ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η προσθήκη του συστήματος ASCT στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του L200, αναβαθμίζει σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής του ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.

    Εξαιρετικό εντός και εκτός δρόμου

    5.471 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2014)

    Το L200 αποτελούσε ανέκαθεν ένα από τα πιο αποδοτικά ελαφρά ημιφορτηγά κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές, χάρη στο εξαιρετικό σύστημα 4κίνησης «Super Select» της Mitsubishi Motors.
    To εν λόγω σύστημα επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τη μετάδοση της κίνησης από τους 2 στους 4 τροχούς ακόμη και εν κινήσει (σε ταχύτητες έως 100χλμ./ώρα) ενώ, είναι και το μόνο στην κατηγορία των Pick-Up που εφοδιάζεται με τρίτο –κεντρικό- διαφορικό συνεκτικής σύζευξης.
    Παράλληλα, μέσω του πατήματος ενός διακόπτη στο ταμπλό, τόσο το «Super Select» όσο και το πιο… απλό «Easy Select», προσφέρουν τη δυνατότητα της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης εμπλοκής του πίσω διαφορικού (σε ταχύτητες κίνησης έως και 12χλμ./ώρα), για την μέγιστη πρόσφυση των τροχών σε ιδιαίτερα σαθρά εδάφη (άμμος, λάσπη κ.ά.).
    Φυσικά, διαθέσιμος είναι και ο υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων (κοντές σχέσεις).
    Οι εκτός δρόμου ικανότητες του L200 διασφαλίζονται ωστόσο και χάρη στις εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής του αμαξώματος καθώς και την μεγάλη απόσταση του από το έδαφος ενώ, οι νέες επεμβάσεις στην ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, έχουν αναβαθμίσει ακόμη περισσότερο τις συγκεκριμένες… αρετές ενώ παράλληλα έχουν μειώσει σημαντικά το συνολικό βάρος του οχήματος.
    Παράλληλα, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος ASCT (Active Stability Traction Control) που πλέον περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του L200, αναβαθμίζει σημαντικά την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης.
    Καταλήγοντας αξίζει να αναφέρουμε πως, παρά τις αυξημένες διαστάσεις του, το Mitsubishi L200 αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο χάρη στο μεγάλο κόψιμο του τιμονιού (κύκλος στροφής 5,9μ.) ενώ ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες και χωρίς φορτίο, το αμάξωμα διατηρεί την… υπακοή του ακόμη και στις πιο ακραίες επιλογές του οδηγού.