Isuzu D-Max Mudmaster: Νέα off-road περιπετειώδης έκδοση
Σε ότι αφορά πάντα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του, το νέο D-Max είναι κοντύτερο (κατά 30 χλστ.) αλλά φαρδύτερο (κατά 10 χλστ.) σε σχέση με τον προκάτοχο του ενώ τόσο το μετατρόχιο όσο και –κυρίως- το μεταξόνιο (+30 χλστ.) έχουν αυξηθεί, γεγονός που συμβάλλει στην βελτίωση τόσο των χώρων στο εσωτερικό όσο και της οδικής του συμπεριφοράς.
Λυχνίες LED στα φωτιστικά σώματα εμπρός – πίσω.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Η σχεδίαση των φαναριών αναβαθμίζει την πίσω όψη του οχήματος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr