Rally Dakar 2025: Τέταρτος «τιμονιέρης» ο Mattias Ekstrom για τη Ford
- Συμβατικό με 110 – 170 άλογα & νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
- Plug-In Hybrid με 233 άλογα & ωφέλιμο 1,2 τόνων
- Πλήρως ηλεκτρικό με 136 – 286 άλογα & φόρτιση σε 39 λεπτά (10%-80%)
- Το υβριδικό Transit Custom έρχεται μέσα στο καλοκαίρι, το ηλεκτρικό μέσα στον Νοέμβριο του 2024
Η νέα γενιά του Ford Transit Custom, του κορυφαίου σε πωλήσεις Μεσαίου Van τόσο στην Ελλάδα (5μηνο 2024), όσο και στην ΕΕ (12μηνο του 2023), διακρίνεται για τη μεγάλη γκάμα εκδόσεων, τόσο ως προς τις διαστάσεις του αμαξώματος, όσο και –κυρίως- σε ότι αφορά στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης.
Προκειμένου να εξυπηρετήσει με άνεση και αποδοτικότητα μια μεγάλη γκάμα χρήσεων, το νέο Transit Custom προσφέρεται ως πετρελαιοκίνητο με έναν 2,0λιτρο EcoBlue κινητήρα που αναλόγως της έκδοσης αποδίδει ισχύ 110, 136,, 150 ή 170hp και μέγιστη ροπή 310, 360 ή 390Nm, ενώ οι επιλογές σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων αφορούν σε ένα χειροκίνητο έξι σχέσεων ή ένα –νέο- αυτόματο 8 σχέσεων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η μέση κατανάλωση καυσίμου του συμβατικού Transit Custom κυμαίνεται από τα 6,8 – 11,1lt./100km και οι εκπομπές ρύπων από τα 178 – 291g/km.
Αντίστοιχα, είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία όγκου από 5,8 – 6,8κ.μ. και βάρους έως 1.350kg.
Το σύστημα μετάδοσης της κίνησης στις PHEV (Plug-In Hybrid) εκδόσεις του νέου Ford Transit Custom χρησιμοποιείται και το νέο Kuga και βασίζεται σε έναν βενζινοκινητήρα 2,5λτ. που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson και μια μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 11,8kWh.
Στην πράξη, το σύστημα αποδίδει συνδυασμένη ισχύ 233hp και 209Nm ροπής ενώ το κιβώτιο είναι συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). O βενζινοκινητήρας μπορεί να αναλάβει να τροφοδοτεί με ηλεκτρικό φορτίο είτε τον ηλεκτροκινητήρα, είτε να φορτίζει την μπαταρία, με το Ford Transit Custom PHEV να μπορεί να διανύσει έως και 56km σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία (μηδενικές εκπομπές ρύπων).
Αντίστοιχα, η κατανάλωση καυσίμου (βενζίνη) κυμαίνεται από τα 1,4 – 2,9lt./100km και οι εκπομπές ρύπων στα 63g/km ενώ, για τη φόρτιση της μπαταρίας (0%-100%), σε παροχή AC 3,6kW, απαιτούνται 3,9 ώρες. Τέλος, διαστάσεις του χώρου φόρτωσης παραμένουν αναλλοίωτες αν και το μέγιστο ωφέλιμο μειώνεται (έναντι των συμβατικών εκδόσεων), στα 1.181kg.
Στις αμιγώς ηλεκτρικές του εκδόσεις, το νέο Ε-Transit Custom εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 100, 160 ή 210kW (136, 218 ή 286hp) και μέγιστη ροπή 415Nm που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.
Η μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 64kWh, μπορεί να φορτίσει σε παροχές έως και 125kW με τους εξής χρόνους:
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr