Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τέλος παραγωγής στην Ευρώπη για το Nissan Navara, προβλήματα διαθεσιμότητας για το Mitsubishi L200.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τέλος παραγωγής στην Ευρώπη για το Nissan Navara, προβλήματα διαθεσιμότητας για το Mitsubishi L200.

Δύο ιαπωνικά Pick-Up που «αδικούνται»

6.575 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2022)

Δύο αξιόλογα Pick-Up της αγοράς. Επιφανείς εκπρόσωποι της ιαπωνικής σχολής. Τα Mitsubishi L200 & Nissan Navara. Αντιμετωπίζουν το καθένα τα δικά του προβλήματα που καθιστoύν από δύσκολη έως αδύνατη την απόκτησή τους. Ως καινούργια, τουλάχιστον, αφού υπάρχει πάντα η αγορά των μεταχειρισμένων…

Με προβλήματα διαθεσιμότητας τα L200 και Navara!

  • Κλείσιμο εργοστασίου & τέλος της ευρωπαϊκής παραγωγής του Nissan Navara
  • Εδώ και καιρό -και για κάποιους μήνες ακόμα- σε έλλειψη το Mitsubishi L200
  • Δύο καθόλα αξιόλογα Pick-Up που θα έπρεπε να έχουν καλύτερη τύχη
  • Με ισχυρούς κινητήρες, υψηλή αξιοπιστία & μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες
 
Η έλλειψη πρώτων υλών και ειδικά των -περίφημων πια- τσιπ, έχει αναστατώσει για τα καλά την παραγωγική διαδικασία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας (και όχι μόνο), με τις αισιόδοξες προβλέψεις, ωστόσο, να βλέπουν φως στην άκρη του τούνελ, στην πορεία του τρέχοντος έτους.
 
Όπως και να έχει το πράγμα, το δια ταύτα είναι πως οι παραδόσεις των νέων οχημάτων καθυστερούν από λίγους έως κάμποσους μήνες, ενώ για κάποια πιο εξειδικευμένα μοντέλα ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να χρειαστεί να περιμένει μέχρι και 1,5 χρόνο!

Δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των Nissan Navara και Mitsubishi L200, για να γνωρίζετε πού κερδίζει και πού χάνει το καθένα.

Δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά των Nissan Navara και Mitsubishi L200, για να γνωρίζετε πού κερδίζει και πού χάνει το καθένα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δυσκολεύεται η Mitsubishi, αδυνατεί η Nissan

Εξαίρεση δε θα μπορούσε να αποτελέσει η Mitsubishi, της οποίας η ελληνική αντιπροσωπεία αντιμετωπίζει εδώ και καιρό δυσκολίες να ικανοποιήσει τη ζήτηση για το L200, ενώ όλα δείχνουν πως τα προβλήματα διαθεσιμότητας θα συνεχιστούν για κάποιους μήνες ακόμα, προς απογοήτευση των πιστών φίλων της ιαπωνικής μάρκας.
 
Η περίπτωση της Nissan, από την άλλη, είναι πιο σύνθετη, καθώς η εταιρεία έκλεισε το εργοστάσιο της Βαρκελώνης, στο οποίο παραγόταν η ευρωπαϊκή εκδοχή του Navara. Το γεγονός αυτό σήμανε το τέλος της παρουσίας του δημοφιλούς Pick-Up στη Γηραιά Ήπειρο (μέχρι νεοτέρας, τουλάχιστον), παρόλο που αυτό έχει ήδη παρουσιαστεί στη νέα εκδοχή του.
 
Όποτε, εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως η ελληνική αγορά των μεταχειρισμένων οχημάτων προβάλει ως εναλλακτική λύση και για τα δύο προαναφερθέντα οχήματα, καθώς -από τη μία- το Nissan ακόμα και να το θέλει κάποιος δεν μπορεί να το πάρει, ενώ -από την άλλη- το Mitsubishi δεν μπορεί κανένας να εγγυηθεί στο υποψήφιο αγοραστή πότε θα το παραλάβει.
 
Σε κάθε περίπτωση, εμείς συγκεντρώσαμε σε έναν πίνακα τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά των Mitsubishi L200 και Nissan Navara, ώστε να δείτε εύκολα και γρήγορα πού κερδίζει και πού χάνει το κάθε μοντέλο…

Πιο ισχυρό & μεγαλύτερο το Navara

Αμφότερα τα ιαπωνικά Pick-Up εφοδιάζονται με πετρελαιοκινητήρες παρόμοιας χωρητικότητας (2,3 λτ.), με αυτόν της Nissan, ωστόσο, να εμφανίζει υψηλότερη απόδοση, έχοντας μεγαλύτερη ισχύ κατά 13 ίππους και επιπλέον 25 Nm ροπής.
 
Μεγαλύτερο προς όλες τις διαστάσεις του αμαξώματος (και του μεταξονίου) είναι το Pick-Up της Nissan, γεγονός που μεταφράζεται αφενός σε υψηλότερη ευρυχωρία της καμπίνας (+150 χλστ. το μεταξόνιο) και αφετέρου στην προσφορά μιας μεγαλύτερης καρότσας. Η τελευταία είναι πιο μακριά κατά 58 χλστ. και πιο πλατιά κατά 90 χλστ., ενώ έχει το ίδιο σχεδόν ύψος με αυτή του L200. Συνέχεια του άρθρου >>>