτρο μικροσωματιδίων και συνεργάζεται με ένα αυτόματο ή ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (αμφότερα). Σύμφωνα με τον κατασκευαστή και ανάλογα με την ύπαρξη συστήματος 4κίνησης ή μη, η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου 2,0λιτρου κινητήρα θα κυμαίνεται από τα 7,1- 8,0 λτ./100 χλμ.