To νέο Isuzu D-Max έχει να επιδείξει μια σαφέστατα πιο δυναμική σχεδίαση αμαξώματος σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά του ιαπωνικού Pick-Up.

Νέος είναι τόσο ο πίνακας οργάνων όσο και το τιμόνι που πλέον ενσωματώνει πολλαπλά νέα χειριστήρια για διάφορες λειτουργίες του οχήματος.

Πολυ-αναμενόμενο το νέο & αναβαθμισμένο D-Max!

Isuzu D-Max: Στην Ελλάδα προς το τέλος του 2020

Με βασικό γνώμονα κατά την εξέλιξης του το «Beyond the Pick-Up Truck» («Πέρα από τα Pick-Up»), το νέο D-Max έχει να επιδείξει πολλαπλές και σημαντικές τροποποιήσεις, τόσο στη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, όσο και στα μηχανικά του μέρη, προκειμένου να βελτιωθεί σημαντικά σε τομείς όπως τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει αλλά και η αποδοτικότητα του. 
Οι πολλαπλές δομικές αναβαθμίσεις χάρη στην εκτεταμένη χρήση –υψηλής αντοχή- χάλυβα στο πλαίσιο και άλλα τμήματα του αμαξώματος έχουν επιφέρει μείωση του συνολικού απόβαρου και αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου (κατά 20%), ακόμη και στις πιο έντονες καταπονήσεις. 
Επιπρόσθετα, έχει βελτιωθεί η αντισκωριακή προστασία του μοντέλου ενώ μεταξύ άλλων, είναι πλέον σε θέση να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 800 χλστ. 
Σχεδιαστικά το νέο D-Max επιδεικνύει μια πιο δυναμική και κομψή σιλουέτα με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να έχουν τροποποιηθεί σημαντικά και να φέρουν bi-LED προβολείς ενώ, διπλές είναι και οι συστοιχίες LED στα πίσω. Στο εσωτερικό, συναντάμε μια εντελώς νέα κεντρική κονσόλα που ενσωματώνει μια οθόνη αφής 9 ιντσών στο πάνω μέρος της ενώ πλήρως τροποποιημένη είναι η σχεδίαση του ταμπλό, του πίνακα οργάνων και του τιμονιού, το οποίο ενσωματώνει πολλαπλά χειριστήρια. Παράλληλα, τα νέα καθίσματα μπορούν να είναι και ηλεκτρικά ελεγχόμενα (οκτώ ρυθμίσεις), με νέου τύπου προσκέφαλα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, αυξημένη κλίση στην πλάτη για τους πίσω επιβάτες κ.ά. 
Την ίδια στιγμή, στο εξοπλισμό της νέας γενιάς του D-Max ενσωματώνονται πλέον στοιχεία όπως το σύστημα εισόδου και εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί, νέο ηχοσύστημα με οθόνες αφής 7 ή 9 ιντσών, συμβατό με Apple CarPlay ή Android Auto, σύστημα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών χωρίς να παραβλέπουμε στοιχεία όπως οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες εμπρός / πίσω κ.ά. 
Στον τομέα των μηχανικών μερών, αν εστιάσουμε στον RZ4E πετρελαιοκινητήρα των 1,9λτ., η Isuzu ανακοινώνει πως χάρη σε πολλαπλές αναβαθμίσεις έχει βελτιωθεί η απόδοση και η οικονομία καυσίμου ενώ, έχουν αυξηθεί και  τα διαστήματα μεταξύ των service. 
Tο σύστημα μετάδοσης της κίνησης έχει υποστεί αρκετές τροποποιήσεις όπως π.χ. το κιβώτιο ταχυτήτων όπου η όπισθεν εμπλέκεται μέσω ενός δακτυλίου στον επιλογέα ταχυτήτων που ανασηκώνεται, γεγονός που καθιστά την εν λόγω διαδικασία σημαντικά πιο εύκολη και γρήγορη για τον χειριστή. 
Παράλληλα, στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, χάρη σε έναν μετατροπέα ροπής, βελτιώνεται σημαντικά τόσο η απόκριση στις εντολές του οδηγού όσο και η κατανάλωση καυσίμου. Επιπρόσθετα, η χρήση αλουμινίου σε διάφορα μηχανικά μέρη του οχήματος, έχει μειώσει σημαντικά το συνολικό απόβαρο ενώ πλέον, η νέα γενιά του D-Max θα εφοδιάζεται και με ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα για το πίσω διαφορικό.
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που έχουμε στη διάθεση μας, το νέο D-Max στις εκδόσεις Double Cab θα έχει μήκος της τάξης των 5.262 χλστ. (-33 χλστ. σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο) ενώ την ίδια στιγμή το μήκος του μεταξονίου έχει αυξηθεί στα 3.125 χλστ. (+30 χλστ.). Η Ιsuzu ανακοινώνει πως ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί από τα 6,3μ. στα 6,1μ. ενώ την ίδια στιγμή, αυξημένο είναι το μήκος του χώρου φόρτωσης σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος. 

 

ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Advertisement