Την αίγλη των επιβατικών μοντέλων της Mercedes-Benz φέρνει στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα το Sprinter, η εμπορική πορεία του οποίου μόλις ξεκίνησε.

Διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις του Sprinter είναι ο 2λιτρος diesel κινητήρας OM654 που προέρχεται από τη Mercedes-Benz Cars.

Ο κινητήρας OM654 προσφέρεται στο Sprinter σε 4 εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 114, 150, 170 και 190 ίππων.

Ο 4κύλινδρος diesel κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro VI-E και Euro 6d και έχει εξελιχθεί ώστε να εμφανίζει λιγότερους κραδασμούς και να παράγει χαμηλότερα επίπεδα ήχου.

Γρηγορότερες αλλαγές υπόσχεται το νέο, αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC των εννέα σχέσεων, το οποίο προέρχεται από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz και αντικαθιστά το προηγούμενο 7τάχυτο.

Πιο γρήγορο και αποδοτικό το νέο σύστημα τετρακίνησης με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής (Torque-on-demand).

Πιο γρήγορη και εύκολη καθιστά τη ζωή του διανομέα το νέο σύστημα Speed Delivery Door.

Μέσω «paddles» αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επεμβαίνει χειροκίνητα στις αλλαγές του αυτόματου κιβωτίου 9G-TRONIC.

Το νέο Sprinter 4x4 θα είναι σύντομα διαθέσιμο με την έκδοση των 190 ίππων του κινητήρα OM 654 και το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, σε εκδόσεις μεικτού βάρους έως και 5,5 τόνων.

Επαναλανσάρεται το Mercedes Sprinter (+vid)

Με «δανεικά» από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz, τον αποδοτικό 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα, το 9άρι αυτόματο κιβώτιο και το αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης, λανσάρεται το Sprinter, το οποίο -στην περίπτωση που χρησιμοποιείται στις διανομές- μπορεί να αποκτηθεί με την πόρτα «Speed Delivery Door».

Ξεκινούν τον μήνα που διανύουμε οι πωλήσεις στην Ευρώπη του αναβαθμισμένου -πιο άνετου και οικονομικού- Sprinter, με τη Mercedes-Benz να προσφέρει έναν νέο κινητήρα, καινούργιο σύστημα τετρακίνησης, αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, αλλά και το καινοτόμο σύστημα «Speed Delivery Door» που υπόσχεται ταχύτητα και άνεση στις διανομές.


Διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις του Sprinter είναι ο 2λιτρος diesel κινητήρας OM654 που προέρχεται από τη Mercedes-Benz Cars.

Διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις του Sprinter είναι ο 2λιτρος diesel κινητήρας OM654 που προέρχεται από τη Mercedes-Benz Cars.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Αναλυτικότερα, ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας OM654 που προέρχεται από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz Cars και ο οποίος έως τώρα ήταν διαθέσιμος αποκλειστικά στα πισωκίνητα Sprinter Panel Van και Chassis Cab, εφεξής θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις του Μεγάλου Van της Mercedes-Benz Vans. Με κίνηση πίσω, εμπρός ή σε όλους τους τροχούς, αναβαθμίζονται όλες οι εκδόσεις Chassis Cab, Panel Van και Tourer του Sprinter, με τον 2λιτρο κινητήρα diesel να προσφέρεται σε 4 εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 84 kW (114 hp), 110 kW (150 hp), 125 kW (170 hp) και 140 kW (190 hp).

Ο κινητήρας OM654 προσφέρεται στο Sprinter σε 4 εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 114, 150, 170 και 190 ίππων.

Ο κινητήρας OM654 προσφέρεται στο Sprinter σε 4 εκδόσεις ισχύος, με απόδοση 114, 150, 170 και 190 ίππων.

