Σε ότι αφορά πάντα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του, το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) αλλά φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί, γεγονός που συμβάλλει στην βελτίωση τόσο των χώρων στο εσωτερικό όσο και της οδικής του συμπεριφοράς.
Λυχνίες LED στα φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω.
Η σχεδίαση των φαναριών αναβαθμίζει την πίσω όψη του οχήματος.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - pro.autotriti.gr