ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ικανό εκτός δρόμου και ήσυχο στην άσφαλτο είναι το νέο Ranger.

Πίσω από το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, γίνεται αισθητός ο pick-up προσανατολισμός του.

Οδική συμπεριφορά: άνετο και ασφαλές

11.396 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

Στο δρόμο, το νέο Ford Ranger αποκαλύπτει τον pick-up χαρακτήρα του, δηλαδή ο οδηγός νιώθει συνεχώς μικρές αναπηδήσεις του πίσω μέρους ένεκα της ανάρτησης με σούστες (τουλάχιστον όταν δεν είναι φορτωμένο), ωστόσο ξεχωρίζει απέναντι στον ανταγωνισμό από τα χαμηλά επίπεδα θορύβου που περνούν στην καμπίνα, αλλά και από το θετικό σε πληροφόρηση τιμόνι.
Επιπλέον, χάρη στο στάνταρ ESP με τις επιμέρους ενσωματωμένες λειτουργίες (Hill Descent Control, Trailer Sway Control, Adaptive Load Control, Roll-Over Mitigration και Traction Control System) είναι ασφαλές σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης στην άσφαλτο και ικανό στο χώμα. Ενδεικτικά, μπορεί να ανέβει με άνεση ένα υψηλό λόφο με γωνία ανάβασης 45 μοίρες (ομοίως και να τον κατέβει με το Hill Descent Control), να περάσει ένα ποτάμι βάθους 800 χλστ., να κινηθεί με ασφάλεια σε δρόμο με έντονη πλαϊνή ρήση, χάρη στο σύστημα Roll-Over Mitigration και να περάσει απρόσκοπτα από ένα εμπόδιο χάρη στο Traction Control System που αναγνωρίζει πότε ένας τροχός χάνει πρόσφυση και στέλνει τη ροπή εκεί που υπάρχει (επιπλέον το ΤCS μειώνει και τις στροφές του κινητήρα και συνδυάζεται με τα φρένα). Τέλος, στις καλές εκτός δρόμου ικανότητες συμβάλλει, φυσικά, και το νέο πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο πατάει και που είναι αρκετά άκαμπτο παρά το μακρύ μεταξόνιο των 3.220 χλστ..