ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Οι τρεις οριζόντιες μπάρες στη γρίλια είναι εμπνευσμένες από τα μεγάλα SUV και 4x4 της Ford και προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό στο μοντέλο.

Πίσω από τις ζάντες, οι δαγκάνες των δισκόφρενων φέρουν προστατευτικό κάλυμμα, ώστε να εμποδίζονται οι μικρές πέτρες που μπορούν να τρυπώσουν και να προκαλέσουν φθορά.

Στους εξωτερικούς καθρέφτες εδρεύουν τα πλαϊνά φλας, όπως και τα φώτα του συστήματος Guide-me-home.

Στο πίσω μέρος, η σχεδίαση παραπέμπει σε ένα στιβαρό pick-up. Η πόρτα της καρότσας κλειδώνει, ενώ στο σήμα της Ford «κρύβεται» η κάμερα οπισθοπορείας (ανάλογα με την έκδοση).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ στη Ν. Αφρική για το νέο Ford Ranger

11.390 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

Με ρωμαλέα εμφάνιση, εξαιρετικές μεταφορικές και ελκτικές δυνατότητες, Euro5 κινητήρες, αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα, το νέο Ford Ranger έρχεται να αποτελέσει τον ιδανικό σύντροφο του επαγγελματία και όχι μόνο.

Με μια ματιά
* Νέο πάτωμα με τρία αμαξώματα (Regular, Super & Double Cab)
* Δυναμική εμφάνιση και άνετο εσωτερικό
* Στάνταρ ESP με επιμέρους ενσωματωμένες λειτουργίες
* Πολύ καλές δυνατότητες φόρτωσης και έλξης ( 1.309 και 3.350 κιλά)
* Νέο 6άρι αυτόματο κιβώτιο
* Euro5 diesel κινητήρες 2,2 και 3,2 λίτρων

Με την άφιξη του νέου Ford Ranger, ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των pick-up αναμένεται να γίνει ακόμα πιο σκληρός, αφού το μοντέλο θέτει νέα δεδομένα σε τομείς όπως είναι η εμφάνιση, η ασφάλεια, η οδική συμπεριφορά και οι μεταφορικές-ελκτικές δυνατότητες.

Δείχνω και είμαι δυνατό
Για να πείσει ένα μοντέλο τον αγοραστή ότι είναι ικανό εκτός δρόμου, σκληροτράχηλο όταν το φορτώνεις και ποιοτικό σε όλους τους τομείς, οφείλει να έχει ρωμαλέα και δυναμική εμφάνιση χωρίς να αλλοιώνονται οι αναλογίες του αμαξώματος, μας δήλωσε ο υπεύθυνος σχεδίασης του νέου Ford Ranger, Craig Metros.
Για το λόγο αυτό, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη λεπτομέρεια, από το πιο διακριτικό «κόψιμο» που συμβάλλει στην αεροδυναμική (για παράδειγμα εκεί που ενώνεται το καπό με τα φτερά), μέχρι και τη θέση της μεσαίας κολόνας, η οποία αλλάζει ανάλογα με το αμάξωμα.
Σε κάθε περίπτωση, στο εμπρόσθιο μέρος ξεχωρίζουν η γρίλια με τις τρεις οριζόντιες μπάρες (χαρακτηριστικές στα μεγάλα SUV και 4x4 οχήματα της Ford), όπως και η δυναμική μάσκα με τον προφυλακτήρα, ο οποίος ανάλογα με την έκδοση είναι μαύρος, στο χρώμα του αμαξώματος ή πιο «ανάγλυφος» (έκδοση Wildtrack).
Από το πλάι, τέλος, το μάτι πέφτει πρωτίστως στους φουσκωμένους θόλους που τονίζουν το φάρδος του αμαξώματος, όπως και στα δύο νεύρα που τρέχουν κατά μήκος, το πρώτο από την καρότσα μέχρι το καπό και το δεύτερο ανάμεσα στους θόλους και στο ύψος του ανώτερου μέρους των τροχών. Τέλος, πιο πίσω η σχεδίαση παραπέμπει σαφώς σε pick-up όχημα, ενώ οι πιο έμπειροι θα παρατηρήσουν πως η πόρτα της καρότσας ασφαλίζει σύμφωνα με τη νέα τάση της κατηγορίας, ενώ στην πλούσια έκδοση Wildtrack, στο σήμα της Ford είναι «κρυμμένη» η μικροκάμερα του συστήματος Park Assist.