ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Fiat Doblo Cargo Vs Ford Transit Connect Vs Volkswagen Caddy Van: Ποιο vanette μεταφέρει περισσότερο φορτίο; Ποιο έχει τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης; Αυτά και άλλα πολλά στο συγκριτικό μας.

Fiat Doblo Cargo Vs Ford Transit Connect Vs Volkswagen Caddy Van: Ποιο vanette μεταφέρει περισσότερο φορτίο; Ποιο έχει τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης; Αυτά και άλλα πολλά στο συγκριτικό μας.

Με μήκος κάτω από 5 μέτρα, μεικτό βάρος έως και 2,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο που προσεγγίζει ακόμα και τον έναν τόνο, τα vanette είναι -και όχι άδικα- ιδιαίτερα δημοφιλή.

Με μήκος κάτω από 5 μέτρα, μεικτό βάρος έως και 2,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο που προσεγγίζει ακόμα και τον έναν τόνο, τα vanette είναι -και όχι άδικα- ιδιαίτερα δημοφιλή.

Μεγαλύτερες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του Fiat Doblo Cargo, ο οποίος στην έκδοση ψηλής οροφής εμφανίζει ωφέλιμο όγκο 5,4 κ.μ.!

Μεγαλύτερες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του Fiat Doblo Cargo, ο οποίος στην έκδοση ψηλής οροφής εμφανίζει ωφέλιμο όγκο 5,4 κ.μ.!

Το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο και το μεγαλύτερο πλάτος ανάμεσα από τους θόλους, έχει να επιδείξει το Ford Transit Connect.

Το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο και το μεγαλύτερο πλάτος ανάμεσα από τους θόλους, έχει να επιδείξει το Ford Transit Connect.

Υψηλή κατευθυντικότητα και άνεση ακόμα και με πλήρες φορτίο για το νέο Volkswagen Caddy Van, χάρη στο σύγχρονο πάτωμα και την εξελιγμένη ανάρτηση.

Υψηλή κατευθυντικότητα και άνεση ακόμα και με πλήρες φορτίο για το νέο Volkswagen Caddy Van, χάρη στο σύγχρονο πάτωμα και την εξελιγμένη ανάρτηση.

  • Fiat Doblo Cargo Vs Ford Transit Connect Vs Volkswagen Caddy Van: Ποιο vanette μεταφέρει περισσότερο φορτίο; Ποιο έχει τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης; Αυτά και άλλα πολλά στο συγκριτικό μας.
  • Με μήκος κάτω από 5 μέτρα, μεικτό βάρος έως και 2,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο που προσεγγίζει ακόμα και τον έναν τόνο, τα vanette είναι -και όχι άδικα- ιδιαίτερα δημοφιλή.
  • Μεγαλύτερες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του Fiat Doblo Cargo, ο οποίος στην έκδοση ψηλής οροφής εμφανίζει ωφέλιμο όγκο 5,4 κ.μ.!
  • Το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο και το μεγαλύτερο πλάτος ανάμεσα από τους θόλους, έχει να επιδείξει το Ford Transit Connect.
  • Υψηλή κατευθυντικότητα και άνεση ακόμα και με πλήρες φορτίο για το νέο Volkswagen Caddy Van, χάρη στο σύγχρονο πάτωμα και την εξελιγμένη ανάρτηση.

Τι μεταφέρουν 3 Best Seller Vanette

6.993 Επισκέψεις στο άρθρο (22/4/2022)

Το Doblo Cargo, ο πρωταγωνιστής στις ελληνικές πωλήσεις των Vanette, κυριαρχεί και στις μεταφορικές δυνατότητες της κατηγορίας, αν και το Transit Connect εμφανίζει υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο. Από κοντά και το νεότερο μέλος της τριάδας που συγκρίνουμε σήμερα, το νέο Caddy Van με τα προηγμένα οδικά χαρακτηριστικά. Ας δούμε, όμως, όλα τα στοιχεία αναλυτικά…

Μόνο τυχαία δεν είναι η δημοφιλία των Vanette στην Ελλάδα -και όχι μόνο- καθώς τα εν λόγω οχήματα εμφανίζουν υψηλές μεταφορικές δυνατότητες, τις οποίες μάλιστα τις συνδυάζουν με συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για πάσης φύσεως εφαρμογές εντός (και συχνά εκτός) πόλεων.


