Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
H Mercedes-Benz Trucks σε συνεργασία με το Paul Group και τη Liebherr, παρουσίασε στην έκθεση Bauma του Μονάχου το πρωτότυπο Battery-Electric Arocs.

H Mercedes-Benz Trucks σε συνεργασία με το Paul Group και τη Liebherr, παρουσίασε στην έκθεση Bauma του Μονάχου το πρωτότυπο Battery-Electric Arocs.

Με αυτονομία άνω των 200 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα, το Battery-Electric Arocs το οποίο θα ξεκινήσει το Paul Group να παράγει σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από τα τέλη του 2023.

Με αυτονομία άνω των 200 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα, το Battery-Electric Arocs το οποίο θα ξεκινήσει το Paul Group να παράγει σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από τα τέλη του 2023.

Η ηλεκτρική μπετονιέρα ETM-905 της Liebherr-Mischtechnik εμφανίζει χωρητικότητα 9 κ.μ. και παίρνει ενέργεια από τις μπαταρίες του Arocs μέσω του ΡΤΟ.

Η ηλεκτρική μπετονιέρα ETM-905 της Liebherr-Mischtechnik εμφανίζει χωρητικότητα 9 κ.μ. και παίρνει ενέργεια από τις μπαταρίες του Arocs μέσω του ΡΤΟ.

Στην έκθεση Bauma το παρών έδωσε το πρωτότυπο «Battery-Electric Arocs» σε έκδοση 8x4 και με την καμπίνα ClassicSpace M.

Στην έκθεση Bauma το παρών έδωσε το πρωτότυπο «Battery-Electric Arocs» σε έκδοση 8x4 και με την καμπίνα ClassicSpace M.

Ο κεντρικός ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχή ισχύ 300 kW και παίρνει ενέργεια από 6 ή 7 πακέτα μπαταριών, το καθένα από τα οποία έχει χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα 60 kWh.

Ο κεντρικός ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχή ισχύ 300 kW και παίρνει ενέργεια από 6 ή 7 πακέτα μπαταριών, το καθένα από τα οποία έχει χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα 60 kWh.

  • H Mercedes-Benz Trucks σε συνεργασία με το Paul Group και τη Liebherr, παρουσίασε στην έκθεση Bauma του Μονάχου το πρωτότυπο Battery-Electric Arocs.
  • Με αυτονομία άνω των 200 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα, το Battery-Electric Arocs το οποίο θα ξεκινήσει το Paul Group να παράγει σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από τα τέλη του 2023.
  • Η ηλεκτρική μπετονιέρα ETM-905 της Liebherr-Mischtechnik εμφανίζει χωρητικότητα 9 κ.μ. και παίρνει ενέργεια από τις μπαταρίες του Arocs μέσω του ΡΤΟ.
  • Στην έκθεση Bauma το παρών έδωσε το πρωτότυπο «Battery-Electric Arocs» σε έκδοση 8x4 και με την καμπίνα ClassicSpace M.
  • Ο κεντρικός ηλεκτροκινητήρας έχει συνεχή ισχύ 300 kW και παίρνει ενέργεια από 6 ή 7 πακέτα μπαταριών, το καθένα από τα οποία έχει χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα 60 kWh.

Το Arocs ως ηλεκτρική μπετονιέρα!

19.071 Επισκέψεις στο άρθρο (27/10/2022)

Μπορεί η Mercedes-Benz Trucks να μην έχει «εξηλεκτρίσει» ακόμα το Arocs, αλλά το έκανε για λογαριασμό της το Paul Group, τοποθετώντας του μάλιστα και μια ηλεκτρική μπετονιέρα της Liebherr.

Το Paul Group «εξηλεκτρίζει» το Mercedes-Benz Arocs!

  • Το «Prototype Battery-Electric Arocs» δια χειρός Paul
  • Με ηλεκτρική μπετονιέρα 9 κ.μ. της Liebherr-Mischtechnik
  • Αυτονομία άνω των 200 χλμ. & φόρτιση σε 1,5 ώρα
  • Περιορισμένη παραγωγή από τα τέλη του 2023
 
Εκτός από το eActros LongHaul σε έκδοση με ανατρεπόμενη καρότσα, η Mercedes-Benz Trucks παρουσίασε στην έκθεση Bauma του Μονάχου ένα ακόμα ιδιαίτερο, μηδενικών ρύπων εργοταξιακό φορτηγό.
 
Λόγος γίνεται για το σκληροτράχηλο Arocs, το οποίο ενώ περιμένει τη …σειρά του για να αποκτήσει μια ηλεκτρική έκδοση, στην έκθεση παρουσιάστηκε σε μια πρωτότυπη έκδοση, η οποία αποτελεί τον καρπό της σύμπραξης μεταξύ της Mercedes-Benz Trucks και του Paul Group, που αποτελεί έναν καταξιωμένο κατασκευαστή βαρέων οχημάτων ειδικής χρήσης.


Με αυτονομία άνω των 200 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα, το Battery-Electric Arocs το οποίο θα ξεκινήσει το Paul Group να παράγει σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από τα τέλη του 2023.

Με αυτονομία άνω των 200 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 1,5 ώρα, το Battery-Electric Arocs το οποίο θα ξεκινήσει το Paul Group να παράγει σε περιορισμένο αριθμό μονάδων από τα τέλη του 2023.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με ηλεκτρική μπετονιέρα της Liebherr!

Η εν λόγω εταιρεία «εξηλεκτρίζει» -μεταξύ άλλων- τα φορτηγά της Mercedes-Benz Trucks, στη μονάδα που διαθέτει στο Vilshofen, κοντά στην πόλη Πασάου της Γερμανίας. Στην περίπτωση του πρωτότυπου Arocs, η Paul επέλεξε τη λύση του κεντρικά τοποθετημένου ηλεκτρικού κινητήρα, προκειμένου να μην επηρεαστεί η απόσταση των αξόνων πλανητικού τύπου του φορτηγού, ούτε η επίδοσή του στις εκτός δρόμου διαδρομές, στοιχεία ιδιαίτερα κρίσιμα για την κίνηση σε ένα εργοτάξιο.
 
Στην έκθεση Bauma το παρών έδωσε το πρωτότυπο «Battery-Electric Arocs» σε έκδοση 8x4 και με την καμπίνα ClassicSpace M, το οποίο έφερε την ηλεκτρική μπετονιέρα ETM-905 της Liebherr-Mischtechnik, που εμφανίζει χωρητικότητα 9 κυβικών μέτρων. Η μπετονιέρα παίρνει ενέργεια από τις μπαταρίες του Arocs μέσω του ΡΤΟ (power take-off).
 
Ο συνδυασμός αυτός έχει πολλά οφέλη, με το κυριότερο τον περιορισμό των εκπομπών CO2 τόσο χάρη στο ηλεκτρικό φορτηγό όσο και χάρη στην ηλεκτρική μπετονιέρα. Επιπλέον, σημαντικά περιορισμένα είναι τα επίπεδα θορύβου, κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικό ειδικά όταν το εργοτάξιο βρίσκεται εντός αστικού ιστού.

Αυτονομία 200+ χλμ. & φόρτιση σε 1,5 ώρα

Σημειώνεται, πως η ηλεκτρική γραμμή κίνησης που τοποθέτησε το Paul Group εμφανίζει συνεχή ισχύ άνω των 300 kW, με τη μέγιστη τιμή της ισχύος να ξεπερνάει τα 400 kW. Το Battery-Electric Arocs μπορεί να εξοπλιστεί με 6 ή 7 πακέτα μπαταριών, το καθένα από τα οποία έχει χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα 60 kWh. Τα 2 ή τα 3 (ανάλογα με την έκδοση) από αυτά τα πακέτα μπαταριών, τοποθετούνται στον σχετικό «πύργο» πίσω από την καμπίνα, ενώ τα υπόλοιπα βρίσκονται πάνω στο σασί του φορτηγού.
 
Το Battery-Electric Arocs διαθέτει ένα ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα 800 volt και μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες σε έναν σταθμό ισχύος 150 kW από το 20% στο 80%, μέσα σε 1,5 ώρα στην περίπτωση του μοντέλου με τα 6 πακέτα μπαταριών. Σημειώνεται πως προσφέρεται η δυνατότητα φόρτισης σε εναλλασσόμενο ρεύμα, ενώ σύμφωνα με την Paul είναι εφικτές αυτονομίες αρκετά πάνω των 200 χλμ.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »