Στην «Auto Thessaloniki 2025» η ηλεκτροκίνηση μπαίνει σε πρώτο πλάνο για την αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία.
Με ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά & ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνους, το Ford Ranger Plug-In Hybrid έχει επιπλέον την υψηλότερη ροπή (βλ. 697Nm) από κάθε άλλο Ranger.
Μοναδική οικονομία, χάρη (και) στη μέση κατανάλωση καυσίμου των 3,4 λίτρων/100 χλμ., για το υβριδικό Pick-Up.
Στην έκθεση και τα αμιγώς ηλεκτρικά LCVs της εταιρείας, E-Transit Van, E-Transit Custom, E-Transit Courier.
Στο εκθεσιακό χώρο της Ford Βροχίδης – Χατζής ΑΕ (σ.σ. και πιο συγκεκριμένα στο περίπτερο 13 του διεθνούς εκθεσιακού κέντρου) θα έχουν, όπως όλα δείχνουν, την ευκαιρία όλοι οι ενδιαφερόμενοι να παρακολουθήσουν από κοντά τα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα της Ford Pro, στο πλαίσιο της «Auto Thessaloniki 2025» - με τη βιώσιμη κινητικότητα (και δη την ηλεκτροκίνηση) να μονοπωλεί το ενδιαφέρον.
Ο λόγος; Στη φετινή Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) η αμερικάνικη πολυεθνική φίρμα θα παρουσιάσει στο ελληνικό κοινό τα νεότερα και πιο σύγχρονα επαγγελματικά μοντέλα της γκάμας της – με το νέο Ford Ranger PHEV να κλέβει τις εντυπώσεις ως το μοναδικό «αγροτικό» της αγοράς που μπαίνει στην πρίζα.
Με ωφέλιμο φορτίο 800 κιλά & ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνους, το Ford Ranger Plug-In Hybrid έχει επιπλέον την υψηλότερη ροπή (βλ. 697Nm) από κάθε άλλο Ranger
Πιο αναλυτικά, αξίζει να επισημανθεί εδώ πως
το νέο Pick-Up, με απόδοση ισχύος 277 άλογα συνδυαστικά με 697Nm ροπής (σ.σ. η υψηλότερη που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο Ranger παραγωγής), είναι ένα όχημα που προσφέρεται τόσο για επαγγελματική, όσο και για προσωπική χρήση, ενώ τροφοδοτείται από ένα προηγμένο σύστημα κίνησης.
Συγκεκριμένα, «παντρεύει» τον βενζινοκινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων με το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της εταιρείας, ενσωματώνοντας παράλληλα έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοση 75kW (102 άλογα) που τροφοδοτείται αντίστοιχα από μια μπαταρία ιόντων λιθίου, με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8kWh.
Από εκεί και πέρα, η μπαταρία του υβριδικού «αγροτικού» μπορεί να φορτίσει πλήρως σε έως και 26 λεπτά (αναλόγως την παροχή), έχοντας ως μέγιστο διάστημα τις περίπου τέσσερις ώρες σε οικιακή παροχή, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με το ωφέλιμο βάρος και την ελκτική του ικανότητα τα νούμερά του ανέρχονται στα 800 κιλά και τους 3,5 τόνους αντίστοιχα.
Μοναδική οικονομία, χάρη (και) στη μέση κατανάλωση καυσίμου των 3,4 λίτρων/100 χλμ., για το υβριδικό Pick-Up
Όσον αφορά στο «ζουμί» της υπόθεσης, τώρα, αυτό έγκειται προφανώς στην πρωτόγνωρη για την κατηγορία των Pick-Ups οικονομία, αλλά και το χαμηλό λειτουργικό κόστος που προσφέρει
το Ranger PHEV –
σε σύγκριση ακόμα και με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις -, απόδειξη το γεγονός πως η μέση κατανάλωση καυσίμου φτάνει τα μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ όταν το όχημα κινείται με φορτισμένη την μπαταρία στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας.
Ακόμη καλύτερα δε, η συμπαγής μπαταρία της συγκεκριμένης παραλλαγής προσφέρει με μια πλήρη φόρτιση τη δυνατότητα κίνησης στο πρόγραμμα EV με μηδενικές εκπομπές ρύπων (και ανάλογα χαμηλό κόστος) για έως και 50 χλμ. αυτονομίας – ένα νούμερο που κατά βάση ανταποκρίνεται πλήρως στις καθημερινές απαιτήσεις μετακίνησης του επαγγελματία.
Ολοκληρώνοντας, επισημαίνεται ότι, όπως σε κάθε μοντέλο Ranger, έτσι κι εδώ παρέχεται η δυνατότητα για δυναμικές off road επιδόσεις, απόρροια του συστήματος τετρακίνησης e-4WD & του dual-range κιβωτίου μεταφοράς (κοντές/μακριές σχέσεις), καθώς και του πίσω διαφορικού με δυνατότητα κλειδώματος.
Στην έκθεση και τα αμιγώς ηλεκτρικά LCVs της εταιρείας, E-Transit Van, E-Transit Custom, E-Transit Courier
Σε κάθε περίπτωση, παρόλο που το Ranger PHEV προβλέπεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της Ford Pro στη ΔΕΘ, εντούτοις στον εκθεσιακό χώρο έχει προγραμματιστεί να φιγουράρουν και
τρία από τα δημοφιλέστερα πλήρως ηλεκτρικά LCVs της μάρκας, όπως το
E-Transit Van (το οποίο παρέχει κορυφαίες μεταφορικές ικανότητες & με χαμηλό λειτουργικό κόστος),
το E-Transit Custom (με εντυπωσιακή ηλεκτρική αυτονομία 335 χλμ. & συνδεσιμότητα επόμενης γενιάς), αλλά και το
E-Transit Courier που ξεχωρίζει για τον μέγιστο χώρο φόρτωσης των 2,91 κυβικών μέτρων – επιτρέποντας έτσι την τοποθέτηση δυο ευρωπαλετών στο επίπεδο του δαπέδου.