Δίνουν λύσεις!

Ευέλικτα, εργονομικά, οικονομικά. 2 ιδανικά εργαλεία μεταφορών (το καθένα «στα κυβικά του») για έναν απαιτητικό κλάδο με ευπαθή προιόντα και ανάγκες για fast track διανομές. Μία special επιλογή αν ψάχνετε ελαφρύ φορτηγό και ένα vanette top σε απόδοση και οικονομία!

 
Το Food Industry (βιομηχανία τροφίμων) είναι ένας από τους πιο δυναμικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας με χιλιάδες θέσεις εργασίας. Στελέχη από όλο το φάσμα των παραγωγικών & εμπορικών επιχειρήσεων Τροφίμων & Ποτών. Τομείς που μας κάνουν περήφανους με τα προϊόντα και τις επιδόσεις τους και στο εξωτερικό. Τομείς που για να εκτελέσουν με επιτυχία το δύσκολο έργο τους, χρειάζονται βοήθεια στο μεταφορικό κομμάτι της δουλειάς τους.

Είτε μιλάμε για βιομηχανίες-βιοτεχνίες γαλακτοκομικών, προϊόντων αρτοποιίας & ζαχαροπλαστικής, συσκευαστήρια φρούτων & λαχανικών, οινοποιεία, ποτοποιίες, ζυθοποιίες κλπ, ΟΛΕΣ χρειάζονται από ένα όχημα ως και έναν ολόκληρο στόλο (!) από αξιόπιστα εργαλεία δουλειάς. Τόσο για τις μεγάλες χιλιομετρικά μεταφορές τους όσο και για τις ενδοαστικές διανομές τους. Με αφορμή και την συμμετοχή μας (Αuto Τρίτη Επαγγελματικά) στην έκθεση Foodtech 2019, στο Best Buy αυτού του μήνα 2 «εργαλεία δουλειάς». Καθένα καλύπτει διαφορετικές ανάγκες, μα και τα δύο διαθέτουν δυνατότητες που τα κάνουν να ξεχωρίζουν στην κατηγορία τους.

 
Mercedes Atego: Πληρότητα και πολυμορφικότητα

Μια από τις πληρέστερες προτάσεις στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών που προορίζονται για χρήση στις αστικές διανομές προϊόντων είναι, χωρίς αμφιβολία, το Mercedes-Benz Atego. Να γιατί.
Με μια ιδιαίτερα ευρεία γκάμα εκδόσεων με μεικτό βάρος από 6,5 – 16,0t. και πολλές δυνατότητες τοποθέτησης υπερκατασκευής, το Atego διακρίνεται για τις πολλαπλές εκδόσεις καμπίνας, τα υπερσύγχρονα μηχανικά μέρη και τις προηγμένες λύσεις αναφορικά με το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ένα από τα κορυφαία κιβώτια ταχυτήτων της αγοράς, το Mercedes-Benz Powershift 3. Ο χειρισμός του αυτόματου συστήματος αλλαγής ταχυτήτων Mercedes PowerShift 3 γίνεται άνετα από το δεξιό βοηθητικό μοχλό του τιμονιού. Στο Atego με χειροκίνητο μηχανισμό αλλαγής ταχυτήτων, ο μοχλός είναι ενσωματωμένος ψηλά στην κεντρική κονσόλα.
 
4 επιλογές καμπίνας & ωφέλ. ύψος ως 1.910 χλστ.

Σε ότι αφορά στους τύπους καμπίνας, το Mercedes-Benz Atego προσφέρει με επιλογές συνολικού πλάτους 2,3μ. που προσφέρουν άνετους χώρους για δύο επιβάτες και κρεβάτι διαστάσεων 2.095 x 680 χλστ.

Αναλυτικά, αξίζει να αναφέρουμε την έκδοση «S Classic Space» με ωφέλιμο πλάτος 2,0μ. και ωφέλιμο ύψος 1,51μ., την επιμηκυμένη «S Classic Space» με μήκος 1,83μ. (έναντι 1,65μ. για την απλή έκδοση), την «L Classic Space» με μήκος 2,25μ., και την «L Big Space» με εξωτερικό μήκος 2,25μ., ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος 2,0μ. και εσωτερικό ύψος 1,91μ.

Ο εργονομικός σχεδιασμός, του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας, καθώς και η ευκολία μετακίνησης εντός της καμπίνας, συνδυάζονται με επίπεδο εξοπλισμού που σε πολλές περιπτώσεις είναι… πληρέστερο από αυτό διαφόρων πολυτελών προτάσεων της γερμανικής εταιρείας στα επιβατικά οχήματα.

Παράλληλα, πολλαπλοί είναι οι αποθηκευτικοί χώροι που έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία της καμπίνας ενώ δεν μπορούμε να παραβλέψουμε τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων και υποβοήθησης του έργου του οδηγού, με τα οποία η Mercedes-Benz Trucks, εφοδιάζει το Atego, όπως το Active Brake Assist.

Κινητήρες – τεχνολογία

Σε συνδυασμό τόσο με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων όσο και με το υπερσύγχρονο Powershift 3, η Mercedes-Benz προσφέρει το Atego με μια μεγάλη γκάμα 4κύλινδρων ή 6κύλινδρων κινητήρων.
Ο OM 934 των 5,1λτ. είναι διαθέσιμος με ισχύ 156, 177, 211 ή 231 ίππων και μέγιστη ροπή 650, 750, 850 ή 900 Nm.

Αντίστοιχα, ο 6κύλινδρος OM 936 των 7,7λτ. προσφέρεται με επιλογές ισχύος 238, 272 ή 299 ίππων και μέγιστη ροπή 1.000, 1.100 ή 1.200 Nm.
Το Atego είναι άνετο και ασφαλές στο δρόμο, γεγονός που οφείλεται  στην υποδειγματική συνεργασία μεταξύ της υποβοήθησης ελέγχου ευστάθειας, της έδρασης καμπίνας, του ευαίσθητου και ακριβέστατου συστήματος διεύθυνσης, της οδήγησης πίσω άξονα και της ανάρτησης. Το Atego είναι εξοπλισμένο με παραβολικά ελατήρια βελτιστοποιημένου βάρους από ένα ή πολλαπλά φύλλα σούστας. Για ακόμα περισσότερη οδηγική άνεση, διατίθεται και με χαλύβδινη ανάρτηση και αερανάρτηση. Επιπλέον, το Atego από 12t μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά και με πλήρη αερανάρτηση.

Με το Atego, η Mercedes έχετε στη διάθεσή σας ένα ιδιαίτερα πολυμορφικό φορτηγό, το οποίο με τον πρακτικό και προσαρμοσμένο στη χρήση εξοπλισμό του φροντίζει να κάνει τη δουλειά στις διανομές σαφώς ευκολότερη. Εν ολίγοις: Χάρη στην πολυμορφικότητα του Atego, είστε απόλυτα προετοιμασμένοι για την καθημερινή χρήση στις ελαφρές διανομές.
 
Dacia Dokker: Η value-for-money επιλογή!
 
To εξαιρετικό Vanette της Dacia αποτελεί μια πληρέστατη, σε όλους τους τομείς, επιλογή για τον σύγχρονο επαγγελματία με μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, χαμηλό κόστος αγοράς, χρήσης, συντήρησης και επισκευής.

Με περιορισμένες διαστάσεις αμαξώματος, αποδεικνύεται αρκετά ευέλικτο εντός της πόλης ενώ την ίδια στιγμή, η σωστή ρύθμιση των αναρτήσεων, το καθιστά υποδειγματικό σε πολύωρα δρομολόγια στον αυτοκινητόδρομο.

Παράλληλα, ο άκρως αποδοτικός και αξιόπιστος πετρελαιοκινητήρας των 1,5λτ. διασφαλίζει την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καθώς και τα απαιτούμενα αποθέματα ισχύος για κίνηση σε γρήγορους ρυθμούς ακόμη και με πλήρες φορτίο.

Ιδανικό για φορτία έως 3,9 κ.μ.!

Με μήκος αμαξώματος που δεν υπερβαίνει τα 4,37μ., το Dacia Dokker είναι σε θέση να υποστηρίξει στον χώρο φόρτωσης του φορτία με μήκος 1,9μ. ενώ χάρη στο αναδιπλούμενο διαχωριστικό / κάθισμα συνοδηγού, το μέγιστο ωφέλιμο μήκος του ανέρχεται έως και στα 3,11μ.
Αντίστοιχα, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 3,3 – 3,9 κ.μ. ενώ, με το μεικτό βάρος του οχήματος να ορίζεται στoυς 2,0t., μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορεί να μεταφέρει ανέρχεται έως και στα 750 κιλά.

Κινητήρας 1,5λτ. με ισχύ 75 ή 95 ίππων  προδιαγραφών WLTP (Euro6d-Temp) Ο 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας dCi είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 75 ή 95 ίππων και μέγιστη ροπή από 200 – 220 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. ενώ, συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Η λειτουργία του είναι ελαστική, με μεγάλα αποθέματα ροπής από χαμηλά ενώ, περιορισμένα είναι και τα επίπεδα θορύβου που παράγει. Τέλος, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 4,2λτ./100χλμ. και οι εκπομπές CO2 από τα 110 g/km, (κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο). Τέλος υπάρχει η δυνατότητα μετασκευής του σε ψυγείο , για μεταφορά προϊόντων σε θερμοκρασίες συντήρησης (4-6 C).
 
 

 

ΑΓΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