ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο νέος –ελαφρύτερος- και πιο ολιγαρκής σε καύσιμο, πετρελαιοκινητήρας του Mitsubishi L200, είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 153 ή 180 ίππων…

… ενώ στις εκδόσεις Club Cab συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Αποδοτικός κινητήρας 2,4λτ. με ισχύ 153 – 180 ίππων

27.763 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2016)

Ο εντελώς νέος –αλουμινένιος- υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας «4N15» των 2,4λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του Mitsubishi L200 διακρίνεται για την γραμμική απόκριση του στις εντολές του οδηγού από το χαμηλό φάσμα των στροφών λειτουργίας του. 
Με την απόδοση της ισχύος του να ορίζεται στους 153 ή 180 ίππους, δεν είναι τυχαίο πως η μέγιστη ροπή των 380 ή 430 Nm (αντίστοιχα), είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. 
Χάρη σε πολλαπλές νέες τεχνολογικές εξελίξεις που ενσωματώνει όπως το σύστημα διαχείρισης της λειτουργίας των βαλβίδων του (MIVEC: Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control) και το σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας σε συνδυασμό με το «Auto Stop & Go» (AS&G), το εν λόγω μηχανικό σύνολο εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου από 6,4λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο κίνησης σύμφωνα με τον κατασκευαστή, και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 169 g/km. 
Με αυτό το δεδομένο, χάρη στην δεξαμενή καυσίμου των 75λτ., το να επιτύχει κανείς μέγιστη αυτονομία ακόμη και άνω των 1.000 χλμ. είναι μια σχετικά εύκολη υπόθεση. 
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως τόσο ο συμπλέκτης όσο και το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι (6) σχέσεων, υιοθετούν λύσεις από τον κλάδο των φορτηγών της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, στοιχείο που ενισχύει σημαντικά την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία τους, ακόμη και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες χρήσης. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)