ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Σημαντικά πιο δυναμική και «μυώδης» τη σχεδίαση του νέου VW Caddy Cargo.

Παράλληλα, αρκετά τροποποιημένο είναι και το πίσω τμήμα του αμαξώματος, με εμφανέστερη την τροποποίηση του σχήματος των φωτιστικών σωμάτων.

VW Caddy Cargo: Παγκόσμια πρεμιέρα μέσα στο 2020

27.957 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2020)

Η νέα γενιά του Volkswagen Caddy αποτελεί ένα από τα πιο πολύ-αναμενόμενα ελαφρά επαγγελματικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, τόσο γιατί προέρχεται από μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και με σαφέστατη αύξηση πωλήσεων κατηγορία (Vanettes), όσο και γιατί πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως η εταιρεία έχει… αργήσει αρκετά να το ανανεώσει δεδομένου ότι, η προηγούμενη γενιά του παρουσιάστηκε το 2003 και έκτοτε έχει δεχθεί δύο (εκτεταμένα ομολογουμένως) facelifts (2010 και 2015). 
Σε κάθε περίπτωση, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε επίσημα πως το –εντελώς- νέο Caddy και οι επαγγελματικές του εκδόσεις (Caddy Cargo), αναμένεται να πραγματοποιήσουν την παγκόσμια πρεμιέρα τους μέσα στον προσεχή Φεβρουάριο (2020), χωρίς ωστόσο να ξεκαθαρίζει προς το παρόν αν όντως το νέο Vanette θα λανσαριστεί στις αγορές της ΕΕ προς το τέλος του ίδιου έτους ή τις αρχές του 2021. 
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, μια από τις σημαντικότερες αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το νέο VW Caddy είναι η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας «MBQ» του Ομίλου VW ωστόσο, πολλά είναι και τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου που… προδίδονται από τα επίσημα σχέδια που δημοσιοποίησε η εταιρεία. 
Σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο, το νέο Caddy έχει να επιδείξει μια σημαντικά πιο δυναμική και «φρέσκια» σχεδίαση αμαξώματος με το παρμπρίζ να έχει αρκετά μεγαλύτερη κλίση, η μάσκα να ενσωματώνει ένα αρκετά μεγαλύτερο λογότυπο και αρκετά μικρότερους αεραγωγούς, χωρίς να παραβλέπουμε τον σαφέστατα πιο τονισμένο προφυλακτήρα που ενσωματώνει και ειδικό κρίκο. 
Οι τροχοί είναι μεγαλύτερων διαστάσεων και οι θόλοι τους αρκετά πιο τονισμένοι ενώ, αίσθηση προκαλεί η θέση της βάσης των πλευρικών καθρεπτών. 
Παράλληλα, σημαντικά τροποποιημένη είναι η σχεδίαση του πλαϊνού τμήματος με τα πολλαπλά «νεύρα» και αυλακώσεις να διατρέχουν το αμάξωμα ενώ στο πίσω μέρος του οχήματος βρίσκουμε εντελώς νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα (κάθετα τοποθετημένα) και μια σαφέστατα πιο μεγάλη σε εμβαδό γυάλινη επιφάνεια. 
Είναι σαφές πως η VW θα προσφέρει τόσο μονή όσο και διπλή πόρτα για τον χώρο φόρτωσης του Caddy Cargo καθώς και συρόμενες πλευρικές θύρες ωστόσο είναι σαφές πως το νέο Caddy έχει να επιδείξει πολλαπλές αναβαθμίσεις και τροποποιήσεις, τόσο στη σχεδίαση όσο και τη δομή του αμαξώματος του.