ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Με τη ροπή διαθέσιμη από χαμηλά, οι Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες κινούν με ευκολία το βαρύ αμάξωμα.

    Κινητήρες-κιβώτιο: Euro5 και νέο 6άρι αυτόματο

    11.395 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

    To νέο Ford Ranger θα διατίθεται στην Ευρώπη με δύο Euro5 Duratorq TDCi πετρελαιοκινητήρες των 2,2 και 3,2 λίτρων απόδοσης 150 και 200 ίππων (προέρχονται από το Transit) που, κατά την οδηγική μας επαφή, έδειξαν ικανοί να κινήσουν το μοντέλο με άνεση, ακόμη και σε πιο δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες. Στον αυτοκινητόδρομο, βέβαια, ίσως να μην ήταν γραμμικοί σε όλο το φάσμα των στροφών ή «σπιρτόζοι» στο άγγιγμα του δεξιού πεντάλ, ωστόσο το γεγονός, ότι η μέγιστη ροπή (375 και 470 Nm αντίστοιχα) ήταν παρούσα πριν τις 2.000 σ.α.λ. είναι αρκετό για ένα όχημα του είδους. Μάλιστα, εάν η χρήση του μοντέλου δεν είναι extreme (όσον αφορά στο μέγιστο ωφέλιμο βάρος και στο έδαφος στο οποίο κινείται), τότε ο κινητήρας των 2,2 λίτρων είναι υπεραρκετός για κάθε περίπτωση. Αναφορικά με τα κιβώτια ταχυτήτων, το 6άρι αυτόματο κιβώτιο που αποτελεί και τη σημαντικότερη είδηση, ανταποκρίθηκε, τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου, όπου χρησιμοποιήσαμε κοντές σχέσεις ή χρειάστηκε να κατεβούμε ένα λόφο και με τη βοήθεια του Hill Descent System.