Με μήκος κάτω από 5 μέτρα, μεικτό βάρος έως και 2,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο που προσεγγίζει ακόμα και τον έναν τόνο, τα vanette είναι -και όχι άδικα- ιδιαίτερα δημοφιλή.

Με μήκος κάτω από 5 μέτρα, μεικτό βάρος έως και 2,5 τόνων και ωφέλιμο φορτίο που προσεγγίζει ακόμα και τον έναν τόνο, τα vanette είναι -και όχι άδικα- ιδιαίτερα δημοφιλή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 Προκειμένου να είναι σε θέση να ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη των επαγγελματιών από ένα μεγάλο εύρος επιχειρήσεων, τα vanette προσφέρονται -ανάλογα με την περίσταση- σε πλήθος εκδόσεων αμαξώματος, με διαφορετικές επιλογές σε ό,τι έχει να κάνει με το μήκος και συχνά το ύψος τους. Ουκ ολίγες είναι οι δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού τους όσον αφορά στον εξοπλισμό και στον χώρο φόρτωσης, ενώ λανσάρονται με μια σειρά κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου και εσχάτως και …ρεύματος.

Μεγαλύτερες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του Fiat Doblo Cargo, ο οποίος στην έκδοση ψηλής οροφής εμφανίζει ωφέλιμο όγκο 5,4 κ.μ.!

Μεγαλύτερες διαστάσεις για τον χώρο φόρτωσης του Fiat Doblo Cargo, ο οποίος στην έκδοση ψηλής οροφής εμφανίζει ωφέλιμο όγκο 5,4 κ.μ.!

 
Στο σημερινό μας συγκριτικό αφιέρωμα, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τις μεταφορικές δυνατότητες τριών καταξιωμένων οχημάτων της κατηγορίας, μεικτού βάρους της τάξης των 2,0 – 2,5 τόνων. Καταρχάς επιλέξαμε το Fiat Doblo Cargo, το οποίο τον περασμένο Σεπτέμβριο τερμάτισε πρώτο στις ελληνικές ταξινομήσεις της κλάσης. Απέναντί του τοποθετούμε την πρόταση της Ford στην κατηγορία, το Transit Connect, καθώς η «μπλε οβάλ» εταιρεία κυριαρχεί στις πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της χώρας μας. Το μοντέλο που συμπληρώνει την τριάδα, είναι ένα από τα νεότερα της κλάσης και δεν είναι άλλο από το πέμπτης γενιάς Volkswagen Caddy Van.

Το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο και το μεγαλύτερο πλάτος ανάμεσα από τους θόλους, έχει να επιδείξει το Ford Transit Connect.

Το υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο και το μεγαλύτερο πλάτος ανάμεσα από τους θόλους, έχει να επιδείξει το Ford Transit Connect.

 
Όπως θα δείτε και στον αναλυτικό πίνακα που ακολουθεί, το Doblo παρόλο που στην κοντή του έκδοση έχει το πιο μικρό μήκος (4.406 χλστ.), εντούτοις προσφέρει τον μακρύτερο (1.820 χλστ.) και μακράν τον πιο πλατύ (1.714 χλστ.) χώρο φόρτωσης. Επιπλέον, χάρη στο γεγονός πως είναι το μοναδικό από τα τρία οχήματα που διατίθεται και σε έκδοση με ψηλή οροφή (2.125 χλστ. εξωτερικά και 1.550 χλστ. εσωτερικά το ύψος), είναι και αυτό που προσφέρει στον επαγγελματία τον μεγαλύτερο ωφέλιμο όγκο χώρου φόρτωσης, ο οποίος φτάνει στη μέγιστη τιμή του στα 5,4 κυβικά μέτρα!

Υψηλή κατευθυντικότητα και άνεση ακόμα και με πλήρες φορτίο για το νέο Volkswagen Caddy Van, χάρη στο σύγχρονο πάτωμα και την εξελιγμένη ανάρτηση.

Υψηλή κατευθυντικότητα και άνεση ακόμα και με πλήρες φορτίο για το νέο Volkswagen Caddy Van, χάρη στο σύγχρονο πάτωμα και την εξελιγμένη ανάρτηση.

 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »