ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το νέο Fuso Canter E-Cell ολοκλήρωσε τις δοκιμές πιλοτικής χρήσης του σε πραγματικές συνθήκες σε διάφορες πόλεις της Πορτογαλίας όπου και παράγεται.

Στις εν λόγω δοκιμές που διήρκεσαν ένα έτος συμμετείχαν συνολικά 8 οχήματα που επέδειξαν μέση αυτονομία άνω των 100 χλμ.

Παράλληλα, το κόστος χρήσης τους εμφάνισε μείωση κατά 1.000 ευρώ/10.000χλμ. σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του μοντέλου.

Αποδοτικό το Fuso Canter e-Cell

1.821 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2015)

Η Mitsubishi Fuso Truck & Bus Co. ανακοίνωσε πως οι πιλοτικές δοκιμές του πλήρως ηλεκτροκίνητου Fuso Canter Ε-Cell σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, ολοκληρώθηκαν με απόλυτη επιτυχία.

Πριν ένα χρόνο, ξεκίνησε στην Πορτογαλία ένα ευρύτατο πρόγραμμα δοκιμών της νέας –αμιγώς ηλεκτροκίνητης- έκδοσης του Fuso Canter με την ονομασία «Ε-Cell» σε πραγματικές συνθήκες χρήσης, σε συνεργασία με διάφορους πελάτες της εταιρείας.

Στόχος των εν λόγω δοκιμών που ολοκληρώθηκαν πρόσφατα, ήταν να αποδειχθεί το κατά πόσο, το ηλεκτροκίνητο Fuso Canter είναι σε θέση να καλύψει επαρκώς τις ανάγκες του ιδιοκτήτη του, σε πολλαπλές διαφορετικές εφαρμογές, προσφέροντας παράλληλα βελτίωση στα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας.

Ουσιαστικά, στις πιλοτικές δοκιμές του Fuso Cante E-Cell χρησιμοποιήθηκαν οκτώ (8) οχήματα τα οποία κλήθηκαν να ανταποκριθούν στις ανάγκες εταιρειών που αφορούσαν σε ενδοαστικές μετακινήσεις ως επί το πλείστον.

Τα εν λόγω οχήματα πέτυχαν κατά μέσο όρο, αυτονομίες άνω των 100 χλμ., γεγονός που υπερκαλύπτει τις μέσες απαιτήσεις χρήσης στις ημερήσιες ανάγκες φορτηγών οχημάτων που πραγματοποιούν δρομολόγια εντός της πόλης.

Παράλληλα, με δυνατότητα υποστήριξης ωφέλιμου φορτίου έως και δύο (2) τόνων είναι σε θέση να ανταποκριθούν με άνεση σε μια μεγάλη γκάμα εφαρμογών. Επιπρόσθετα, από τα προκαταρκτικά αποτελέσματα που έχει στα χέρια της η εταιρεία, αποδεικνύεται πως η χρήση του Fuso Canter E-Cell εμφανίζει μειωμένο κόστος χρήσης κατά 1.000 ευρώ ανά 10.000 χλμ. σε σχέση με τις συμβατικές –πετρελαιοκίνητες- εκδόσεις του μοντέλου.

Στη Λισσαβόνα, το Fuso Canter E-Cell χρησιμοποιήθηκε από τον Δήμο για τις ανάγκες αποκομιδής απορριμμάτων ενώ στο Πόρτο στον κλάδο της ανακύκλωσης αποβλήτων. Στην πόλη της Sintra βρήκε εφαρμογή στη συντήρηση δασικών εκτάσεων όπως αντίστοιχα και στις πόλεις Abrantes και Cascais. Η εταιρεία Transporta χρησιμοποίησε το ηλεκτροκίνητο Fuso Canter για παραδόσεις και διανομές προϊόντων εντός της πόλης ενώ, η εταιρεία παροχής ενέργειας REN για την μεταφορά αερίου στις πόλεις Sines και Pombal. Τέλος, το Fuso Canter E-Cell χρησιμοποιήθηκε και από το εθνικό ταχυδρομείο στη μεταφορά δεμάτων μεταξύ των κέντρων διανομής στις πόλεις της Λισσαβόνας και της Κοΐμπρα.