 
Sprinter: 25 χρόνια πρωτοπορίας στην ασφάλεια

Ο 4κύλινδρος diesel κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro VI-E και Euro 6d και έχει εξελιχθεί ώστε να εμφανίζει λιγότερους κραδασμούς και να παράγει χαμηλότερα επίπεδα ήχου.

Ο 4κύλινδρος diesel κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro VI-E και Euro 6d και έχει εξελιχθεί ώστε να εμφανίζει λιγότερους κραδασμούς και να παράγει χαμηλότερα επίπεδα ήχου.

 
Σύμφωνα με την εταιρεία, όλες οι εκδοχές του μοντέλου θα προσφέρουν υψηλότερα επίπεδα άνεσης και χαμηλότερη κατανάλωση, είτε προορίζονται για αστική χρήση είτε για το εργοτάξιο, είτε πρόκειται να πραγματοποιούν μεγάλα ταξίδια είτε να αποτελέσουν τη βάση για την κατασκευή ενός αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Αυτό οφείλεται στον συνδυασμό του μπλοκ αλουμινίου και των ατσάλινων πιστονιών, στην κλιμακωτή διαδικασία της καύσης, καθώς και στην επένδυση κυλίνδρων «NANOSLIDE» για μειωμένη τριβή στον κινητήρα, μαζί με τη δυναμική επανακυκλοφορία καυσαερίων πολλαπλών τρόπων και τη μετεπεξεργασία καυσαερίων στον κινητήρα. Αξίζει να αναφερθεί πως ο 4κύλινδρος diesel κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro VI-E και Euro 6d και έχει εξελιχθεί ώστε να εμφανίζει λιγότερους κραδασμούς και να παράγει χαμηλότερα επίπεδα ήχου.

Γρηγορότερες αλλαγές υπόσχεται το νέο, αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC των εννέα σχέσεων, το οποίο προέρχεται από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz και αντικαθιστά το προηγούμενο 7τάχυτο.

Γρηγορότερες αλλαγές υπόσχεται το νέο, αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC των εννέα σχέσεων, το οποίο προέρχεται από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz και αντικαθιστά το προηγούμενο 7τάχυτο.

 

Νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο


Πιο γρήγορο και αποδοτικό το νέο σύστημα τετρακίνησης με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής (Torque-on-demand).

Πιο γρήγορο και αποδοτικό το νέο σύστημα τετρακίνησης με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής (Torque-on-demand).

 
Από τα επιβατικά μοντέλα της Mercedes-Benz προέρχεται και το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, το οποίο όπως υποδηλώνει και το όνομά του διαθέτει εννέα σχέσεις μετάδοσης. Το 9άρι κιβώτιο αντικαθιστά το προηγούμενο 7G-TRONIC PLUS και συμβάλλει στον περαιτέρω περιορισμό των επιπέδων κατανάλωσης, αλλά και της ηχορύπανσης, κρατώντας τις στροφές του 2λιτρου κινητήρα χαμηλότερα.

Πιο γρήγορη και εύκολη καθιστά τη ζωή του διανομέα το νέο σύστημα Speed Delivery Door.

Πιο γρήγορη και εύκολη καθιστά τη ζωή του διανομέα το νέο σύστημα Speed Delivery Door.

 
Νέες εκδόσεις MiniBus για το Sprinter
 
Η εταιρεία υπόσχεται γρήγορες αλλαγές, χωρίς κενά ισχύος, ενώ η λειτουργία «Drive Select» και τα «paddles» αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, επιτρέπουν στον οδηγό να επεμβαίνει χειροκίνητα στις αλλαγές. Σημειώνεται, πως το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο παραμένει ως είχε στη γκάμα του οχήματος.
 

Αναβαθμισμένη, αυτόματη τετρακίνηση

 
Νέο είναι και το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο επίσης είναι «δανεικό» από την Mercedes-Benz Cars. Το νέο Sprinter 4x4 θα είναι σύντομα διαθέσιμο με την έκδοση των 190 ίππων του κινητήρα OM 654 και το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC, σε εκδόσεις μεικτού βάρους έως και 5,5 τόνων.
 
Αντίθετα με το έως τώρα σύστημα που έστελνε το 35% της ροπής στον εμπρόσθιο άξονα και το υπόλοιπο 65% στον οπίσθιο, το νέο μπορεί να κατανέμει τη μετάδοση πλήρως μεταβλητά ανάμεσα στους δύο άξονες (Torque-on-demand), ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες και δίχως να απαιτείται η εμπλοκή του οδηγού.
 
Από το 2023 το επόμενο eSprinter
 
Η πλήρως μεταβλητή κατανομή της ροπής εξασφαλίζεται μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου πολύδισκου συμπλέκτη, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο transfer case του οχήματος. Σε κανονικές συνθήκες, το αυτοκίνητο είναι εξ ολοκλήρου πισωκίνητο και όταν εμπλακεί ο συμπλέκτης μπαίνει στο «παιχνίδι» και ο μπροστινός άξονας. Αυτό εξασφαλίζει υψηλή πρόσφυση και εύκολο χειρισμό, με την αυτόματη κατανομή της ροπής να επιτρέπει στο σύστημα να λειτουργεί πολύ πιο αθόρυβα.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως όταν δεν χρειάζεται να περνάει η ροπή και στον μπροστινό άξονα - για παράδειγμα σε ισχυρούς ελιγμούς φρεναρίσματος με επέμβαση του ABS - το μπροστινό σύστημα μετάδοσης απενεργοποιείται και η ροπή μειώνεται στο μηδέν. Εάν υπάρχει κίνδυνος υποστροφής ή υπερστροφής υπό φορτίο, η ροπή κατανέμεται πρώτα έτσι ώστε το όχημα να σταθεροποιηθεί ξανά. Μόνο εάν αυτά τα μέτρα δεν βοηθούν στην εκτόνωση της κατάστασης, επεμβαίνουν τα συστήματα ελέγχου ESP ή 4ETS προσαρμοσμένα στο σύστημα 4×4.
 

Νέα αυτόματη πλευρική πόρτα

 
«Speed Delivery Door» ονομάζεται το σύστημα της Mercedes-Benz Vans που προορίζεται για τα Sprinter που δραστηριοποιούνται στον χώρο των ταχυμεταφορών, καθώς έχει σχεδιαστεί για να καταστήσει τη δύσκολη δουλειά της παράδοσης δεμάτων, πιο εύκολη, γρήγορη και περισσότερο ασφαλή.
 
Ουσιαστικά πρόκειται για μια αυτόματα ανοιγόμενη -μέσω αισθητήρων- διπλή γυάλινη πόρτα στον χώρο φόρτωσης (από την πλευρά του συνοδηγού), η οποία εκτός όλων των άλλων προσφέρει και καλύτερη ορατότητα στον δρόμο. Ο χειρισμός της πόρτας μπορεί να γίνει και μηχανικά κατ` εντολή του διανομέα – οδηγού, ενώ το κλείδωμα και ξεκλείδωμά της πραγματοποιείται και μέσω του κλειδιού του οχήματος. Περιλαμβάνεται και μηχανισμός ασφαλείας για την αποφυγή των ατυχημάτων κατά την είσοδο και έξοδο του χειριστή, ώστε αυτή να μην τον «μαγκώσει» σε καμία περίπτωση.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως ένας κούριερ κατεβαίνει και ανεβαίνει στο όχημα του, περίπου 300 με 350 φορές ημερησίως! Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, μέσω του συστήματος «Speed Delivery Door» εξοικονομούνται σε κάθε στάση περί τα 10 δευτερόλεπτα, κάτι που αν σημαίνει πως σε ημερήσια βάση, μπορούν να κερδηθούν έως και 30 λεπτά!
Δείτε παρακάτω το σχετικό βίντεο της Mercedes-Benz Vans:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement