ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Πουλήθηκε και μάλιστα για καλά λεφτά ένα επιβατικό van της Ford του 1991 που την είδε φορτηγό!

Πουλήθηκε και μάλιστα για καλά λεφτά ένα επιβατικό van της Ford του 1991 που την είδε φορτηγό!

Διπλές εξατμίσεις αμερικάνικου φορτηγού και κινητήρας 7,54 λίτρων, ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.

Διπλές εξατμίσεις αμερικάνικου φορτηγού και κινητήρας 7,54 λίτρων, ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.

Για να γίνει από Ε-250, Ε-350, έπρεπε να μπει πίσω ένας άξονας με διπλούς τροχούς...

Για να γίνει από Ε-250, Ε-350, έπρεπε να μπει πίσω ένας άξονας με διπλούς τροχούς...

Όχι πως ενδιαφέρει κανέναν, αλλά αυτό είναι το εσωτερικό...

Όχι πως ενδιαφέρει κανέναν, αλλά αυτό είναι το εσωτερικό...

  • Πουλήθηκε και μάλιστα για καλά λεφτά ένα επιβατικό van της Ford του 1991 που την είδε φορτηγό!
  • Διπλές εξατμίσεις αμερικάνικου φορτηγού και κινητήρας 7,54 λίτρων, ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.
  • Για να γίνει από Ε-250, Ε-350, έπρεπε να μπει πίσω ένας άξονας με διπλούς τροχούς...
  • Όχι πως ενδιαφέρει κανέναν, αλλά αυτό είναι το εσωτερικό...

Ford Van ή φορτηγό; Λίγο και από τα δύο!

3.094 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2022)

Όταν μεγαλοπιάνεσαι μπορείς να κάνεις παράξενα πράγματα. Μπορείς, για παράδειγμα, να διαθέτεις ένα αξιοπρεπές αμάξι και να αποφασίσεις πως αυτό που οδηγείς είναι τελικά ένα φορτηγό. Δείτε έναν ανεκδιήγητο τύπο από την Αμερική που κατάφερε να πουλήσει το έκτρωμα που δημιούργησε.

Αυτό κι αν είναι υβριδικό όχημα!

  • Επιβατικό Van που νιώθει νταλίκα
  • Ένα πολυτάραχο Ford του 1991
  • Με εξατμίσεις & ντεπόζιτο φορτηγού
  • Πουλήθηκε και μάλιστα σε καλή τιμή
 
Όταν λέμε ότι ένα όχημα είναι «υβριδικό» τι εννοούμε; Παρόλο που η ερώτηση είναι μάλλον ρητορική, θα απαντήσουμε λέγοντας πως πρόκειται για ένα όχημα που αποτελεί το αποτέλεσμα της διασταύρωσης δύο ανόμοιων τεχνολογιών.
 
Ο όρος προέρχεται από τη βιολογία και η αυτοκινητοβιομηχανία τον έχει «δανειστεί» κατασκευάζοντας εδώ και δεκαετίες οχήματα που συνδυάζουν έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνης ή πετρελαίου) με έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Τελευταία μάλιστα, έχει εμφανιστεί μια νέα κατηγορία υβριδικών οχημάτων, τα οποία είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά, αλλά παίρνουν ενέργεια τόσο από μπαταρίες όσο και από κυψέλες καυσίμου, ώστε η υδρογονοκίνηση να αποτελεί τον τρόπο επέκτασης της αυτονομίας.


Διπλές εξατμίσεις αμερικάνικου φορτηγού και κινητήρας 7,54 λίτρων, ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.

Διπλές εξατμίσεις αμερικάνικου φορτηγού και κινητήρας 7,54 λίτρων, ο οποίος έχει στη διάθεσή του ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα υβριδικά οχήματα αλλιώς…

Υπάρχει, όμως, και μια άλλη κατηγορία υβριδικών οχημάτων, τα οποία συνδυάζουν αμαξώματα και στοιχεία από εντελώς διαφορετικές κατηγορίες. Και επειδή οι επίσημοι κατασκευαστές μάλλον δεν έχουν πολλή …φαντασία, στο παιχνίδια μπαίνουν διάφοροι ιδιώτες και κάποιοι μάστορες, κατασκευάζοντας οχήματα που ναι μεν ξενίζουν, σίγουρα όμως σε κάνουν να χαμογελάς.
 
Μόνο τελευταία, σας έχουμε δείξει πως από το «πάντρεμα» ενός αεροπλάνου και ενός φορτηγού, μπορεί να οδηγήσει σε ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο. Παράλληλα, απολαύσαμε έναν ιδιαίτερο «καρχαρία» της ξηράς, που προέκυψε όταν ένα σκάφος πάτησε πάνω σε ένα Pick-Up. Ακόμα, ανατριχιάσαμε για τα καλά όταν αντικρίσαμε μια παλιά νεκροφόρα να μετατρέπεται σε όχημα …αναψυχής.

Όταν έχεις van και θα ήθελες φορτηγό!

Σήμερα θα ασχοληθούμε με ένα λιγότερο «τραβηγμένο» όχημα, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα προαναφερθέντα. Πρόκειται για ένα επιβατικό Ford E-350 του 1991 που βαθιά μέσα του ένιωθε φορτηγό. Αν όχι αυτό, σίγουρα ο ιδιοκτήτης του, ο οποίος μάλιστα κατάφερε να το πουλήσει, βρίσκοντας αγοραστή που ήταν διατεθειμένος να πληρώσει 17.000 δολάρια για να το αποκτήσει.
 
Το εν λόγω όχημα ξεκίνησε τη «ζωή» του ως E-250, αλλά ο πρώην ιδιοκτήτης του -ο οποίος το είχε στην κατοχή του για 20 χρόνια- το μετέτρεψε σε E-350, τοποθετώντας έναν πίσω άξονα με διπλούς τροχούς, οι οποίοι καλύπτονται με τα σχετικά φτερά. Επιπλέον, ο αρχικός κινητήρας των 5,75 λίτρων, έδωσε τη θέση του στον V8 της Ford ο οποίος έχει χωρητικότητα 7,54 λίτρων.
 
Σιγά το πράγμα θα μας πείτε και θα έχετε δίκιο. Μόνο που τα παραπάνω είναι ψιλοπράγματα μπροστά στις τελικές «πινελιές» που δεν είναι άλλες από ένα σετ εξατμίσεων φουγάρων, που προέρχονται απευθείας από τα «μουράτα» αμερικάνικα φορτηγά. Και αν αυτό δεν σας φτάνει, σημειώστε πως στο πλάι υπάρχει σε κοινή θέα και ένα ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 227 λίτρων.
 
Από την άλλη, βέβαια, ποιοι είμαστε εμείς για να κρίνουμε τα γούστα και τις πράξεις του καθενός; Θα θέλαμε μονάχα να καταθέσουμε μια ειλικρινή απορία κλείνοντας: Αφού δεν του άρεσε όπως ήταν, γιατί το πήρε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »