Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
H Alfa Romeo Tonale γίνεται Pick-Up

H Alfa Romeo Tonale γίνεται Pick-Up

  • H Alfa Romeo Tonale γίνεται Pick-Up
  • H Alfa Romeo Tonale γίνεται Pick-Up

H Alfa Romeo Tonale γίνεται Pick-Up

6.728 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2023)

Τι θα γινόταν αν η Alfa Romeo αξιοποιούσε την τετρακίνηση Q4 και τον turbodiesel κινητήρα των 2,2 λίτρων που έχει στο «οπλοστάσιό» της, για να δημιουργήσει ένα μοντέρνο pick-up με τη γνωστή ιταλική φινέτσα της φίρμας;

«Αγροτικό» με φινέτσα Alfa Romeo;

Το γύρο του διαδικτύου κάνουν οι ανεπίσημες φωτογραφίες του συγκεκριμένου pick-up μοντέλου, ανταποκρινόμενες στην τάση της αγοράς που δείχνει άνοδο στην premium κατηγορία των ημιφορτηγών. Οι εν λόγω ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες παρουσιάζουν ένα μοντέλο βασισμένο στην Alfa Romeo Tonale, το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από τον Αλέξανδρο Λιώκη. Ας κάνουμε όμως ξεκάθαρο από την αρχή, πως ένα «αγροτικό» δεν υπάρχει στα άμεσα πλάνα της εταιρείας, εφόσον όπως έχει ανακοινώσει η ιταλική φίρμα βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης και εδραίωσής της στην παγκόσμια αγορά.
 

Η προσπάθεια της Mercedes

Παρόλα αυτά, στο παρελθόν έχουμε δει κι άλλες εταιρείες από τον «premium» χώρο να τολμούν κάτι παρόμοιο, με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της Mercedes X-Class, το γερμανικό αγροτικό με σήμα το αστέρι που βασίστηκε στο Nissan Navara. Σίγουρα όμως στο μέλλον θα δούμε ακόμα περισσότερες εταιρείες να ακολουθούν αυτή την τάση, αφού από ότι φαίνεται έχει πολύ «ζουμί» για την αγορά.
 

Βοήθεια από τη Dodge και RAM

Το βήμα της Alfa Romeo στην αγορά των «αγροτικών» δε θα ήταν και τόσο παράτολμο, αφού θα έβρισκε βοήθεια από τις ομόσταβλες μάρκες του ομίλου Stellantis με πρώτες επιλαχούσες τις αμερικανικές Dodge και RAM, που έχουν πολυετή εμπειρία σε τέτοια μοντέλα. Από την ευρωπαϊκή πλευρά, υπάρχει και η Peugeot, η οποία διαθέτει στο ρόστερ της το Landtrek, ένα Pick-Up για συγκεκριμένες αγορές της υφηλίου, που είναι και πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα από άποψης διαστάσεων και κινητήρων, καθώς επίσης και το Fiat Fullback παλιότερα, η πρόταση των Ιταλών σε αυτή την κατηγορία ελαφρών επαγγελματικών με turbodiesel 2,4 λίτρων.
 

Με turbodiesel ή Plug-in υβριδικό σύστημα

Στην περίπτωσή μας όμως, ο turbodiesel κινητήρας των 2,2 λτ. και των 210 ίππων που χρησιμοποιεί η Stelvio θα αποτελούσε το κινητήριο σύνολο, ενώ θα συνοδευόταν από ένα αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Μια άλλη επιλογή, θα μπορούσε να είναι το Plug-in υβριδικό σύστημα του Jeep Gladiator με τον V6 3,0 λίτρων ισχύος 264 ίππων ή ακόμα και το Plug-in Hybrid σύνολο της Tonale με ονομαστική απόδοση 275 ίππων, το οποίο αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων απόδοσης 180 ίππων που κινεί τους εμπρός τροχούς και έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης απόδοσης 90 kW. Σε κάθε περίπτωση, δεδομένη θεωρείται η χρήση του συστήματος τετρακίνησης Q4 της μιλανέζικης φίρμας.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε