Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με απόδοση 145 ίππων, ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 2,3λτ. εμφανίζει μέση κατανάλωση από 6,8λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης.

    «Ψυχωμένος» κινητήρας 2,3λτ.

    5.423 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2018)

    Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του Master Van για την ελληνική αγορά, εδράζεται η κορυφαία –biturbo- έκδοση του αποδοτικού και άκρως αξιόπιστου πετρελαιοκινητήρα dCi των 2,3λτ. με απόδοση 145 ίππων και μέγιστη ροπή 360 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
    Στην πράξη, το εν λόγω μηχανικό σύνολο κερδίζει τις εντυπώσεις με το πόσο αθόρυβο είναι αλλά και την πολύ καλή συνεργασία του με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
    Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η ελληνική αντιπροσωπεία, η μέση κατανάλωση του ξεκινά από τα 6,8λτ./100χλμ. και οι εκπομπές ρύπων από τα 177 g/km χάρη και στο σύστημα Stop & Start, ενώ, ο οδηγός έχει στη διάθεση του τον ειδικό διακόπτη «ECO mode» που σε συνδυασμό με την ένδειξη αλλαγής σχέσης μετάδοσης στον πίνακα οργάνων, του επιτρέπουν να βελτιώσει την οδηγική συμπεριφορά του προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου ανά πάσα στιγμή.