Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Mercedes-Benz έχει παράξει ήδη 25.000 eVans, ενώ από το 2030 θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Mercedes-Benz έχει παράξει ήδη 25.000 eVans, ενώ από το 2030 θα πουλάει μόνο ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά μοντέλα.

Ήδη 25.000 eVans από τη Mercedes-Benz

5.911 Επισκέψεις στο άρθρο (6/4/2022)

Στην πορεία για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον (από το 2030), η Mercedes-Benz Vans έχει παράξει ήδη 25.000 μονάδες των eVito, eSprinter και EQV, ενώ αργότερα φέτος θα εντάξει στη γκάμα της και τα eCitan και EQT, με το τελευταίο να αναμένεται σε 5θέσιες και 7θέσιες εκδόσεις.

Μόνο ηλεκτρικά τα Mercedes-Benz Vans από το 2030!

  • Ορόσημο παραγωγής τα 25.000 eVans
  • Ντεμπούτο το 2010 με το Vito E-Cell
  • Best-seller το eVito – Ακολουθούν τα eSprinter και EQV
  • Αργότερα φέτος τα eCitan και EQT (το 2023 και 7θέσιο)
 
Περισσότερα από 25.000 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έχει παράξει μέχρι στιγμής η Mercedes-Benz Vans, με το eVito να αποτελεί το best-seller και τα eSprinter και EQV να ακολουθούν.
 
Σημειώνεται, πως αργότερα φέτος θα ενταχθεί στη γκάμα της γερμανικής εταιρείας το eCitan το οποίο υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 285 χλμ. και ταχεία φόρτιση (10-80%) σε 40 λεπτά. Στη συνέχεια θα λανσαριστεί και το EQT, το οποίο έχει παρουσιαστεί ήδη σε πρωτότυπη μορφή και θα αποτελέσει την πλήρως ηλεκτρική έκδοση της επερχόμενης T-Class, για την οποία πήραμε πρόσφατα μία πρόγευση.

Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει παρουσιαστεί η 5θέσια έκδοση του EQT -το οποίο προς το παρόν υποβάλλεται σε εκτεταμένες δοκιμές εξέλιξης- ενώ του χρόνου θα λανσαριστεί και η 7θέσια εκδοχή του οχήματος.


Best-seller ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz Vans αποτελεί το eVito.

Best-seller ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz Vans αποτελεί το eVito.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όλα ξεκίνησαν το 2010

Υπενθυμίζεται πως το 2010 το Vito E-Cell αποτέλεσε το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Mercedes-Benz Vans που βγήκε από τις γραμμές παραγωγής σε περιορισμένο αριθμό μονάδων. Διέθετε έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 60 kW (80 hp) ισχύος και 280 Nm ροπής, ο οποίος χάριζε στο όχημα τελική ταχύτητα που περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 80 χλμ./ώρα. Το Vito E-Cell επιτάχυνε από στάση στα 50 και 80 χλμ./ώρα σε 6,5 και 11 δλ., αντίστοιχα.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας έπαιρνε ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας 36 kWh, που προσέδιδαν στο όχημα αυτονομία περίπου 130 χλμ. Η διαδικασία της φόρτισης διαρκούσε περίπου 6 ώρες στα 380/400 V. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο οριζόταν στα 900 κιλά.

Το σημερινό και μελλοντικό χαρτοφυλάκιο

Σήμερα το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνει τρία μεσαίων διαστάσεων μοντέλα (EQV, eVito και eVito Tourer) και ένα μεγάλο (eSprinter), ενώ όπως προείπαμε αναμένονται και δύο εκπρόσωποι στη μικρή κατηγορία (eCitan και EQT).
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως η μαζική παραγωγή του eVito ξεκίνησε το 2017, με το eSprinter να ακολουθεί το 2019 και το EQV το 2020. Επιπλέον, η Mercedes-Benz Vans σχεδιάζει να εκκινήσει την παραγωγή του δεύτερης γενιάς eSprinter στο 2ο μισό του 2023, ένα μοντέλο για το οποίο η εταιρεία έχει επενδύσει περί τα 350 εκ. ευρώ.
 
Σύμφωνα με τη στρατηγική της Mercedes-Benz Vans, μέχρι το τέλος της 10ετίας -στις αγορές που το επιτρέπουν- όλα τα οχήματα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Αυτό σημαίνει, πως από τα μέσα της 10ετίας όλα τα νέα vans που θα εξελίσσονται και θα λανσάρονται θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά και θα στηρίζονται στην ολοκαίνουργια αρχιτεκτονική VAN.EA.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »