Αυξημένη ακαμψία, εξαιρετική εκτός δρόμου συμπεριφορά
27.761 Επισκέψεις στο άρθρο (16/6/2016)
Σε ότι αφορά στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου, πρωτίστως αξίζει να αναφέρουμε τις αλλαγές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Αρχικά, η δομική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 7% σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά ενώ αλλαγές έχουν γίνει τόσο στην εμπρός ανάρτηση όσο και στα –μακρύτερα- φύλλα σούστας του πίσω άξονα.
Η διάμετρος της αντιστρεπτικής δοκού εμπρός είναι μεγαλύτερη, το τιμόνι είναι πιο γρήγορο (3,8 στροφές αντί 4,3 της 4ης γενιάς) ενώ το κορυφαίο σύστημα 4κίνησης «Super Select 4WD II» είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου. Παράλληλα, ο έλεγχος του τελευταίου γίνεται από έναν –νέο- περιστροφικό διακόπτη δίπλα στο χειρόφρενο. Τέλος, ο ακτίνα του κύκλου στροφής έχει μειωθεί στα 5,9μ., μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας των Pick-Up.
Τέλος, οι γωνίες του αμαξώματος (προσέγγισης, ράμπας, διαφυγής – αποχώρησης) καθώς και η ελάχιστη απόσταση του οχήματος από το έδαφος είναι άνω του μέσου όρου της κατηγορίας και διαμορφώνονται ως εξής:
ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)