Το νέο D-Max προσφέρει καρότσα με αυξημένο μήκος και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων.

Πολλαπλοί κρίκοι έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία.

Το σχήμα του πίσω προφυλακτήρα διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση εντός του χώρου φόρτωσης.

Μεγαλύτερη καρότσα και ωφέλιμο άνω του 1,0t.

Παρά το μικρότερο μήκος του αμαξώματος (-30 χλστ.) στις Double Cab εκδόσεις, το νέο D-Max έχει αντίστοιχη αύξηση στο μήκος του μεταξονίου, γεγονός που επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη δομή και σχεδίαση του χώρου φόρτωσης.


Πολλαπλοί κρίκοι έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία.

Πολλαπλοί κρίκοι έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία.

Kοινοποίησε το »

Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το μήκος της καρότσας έχει αυξηθεί (Single Cab: +25χλστ. , Extended Cab: +10χλστ., Crew Cab:+19χλστ.) και στις διπλοκάμπινες «Crew» εκδόσεις ανέρχεται στα 1.571 χλστ. με πλάτος 1.530 χλστ. και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων στα 490 χλστ.Με το μεικτό βάρος του D-Max Double Cab να ανέρχεται στους 3,1t., αναλόγως της έκδοσης, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία έως και 1.115 κιλών ενώ, μπορεί να έλξει φορτία έως και 3,5t.

Το σχήμα του πίσω προφυλακτήρα διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση εντός του χώρου φόρτωσης.

Το σχήμα του πίσω προφυλακτήρα διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση εντός του χώρου φόρτωσης.

Kοινοποίησε το »

Advertisement