Αυτονομία έως και 400 χλμ. υπόσχεται το νέο υβριδικό λεωφορείο της Mercedes-Benz, το eCitaro Range Extender που χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται τόσο από τις μπαταρίες του, όσο και από τις 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου της Toyota, οι οποίες χρησιμοποιούν υδρογόνο.
Οι 2ης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Λόγος γίνεται για τις δεύτερης γενιάς κυψέλες καυσίμου «TFCM2-F-60» που διαθέτουν επίπεδο σχεδιασμό ώστε να τοποθετούνται στις οροφές των λεωφορείων, πλάι με τις δεξαμενές υδρογόνου και τις μπαταρίες. Αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.
Με αυτόν τον τρόπο -με τον συνδυασμό δηλαδή των μπαταριών ως βασική πηγή ενέργειας και των fuel cells ως «extender»- απαλείφεται η ανάγκη για ενδιάμεσες φορτίσεις κατά τη διάρκεια των δρομολογίων. Οι μηχανικοί της Toyota θα υποστηρίξουν τόσο τη σχεδίαση του όλου συστήματος όσο και την ενσωμάτωσή του στο ηλεκτρικό λεωφορείο της Mercedes-Benz.
Η απόδοση της μονάδας βαρέως τύπου έχει ως αποτέλεσμα μια συγκριτικά χαμηλή κατανάλωση υδρογόνου σε σχέση με την παραγωγή ενέργειας. Με έναν ενσωματωμένο μετατροπέα τάσης, το TFCM2-F-60 λειτουργεί σε εύρος τάσης από 450 έως 700 βολτ και πιο αποτελεσματικά στις περίπου 30 kW. Το υδρογόνο χρησιμοποιείται σε αέρια μορφή σε πίεση 350 bar.
Επιπλέον, η Daimler Buses θα προσφέρει στο eCitaro μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης από τα τέλη του 2022. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής ενέργειας αυξάνουν τη χωρητικότητα ανά κυψέλη μπαταρίας κατά περίπου 50% για το ίδιο βάρος και επιτρέπουν δρομολόγια μήκους περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο). Οι μπαταρίες θα χρησιμοποιηθούν τόσο στα eCitaro και eCitaro Range Externder, όσο και στο πρόσφατα λανσαρισμένο πλήρως ηλεκτρικό πλαίσιο eO500U από τη Βραζιλία.
Σημειώνεται, πως το eCitaro παράγεται από το 2018 και ήδη περισσότερα από 600 ηλεκτρικά λεωφορεία χρησιμοποιούνται πλέον καθημερινά από Ευρωπαίους πελάτες της Mercedes-Benz. Μάλιστα, το 2021, σχεδόν κάθε δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο που πωλήθηκε στη Γερμανία προερχόταν από τη Daimler Buses.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr