Η επιτομή της αποδοτικότητας
27.751 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2016)
Εκτός των… πολυτελών διπλοκάμπινων εκδόσεων του, το νέο Mitsubishi L200 είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και στις εκδόσεις «Club Cab» με την επιμηκυμένη καρότσα και την –κοντύτερη- καμπίνα επιβατών,
οι οποίες διακρίνονται για την εξαιρετική αποδοτικότητα τους.
Σύμφωνα με τα όσα είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε από την επαφή μας τόσο στο εξωτερικό όσο και επί ελληνικού εδάφους με τη νέα γενιά του δυναμικού Mitsubishi L200, οι διπλοκάμπινες εκδόσεις του ιαπωνικού Pick-Up διακρίνονται για τους εξαιρετικούς χώρους που προσφέρουν στο εσωτερικό τους για έως και πέντε ενήλικους επιβάτες.
Ωστόσο, για τον επαγγελματία που χρειάζεται το… κάτι παραπάνω σε ότι αφορά στις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης, η Mitsubishi προσφέρει και στην ελληνική αγορά τις εκδόσεις «Club Cab» του ελαφρού ημιφορτηγού.
Παρά το γεγονός ότι το συνολικό μήκος του αμαξώματος στις εκδόσεις Club Cab του νέου L200 είναι κατά 10 χλστ. κοντύτερο σε σχέση με τις εκδόσεις Double Cab (5.195 χλστ. έναντι 5.205 χλστ.), το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης τους ανέρχεται στα 1.850 χλστ. και σε σχέση με τις διπλοκάμπινες επιλογές (1.520 χλστ.) είναι αυξημένο κατά 330 χλστ.!
Αυτή είναι ουσιαστικά και η βασική διαφοροποίηση των συγκεκριμένων εκδόσεων του μοντέλου από τις κορυφαίες Double Cab καθώς, στοιχεία όπως ο ιδιαίτερα περιορισμένος αεροδυναμικός συντελεστής, η πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας, το άκαμπτο πλαίσιο και οι εξαιρετικές εκτός δρόμου ικανότητες του παραμένουν αναλλοίωτες.
Ωστόσο, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στη νέα φιλοσοφία που η Mitsubishi προσφέρει στην συγκεκριμένη κατηγορία των Pick-Up και της ελληνικής αγοράς, αναφορικά με τη πρόσβαση των επιβατών στο εσωτερικό της καμπίνας καθώς, στις εκδόσεις Club Cab, οι πίσω πλευρικές θύρες ανοίγουν με αντίθετη φορά από τις εμπρός, διευκολύνοντας σημαντικά τόσο την πρόσβαση των επιβατών στις πίσω θέσεις όσο και τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου όγκου ή βάρος, στο εσωτερικό του οχήματος.
Πλήρως αναβαθμισμένο σε σχέση με το παρελθόν
Η 5η κατά σειρά γενιά του Mitsubishi L200 χαρακτηρίζεται από την ιαπωνική εταιρεία ως «Sport Utility Truck» και έχει εξελιχθεί προκειμένου να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματικά σε ότι αφορά στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας, της αντοχής, των μεταφορικών δυνατοτήτων κ.ο.κ. χωρίς ωστόσο την παραμικρή… υποχώρηση σε ζητήματα αισθητικής αλλά και αξιοπιστίας.
Με αυτό το σκεπτικό αξίζει να αναφέρουμε το στιβαρότερο και πιο άκαμπτο πλαίσιο, τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,40 από 0,46 για την προηγούμενη γενιά) και την άριστη αναλογία ισχύος / βάρους, όλων των εκδόσεων του.
Επόμενη σελίδα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)