|
|
Μηχανή Αναζήτησης | Βαρέα Επαγγελματικά |
Σε ότι αφορά πάντα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του, το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) αλλά φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί, γεγονός που συμβάλλει στην βελτίωση τόσο των χώρων στο εσωτερικό όσο και της οδικής του συμπεριφοράς.
Λυχνίες LED στα φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η εξωτερική του σχεδίαση έχει αλλάξει δραστικά με τη μάσκα και –κυρίως- τον προφυλακτήρα να είναι σημαντικά τροποποιημένα, προσδίδοντας έναν σαφέστατα πιο… επιθετικό χαρακτήρα στο συνολικό αποτέλεσμα. Την ίδια στιγμή τα νέα φωτιστικά σώματα φέρουν προβολείς LED εμπρός – πίσω («Bi-Led» εμπρός) ενώ και ο αεροδυναμικός συντελεστής του οχήματος έχει μειωθεί αισθητά.Ωστόσο, από τη στιγμή που θα αρχίσει κανείς να παρατηρεί τις λεπτομέρειες στης νέας εξωτερικής σχεδίασης του μοντέλου και ειδικά τις πολλαπλές «πινελιές» που υιοθετούν οι κορυφαίες εκδόσεις του, αντιλαμβάνεται πως κατά την εξέλιξη του νέου ιαπωνικού Pick-Up, δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα και στη φινέτσα εκτός από την ποιότητα κατασκευής.Η σχεδίαση των φαναριών αναβαθμίζει την πίσω όψη του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2023 - pro.autotriti.gr