Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κοινοπραξία για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης βαρέων οχημάτων, συμφώνησαν να ιδρύσουν οι  όμιλοι Daimler Truck, TRATON GROUP και Volvo Group.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κοινοπραξία για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης βαρέων οχημάτων, συμφώνησαν να ιδρύσουν οι όμιλοι Daimler Truck, TRATON GROUP και Volvo Group.

Κοινοπραξία Daimler, TRATON και Volvo στη φόρτιση βαρέων οχημάτων

4.257 Επισκέψεις στο άρθρο (22/12/2021)

Οι τρεις «μεγάλοι» στα επαγγελματικά οχήματα, οι όμιλοι Daimler Truck, TRATON GROUP και Volvo Group, ενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός πανευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης των ηλεκτρικών βαρέων οχημάτων, τα οποία μετά από 45 λεπτά στην πρίζα θα μπορούν να συνεχίζουν το ταξίδι τους.

Daimler, Traton & Volvo στη φόρτιση βαρέων οχημάτων


    Η κοινοπραξία — που θα ανήκει εξίσου στα τρία μέρη — έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2022, ενώ εντός 5ετίας στόχος είναι να υπάρχουν 1.700 σταθμοί φόρτισης.

    Η κοινοπραξία — που θα ανήκει εξίσου στα τρία μέρη — έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2022, ενώ εντός 5ετίας στόχος είναι να υπάρχουν 1.700 σταθμοί φόρτισης.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

  • Νέα κοινοπραξία που ξεκινάει του χρόνου
  • Πανευρωπαϊκό δίκτυο 1.700 σταθμών φόρτισης
  • Φόρτιση φορτηγών και λεωφορείων σε 45 λεπτά
  • Με ορίζοντα πενταετίας
 
Οι τρεις κορυφαίοι κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων, οι όμιλοι Daimler Truck, TRATON GROUP (Scania & MAN) και Volvo Group, σε συνέχεια μιας πρώτης συμφωνίας, υπέγραψαν τελικά τη δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μιας κοινοπραξίας για την εγκατάσταση και λειτουργία ενός πανευρωπαϊκού δημόσιου δικτύου φόρτισης υψηλής απόδοσης, για ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά και λεωφορεία μεγάλων αποστάσεων.
 
Η εν λόγω κοινοπραξία — που θα ανήκει εξίσου στα τρία μέρη — έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2022, μετά την ολοκλήρωση όλων των διαδικασιών έγκρισης από τις ρυθμιστικές αρχές. Τα συμβαλλόμενα μέρη δεσμεύονται να επενδύσουν από κοινού 500 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία αποτελούν μακράν τη μεγαλύτερη επένδυση σε υποδομές φόρτισης στην ευρωπαϊκή βιομηχανία βαρέων φορτηγών μέχρι σήμερα. Η μελλοντική κοινοπραξία σχεδιάζεται να λειτουργήσει με τη δική της εταιρική ταυτότητα και να εδρεύει στο Αμστερνταμ της Ολλανδίας.
 

1.700 σταθμοί και φόρτιση σε 45 λεπτά

Το σχέδιο κάνει λόγο για την εγκατάσταση και λειτουργία τουλάχιστον 1.700 σημείων φόρτισης πράσινης ενέργειας υψηλής απόδοσης, τα οποία εντός πέντε ετών θα βρίσκονται κοντά σε αυτοκινητοδρόμους, καθώς και σε κέντρα logistics και άλλα καίριας σημασίας σημεία. Ο αριθμός των σημείων φόρτισης αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου, με την αναζήτηση πρόσθετων συνεργατών καθώς και δημόσιας χρηματοδότησης.
 
Οι τρεις εταιρείες κάνουν λόγο πως εστιάζοντας στις ανάγκες των πελατών, θα ληφθούν υπόψη διαφορετικές εφαρμογές. Συγκεκριμένα, οι χειριστές στόλων ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας θα μπορούν να αξιοποιήσουν τόσο τη νυχτερινή φόρτιση όσο και τη γρήγορη φόρτιση, προσαρμοσμένη στην υποχρεωτική περίοδο ανάπαυσης των 45 λεπτών στην Ευρώπη, εστιάζοντας στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, που αποτελεί την υψηλότερη προτεραιότητα της μελλοντικής κοινοπραξίας. Συνέχεια του άρθρου >>>