Μέσα στο 20 μισό του 2023 θα ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς του ηλεκτρικού Sprinter, το οποίο θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «Electric Versatility Platform» της Mercedes-Benz.
Σε τρία εργοστάσια της Mercedes-Benz θα κατασκευάζεται από το δεύτερο μισό του 2023, το νέας γενιάς, ηλεκτρικό eSprinter van, το οποίο θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα «Electric Versatility Platform». Οι εν λόγω μονάδες θα βρίσκονται στο Βόρειο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας, στο Ντίσελντορφ και στην πόλη Ludwigsfelde της Γερμανίας.
Η Mercedes-Benz επενδύει περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη του eSprinter επόμενης γενιάς και από περίπου 50 εκ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του κάθε εργοστασίου όπου θα παραχθεί το ηλεκτρικό Van, το οποίο πλέον στοχεύει και στις αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά. Οι απαραίτητες μετατροπές στα τρία εργοστάσια και η επανεκπαίδευση του προσωπικού βρίσκονται αυτή τη στιγμή υπό προετοιμασία.
Το τωρινό eSprinter παράγεται στο εργοστάσιο του Ντίσελντορφ, πλάι με το συμβατικό μοντέλο. Η λογική αυτή θα συνεχιστεί και στις γραμμές παραγωγής και των δύο νέων εργοστασίων που θα εμπλακούν με την κατασκευή του, προκειμένου η εταιρεία να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα με τις εκδόσεις panel van, το νέας γενιάς μοντέλο θα διατίθεται και σε εκδόσεις καμπίνας -σασί (C+C), προκειμένου να αποτελεί τη βάση όπου θα τοποθετούνται πλήθος υπερκατασκευών (ψυκτικοί θάλαμοι, αυτοκινούμενα τροχόσπιτα, ασθενοφόρα, κ.α.).
Σημειώνεται, πως του χρόνου το εργοστάσιο του Ντίσελντορφ -στο οποίο απασχολούνται περίπου 6.000 εργαζόμενοι- θα γιορτάσει τα 60α του γενέθλια. Η μονάδα της Mercedes-Benz στο Ludwigsfelde, έκλεισε τον περασμένο Φεβρουάριο τα 30 χρόνια λειτουργίας. Σε αυτό, εργάζονται σχεδόν 2.000 άτομα τα οποία κατασκευάζουν τις εκδόσεις σασί του Sprinter. Σε ό,τι αφορά στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Βόρειο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας, αυτό ιδρύθηκε πριν από 15 χρόνια από τη Mercedes-Benz, προκειμένου να κατασκευάζει εκεί το Sprinter και το Metris, όπως ονομάζεται στην αγορά της Β. Αμερικής το Vito. Μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, στην εν λόγω μονάδα δούλευαν περίπου 1.600 υπάλληλοι.