Μέχρι την ερχόμενη άνοιξη θα διαρκέσουν οι δοκιμές του ηλεκτρικού λεωφορείου στο εγχείρημα «SmartRoad Gotland», καθώς τότε θα ακολουθήσει η εφαρμογή ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων μεγαλύτερης κλίμακας σε

Μέχρι την ερχόμενη άνοιξη θα διαρκέσουν οι δοκιμές του ηλεκτρικού λεωφορείου στο εγχείρημα «SmartRoad Gotland», καθώς τότε θα ακολουθήσει η εφαρμογή ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων μεγαλύτερης κλίμακας σε ολόκληρη τη Σουηδία.

Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα.

Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα.

Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.

Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.

Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο.

Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο.

Ζηλέψατε λίγο; Όχι τόσο τον δρόμο όσο αυτό...

Ζηλέψατε λίγο; Όχι τόσο τον δρόμο όσο αυτό...

  • Μέχρι την ερχόμενη άνοιξη θα διαρκέσουν οι δοκιμές του ηλεκτρικού λεωφορείου στο εγχείρημα «SmartRoad Gotland», καθώς τότε θα ακολουθήσει η εφαρμογή ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων μεγαλύτερης κλίμακας σε
  • Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα.
  • Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.
  • Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο.
  • Ζηλέψατε λίγο; Όχι τόσο τον δρόμο όσο αυτό...

Ένα e-Bus σε ασύρματο ηλεκτρικό δρόμο (+vid)

Λίγο πριν η Σουηδία ξεκινήσει να δημιουργεί ηλεκτρικούς αυτοκινητόδρομους μεγάλης κλίμακας, δοκιμάζει στη νήσο Γκότλαντ ένα λεωφορείο που φορτίζει ασύρματα, εν κινήσει τις μπαταρίες του, στον πρώτο υπεραστικό ηλεκτρικό δρόμο του κόσμου.

Στο Γκότλαντ, στο μεγαλύτερο νησί της Σουηδίας, υπάρχει ο πρώτος υπεραστικός ηλεκτρικός δρόμος του κόσμου. Ο ασύρματης φόρτισης δρόμος έχει μήκος 1,6 χλμ. και αποτελεί τμήμα της διαδρομής των 4,1 χλμ. από το αεροδρόμιο προς το κέντρο της πόλης Βίσμπυ, που αποτελεί την πρωτεύουσα του νησιού.


Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα.

Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Υπεύθυνη για το εγχείρημα «SmartRoad Gotland» είναι η εταιρεία ElectReon, η οποία είναι αυτή που διαθέτει την τεχνολογία ασύρματης φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων. Μέχρι πρόσφατα στον δρόμο δοκιμαζόταν ένα ηλεκτρικό φορτηγό 80 τόνων, με τη σκυτάλη να παίρνει πλέον ένα ηλεκτρικό λεωφορείο.

Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.

Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.

 
Ο αυτοκινητόδρομος του μέλλοντος στην Ιταλία

Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο.

Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο.

 
Σημειώνεται πως η εταιρεία ElectrReon βρίσκεται πίσω από τα συνολικά 4 πρότζεκτ που χρηματοδοτεί το σουηδικό υπουργείο μεταφορών, στην Ιταλία, τη Σουηδία, τη Γερμανία και το Ισραήλ. Μάλιστα, η σκανδιναβική χώρα σχεδιάζει μέχρι το 2030 να διαθέτει 2.000 χλμ. ηλεκτρικών δρόμων και ως το 2045 να είναι απαλλαγμένη από τους ρύπους.

Ζηλέψατε λίγο; Όχι τόσο τον δρόμο όσο αυτό...

Ζηλέψατε λίγο; Όχι τόσο τον δρόμο όσο αυτό...

 
Η πρώτη χρήση αυτού του επαναστατικού δρόμου είχε γίνει τον Νοέμβριο του 2019, με το πρόγραμμα να τερματίζεται στα τέλη της επόμενης χρονιάς. Το ηλεκτρικό φορτηγό που έκανε ντεμπούτο, λάμβανε κατά μέσο όρο ισχύ 70 kW από τον ηλεκτρικό δρόμο, κινούμενο με ταχύτητα σχεδόν 80 χλμ./ώρα. Πριν δύο μέρες, στις 19 Οκτωβρίου 2021, ξεκίνησε η δοκιμαστική περίοδος του ηλεκτρικού λεωφορείου, με το πρόγραμμα να τελειώνει στο νησί την ερχόμενη άνοιξη, καθώς περίπου τότε θα ξεκινήσει η ευρύτερη γεωγραφικά εφαρμογή των ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων μεγαλύτερης κλίμακας, οι οποίοι θα αφορούν στα επαγγελματικά οχήματα.
 
Η λύση των ηλεκτρικών αυτοκινητόδρομων
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η επαγωγική τεχνολογία της ElectReon μπορεί να φορτίσει ηλεκτρικά οχήματα εν κινήσει, γρήγορα και χωρίς κανέναν κίνδυνο. Το σύστημα αποτελείται από υπόγειες μονάδες, οι οποίες είναι πηνία χαλκού κάτω από την άσφαλτο. Επίσης από τη μονάδα διαχείρισης που στέλνει την ενέργεια από το ενεργειακό δίκτυο στην οδική υποδομή, ενώ επικοινωνεί επίσης με την εισερχόμενη EVS και φυσικά από το ίδιο το όχημα, το οποίο είναι εξοπλισμένο με δέκτες που στέλνουν την ενέργεια απευθείας στον κινητήρα και την μπαταρία. Όλες οι μονάδες και τα εγγεγραμμένα οχήματα εντός του συστήματος διαχειρίζονται από μια κεντρική μονάδα ελέγχου που λειτουργεί μέσω cloud.
 
Σας αφήνουμε με το σχετικό βίντεο της ElectReon από το εγχείρημα του Γκότλαντ:

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

Advertisement