ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του Ranger είναι 1.309 κιλά και το ρυμουλκούμενο βάρος 3.350 κιλά. Η πόρτα της καρότσας μπορεί να αντέξει μέχρι 220 κιλά.

Οι «χούφτες» για να στερεωθούν ογκώδη αντικείμενα ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό, καθώς κάποιοι αγοραστές επιθυμούν «λείες» επιφάνειες.

Το κάλυμμα στην καρότσα ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό, όπως και η 12V πρίζα (στάνταρ στην έκδοση Wildtrack).

Δέστρες για να στηρίξεις βαριά αντικείμενα υπάρχουν πολλές. Αντέχουν μέχρι 500 daN (kg).

Χώρος Φόρτωσης: Φορτώστε το, αντέχει!

11.397 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του νέου Ford Ranger συγκαταλέγεται η μεγάλη καρότσα και οι πολύ καλές ελκτικές και μεταφορικές δυνατότητες. Πιο συγκεκριμένα, το πλάτος μεταξύ των θόλων ανέρχεται στα 1.139 χλστ., ενώ το μήκος της καρότσας στα 2.317, 1.847 και 1.560 χλστ. ανάλογα με τον τύπο (Single, Super και Double Cab αντίστοιχα). Το μέγιστο πλάτος είναι 1.544 χλστ., ενώ το ύψος 511 χλστ. για όλα τα αμαξώματα.
Όσον αφορά στις ελκτικές δυνατότητες (τρέιλερ με φρένα), το 2κίνητο μπορεί να τραβήξει έως 2,5 τόνους, ενώ το 4κίνητο έως 3,35 τόνους (επίδοση εξαιρετική για την κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών). Στην περίπτωση ενός τρέιλερ χωρίς φρένα, το μέγιστο ρυμουλκούμενο βάρος ανέρχεται στα 750 κιλά, σε κάθε περίπτωση. Τέλος, αναφορικά με τις μεταφορικές ικανότητες του μοντέλου, αυτές ποικίλλουν ανάλογα με το αμάξωμα ή κινητήρα και έτσι, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.309 κιλά (4x4 Single Cab).
Αξιοσημείωτο επίσης για τον επαγγελματία που ρυμουλκεί τρέιλερ, μπαγκαζιέρα κτλ., είναι το γεγονός πως το μοντέλο εφοδιάζεται στάνταρ με ESP που ενσωματώνει τη λειτουργία Trailer Sway Control. Αυτό είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα που αναγνωρίζει όταν υπάρχει ρυμουλκούμενο και επεμβαίνει στα φρένα και τον κινητήρα (μειώνει τις στροφές), όταν αυτό πάει να «ψαρέψει» και άρα να θέσει σε κίνδυνο τον οδηγό.
Από την άλλη, ο επαγγελματίας που φορτώνει συχνά και πολύ την καρότσα θα εκτιμήσει ιδιαιτέρως τη λειτουργία Adaptive Load Control που ενσωματώνεται επίσης στο ESP. Πιο συγκεκριμένα, αισθητήρες αναγνωρίζουν πότε το όχημα είναι φορτωμένο ή όχι με αποτέλεσμα οι επεμβάσεις του ESP να είναι πιο αποτελεσματικές όσον αφορά στην ενεργητική ασφάλεια.