Αν και πολλοί αντιμετώπιζαν με… σκεπτικισμό τα μόλις 1.898 κ.εκ. του κινητήρα του D-Max, στην πράξη είναι σαφές πως οι επιδόσεις που προσφέρει, ακόμη και με πλήρες φορτίο, στο ιαπωνικό Pick-Up δεν δικαιολογούν κάτι τέτοιο.
Το νέο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων διακρίνεται για τις γρήγορες και ομαλές εναλλαγές των σχέσεων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με 164 ίππους και 360 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ., το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και –κυρίως- την αθόρυβη λειτουργία του.Παράλληλα, στη νέα γενιά του μοντέλου, ο κινητήρας έχει δεχθεί αρκετές δομικές αναβαθμίσεις (στους κυλίνδρους, τις βαλβίδες, τον ιμάντα κ.ά.) ενώ πλέον εφοδιάζεται και με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο υπερσυμπιεατή «VGS» γεγονός που μειώνει αισθητά τον χρόνο υστέρησης του turbo.Ο κινητήρας ελέγχεται μέσω ενός ειδικού διακόπτη στο ταμπλό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2023 - pro.autotriti.gr