Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αυτή είναι η 1η προωθητική εικόνα του νέου eSprinter, το οποίο δοκιμάζεται στον Αρκτικό Κύκλο και θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του 2023.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αυτή είναι η 1η προωθητική εικόνα του νέου eSprinter, το οποίο δοκιμάζεται στον Αρκτικό Κύκλο και θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του 2023.

Με υπερδιπλάσια αυτονομία το νέο eSprinter

20.724 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2022)

Σε συνθήκες πολικού ψύχους δοκιμάζεται η νέα γενιά του ηλεκτρικού eSprinter, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του επόμενου έτους σε 3 εκδόσεις μπαταρίας, προσφέροντας υπερδιπλάσια αυτονομία από το τωρινό μοντέλο, το οποίο μπορεί να διανύσει έως και 168 χλμ. με μία φόρτιση.

Στον Αρκτικό Κύκλο δοκιμάζεται το νέο eSprinter!

  • Έναρξη παραγωγής στο 2ο μισό του 2023
  • Τρεις εκδόσεις μπαταρίας - Πλήθος εκδόσεων αμαξώματος
  • Νέα πλατφόρμα - Με υπερδιπλάσια αυτονομία από σήμερα
  • Πλήρως ηλεκτρικά γκάμα από το 2025 η Mercedes-Benz Vans
 
Στο Arjeplog της Σουηδίας, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο και σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμούς Κελσίου, δοκιμάζει η Mercedes-Benz Vans τη δεύτερη γενιά του πλήρως ηλεκτρικού eSprinter, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του επόμενου έτους, στα εργοστάσια της μάρκας που βρίσκονται στο Ντίσελντορφ και στο Ludwigsfelde της Γερμανίας, αλλά και στο Τσάρλεστον των ΗΠΑ, όπου η παραγωγική διαδικασία θα είναι ουδέτερη από εκπομπές CO2.
 
Οι δοκιμές έχουν διαρκέσει ήδη κάμποσες εβδομάδες και από την αρχή σχεδόν έχει καταστεί σαφές πως το νέο eSprinter μπορεί να ανταπεξέλθει ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες, σε ό,τι αφορά στον χειρισμό, την εργονομία, τη θερμική διαχείριση και την άνεση της καμπίνας.
 
Συγκεκριμένα, η αντίσταση σε χαμηλές θερμοκρασίες των εξαρτημάτων μετάδοσης κίνησης, των συστημάτων θέρμανσης, του λογισμικού και των διεπαφών ελέγχονται σε ειδικά κατασκευασμένους ψυκτικούς θαλάμους, όπου τα οχήματα ψύχονται πριν από τις δοκιμές. Επίσης, η συμπεριφορά φόρτισης και η διαχείριση της διαδικασίας εξετάζονται και βελτιστοποιούνται.

Σε 3 εκδόσεις μπαταρίας και σε πλήθος εκδοχών αμαξώματος θα λανσαριστεί το νέο eSprinter, υποσχόμενο υπερδιπλάσια αυτονομία σε σχέση με το 1ης γενιάς μοντέλο.

Σε 3 εκδόσεις μπαταρίας και σε πλήθος εκδοχών αμαξώματος θα λανσαριστεί το νέο eSprinter, υποσχόμενο υπερδιπλάσια αυτονομία σε σχέση με το 1ης γενιάς μοντέλο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το νέας γενιάς Μεγάλο Ηλεκτρικό Van

Η Mercedes-Benz Vans μας δίνει τις πρώτες προωθητικές εικόνες του ηλεκτρικού της επαγγελματικού οχήματος, το οποίο εξελίσσεται σε συνεργασία με πελάτες από των κλάδο των διανομών και με αμαξοποιούς. Το νέο eSprinter θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις μπαταρίας και σε μια σειρά εκδόσεων αμαξώματος, από panel van μέχρι εκδοχές σασί για την τοποθέτηση κιβωτάμαξας.
 
Σύμφωνα με την εταιρεία, ανάλογα με την έκδοση, το νέας γενιάς ηλεκτρικό Van θα προσφέρει υπερδιπλάσια αυτονομία κίνησης, σε σχέση με το τωρινό μοντέλο το οποίο εξοπλίζεται με μπαταρίες χωρητικότητας 35 ή 47 kWh, που του προσδίδουν εμβέλεια 120 και 168 χλμ., αντίστοιχα.
 
Σημειώνεται, πως η Mercedes‑Benz έχει επενδύσει περί τα 350 εκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη του νέας γενιάς eSprinter, από τα οποία περίπου 50 εκ. ευρώ αφορούν στη αναβάθμιση των τριών εργοστασίων που θα λαμβάνει χώρα η παραγωγή του.
 
Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, το επόμενο Mercedes-Benz eSprinter θα πατάει στη νέα πλατφόρμα «Electric Versatility Platform» της εταιρείας, τα τρία διαφορετικά τμήματα της οποίας διασφαλίζουν μέγιστη ευελιξία ως προς τη σχεδίαση και δομή διαφορετικών τύπων αμαξώματος.

Πλήρως ηλεκτρική γκάμα από το 2025

Αξίζει να αναφερθεί, πως η Mercedes-Benz Vans διαθέτει ήδη στα γκάμα της 4 πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, τα eSprinter, eVito Panel Van, eVito Tourer και EQV. Στο προσεχές διάστημα θα ακολουθήσει το νέο μικρό van, eCitan, ενώ σειρά θα πάρει η ηλεκτρική εκδοχή του επιβατικού T-Class.
 
Μάλιστα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας η εταιρεία θα είναι πλήρως ηλεκτρική, κάτι που σημαίνει πως ήδη από το 2025 όλα τα νέα πατώματα θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Σε αυτό το πλαίσιο, η Mercedes-Benz Vans θα εξελίξει μια νέα αρχιτεκτονική για τα 3η γενιάς eVans που θα λανσάρει. Θα ονομάζεται «VAN.EA» και τα πρώτα vans που θα στηριχθούν σε αυτήν θα λανσαριστούν από τα μέσα της δεκαετίας και μετά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »