Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με πλάτος 1.270 χλστ. (εκτός των εκδόσεων L1), η πλευρική θύρα επιτρέπει την φόρτωση και παλετών μέσω αυτής.

Το ωφέλιμο πλάτος της δίφυλλης πίσω θύρας ανέρχεται στα 1.580 χλστ.

Στον βασικό εξοπλισμό προσφέρονται ανθεκτικές επενδύσεις μέχρι το μισό του συνολικού ύψους των πλευρικών τοιχωμάτων.

Αναλόγως της έκδοσης, έχουν προβλεφθεί έως και 18 κρίκοι στερέωσης φορτίου τόσο στο δάπεδο όσο και στα πλευρικά τοιχώματα.

Ωφέλιμο φορτίο άνω των 1,5t.

5.424 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2018)

Στην ελληνική αγορά, το Renault Master θα προσφέρει με τρία μήκη αμαξώματος και μεταξονίου καθώς και ισάριθμες επιλογές πως το ύψος της οροφής.
Αυτό μεταφράζεται συνοπτικά σε χώρο φόρτωσης με μήκος από 2,58 – 3,73μ. και ωφέλιμο όγκο φόρτωσης από 8,0 – 14,8 κ.μ.
Στο στοιχείο στο οποίο αξίζει να εστιάσουμε είναι το μεγάλο πλάτος της πλευρικής θύρας (1,27μ.) που ευνοεί την φόρτωσης ευρωπαλετών καθώς και τις επενδύσεις στα πλευρικά τοιχώματα που προσφέρει στον βασικό εξοπλισμό η ελληνική αντιπροσωπεία.
Παράλληλα, μια έξυπνη επιλογή είναι η ύπαρξη ειδικών κρίκων στερέωσης του φορτίου τόσο στο δάπεδο όσο και στα τοιχώματα του χώρου φόρτωσης (16 – 18 αναλόγως της έκδοσης), γεγονός που θα εκτιμηθεί δεόντως από τους επαγγελματίες.
Παράλληλα, οι πίσω –ασύμμετρες- θύρες δεν θα έχουν τζάμι και ανοίγουν σε γωνία έως και 90 μοιρών (στερέωση και στις 90 μοίρες).
Η μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα, επιφέρει μεταξύ άλλων και ιδιαίτερα χαμηλό κατώφλι φόρτωσης σε όλες τις εκδόσεις (από 542 – 560 χλστ. αναλόγως της έκδοσης).