Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.

Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.

Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.

Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.

Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.

Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.

Με τον συνδυασμό των μπαταριών ως βασική πηγή ενέργειας και των fuel cells για την επέκταση της αυτονομίας, απαλείφεται η ανάγκη για ενδιάμεσες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των δρομολογίων.

Με τον συνδυασμό των μπαταριών ως βασική πηγή ενέργειας και των fuel cells για την επέκταση της αυτονομίας, απαλείφεται η ανάγκη για ενδιάμεσες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των δρομολογίων.

Χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου (χρησιμοποιείται σε αέρια μορφή σε πίεση 350 bar) υπόσχεται η Toyota

Χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου (χρησιμοποιείται σε αέρια μορφή σε πίεση 350 bar) υπόσχεται η Toyota

Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).

Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).

  • Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.
  • Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.
  • Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.
  • Με τον συνδυασμό των μπαταριών ως βασική πηγή ενέργειας και των fuel cells για την επέκταση της αυτονομίας, απαλείφεται η ανάγκη για ενδιάμεσες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των δρομολογίων.
  • Χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου (χρησιμοποιείται σε αέρια μορφή σε πίεση 350 bar) υπόσχεται η Toyota
  • Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).

Με κυψέλες καυσίμου Toyota το Mercedes-Benz eCitaro Range Extender

4.663 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2022)

Αυτονομία έως και 400 χλμ. υπόσχεται το νέο υβριδικό λεωφορείο της Mercedes-Benz, το eCitaro Range Extender που χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται τόσο από τις μπαταρίες του, όσο και από τις 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου της Toyota, οι οποίες χρησιμοποιούν υδρογόνο.

Αυτονομία 400 χλμ. για το Mercedes-Benz eCitaro Range Extender!

  • Με 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου της Toyota
  • Υδρογόνο για επέκταση της αυτονομίας
  • Βασική πηγή ενέργειας οι μπαταρίες
  • Από το τέλος του έτους με νέες μπαταρίες
 
Της Toyota Motor Europe θα είναι οι κυψέλες καυσίμου που θα εξοπλίζουν το ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο εκτεταμένης αυτονομίας της Daimler Buses, το νέο Mercedes-Benz eCitaro Range Extender.


Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.

Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου

Λόγος γίνεται για τις δεύτερης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» που διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες. Αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.
 
Με αυτόν τον τρόπο -με τον συνδυασμό δηλαδή των μπαταριών ως βασική πηγή ενέργειας και των fuel cells ως «extender»- απαλείφεται η ανάγκη για ενδιάμεσες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Οι μηχανικοί της Toyota θα υποστηρίξουν τόσο τη σχεδίαση του όλου συστήματος όσο και την ενσωμάτωσή του στο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz.
 
Η απόδοση της μονάδας βαρέως τύπου έχει ως αποτέλεσμα μια συγκριτικά χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου σε σχέση με την παραγωγή ενέργειας. Με έναν ενσωματωμένο μετατροπέα τάσης, το TFCM2-F-60 λειτουργεί σε εύρος τάσης από 450 έως 700 βολτ και πιο αποτελεσματικά στις περίπου 30 kW. Το υδρογόνο χρησιμοποιείται σε αέρια μορφή σε πίεση 350 bar.

Με νέες μπαταρίες το eCitaro

Επιπλέον, η Daimler Buses θα προσφέρει στο eCitaro μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης από τα τέλη του 2022. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής ενέργειας αυξάνουν τη χωρητικότητα ανά κυψέλη μπαταρίας κατά περίπου 50% για το ίδιο βάρος και επιτρέπουν δρομολόγια μήκους περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο). Οι μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν τόσο στα eCitaro και eCitaro Range Externder, όσο και στο πρόσφατα λανσαρισμένο πλήρως ηλεκτρικό πλαίσιο eO500U από τη Βραζιλία.
 
Σημειώνεται, πως το eCitaro παράγεται από το 2018 και ήδη περισσότερα από 600 ηλεκτρικά λεωφορεία χρησιμοποιούνται πλέον καθημερινά από Ευρωπαίους πελάτες της Mercedes-Benz. Μάλιστα, το 2021, σχεδόν κάθε δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο που πωλήθηκε στη Γερμανία προερχόταν από τη Daimler Buses.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »