Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο MAN LionΆs City E κατείχε περίοπτη θέση στο περίπτερο της εταιρείας.

Οι μπαταρίες του LionΆs City E εδράζονται στην οροφή του οχήματος και διασφαλίζουν αυτονομία έως και 200 χλμ.

Στο πίσω μέρος του οχήματος, εκεί που κανονικά θα εδράζονταν ο κινητήρας, πλέον υπάρχουν επιπλέον θέσεις καθήμενων.

MAN Truck & Bus

13.722 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2019)

Με σαφή προσανατολισμό στην εξέλιξη ηλεκτροκίνητων λύσεων για την γκάμα των αστικών λεωφορείων της, χωρίς ωστόσο να παραβλέπει την εξέλιξη νέων προϊόντων με εναλλακτικούς τύπους καυσίμου αλλά και επιπλέον τεχνολογικές καινοτομίες που αναβαθμίζουν τον… χαρακτήρα των συμβατικών εκπροσώπων της, η MAN Truck & Bus συμμετείχε στο Παγκόσμιο Συνέδριο του UITP με αιχμή του δόρατος το νέο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο, MAN LionΆs City E, για το οποίο, ο επικεφαλής του κλάδο των λεωφορείων της εταιρείας, κ. Rudi Kuchta, τόνισε σχετικά: «… Με τη νέα γενιά του MAN LionΆs City που είναι διαθέσιμο με εναλλακτικά συστήματα μετάδοσης της κίνησης όπως π.χ. με κινητήρες φυσικού αερίου ή με το σύστημα MAN EfficientHybrid, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε ακόμη πιο αποδοτικές και φιλικές προς το  περιβάλλον λύσεις.
Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση LionΆs City E, την οποία παρουσιάσαμε για πρώτη φορά στην πρόσφατη ΙΑΑ 2018, ουσιαστικά θα αποτελέσει την βασική μας πρόταση για τους πελάτες μας που επιθυμούν ένα –μηδενικών εκπομπών- και άκρως αποδοτικό όχημα, από το 2ο 6μηνο του 2020».

LionΆs City E
Με εντυπωσιακή σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, το MAN LionΆs City E αποτελεί ένα από τα προηγμένα τεχνολογικά –ηλεκτροκίνητα- αστικά λεωφορεία σε παγκόσμιο επίπεδο ενώ, βασικό γνώρισμα στο εσωτερικό του είναι οι επιπλέον θέσεις στο πίσω τμήμα, εξαιτίας της απουσίας του κινητήρα που εδράζονταν εκεί.
Με μέγιστη απόδοση από 160 – 270 kW, οι ηλεκτροκινητήρες του εν λόγω αστικού λεωφορείων είναι σε θέση να καλύψουν έως και 200 χλμ. με μια φόρτιση των συστοιχιών μπαταριών ενώ στο εσωτερικό έχουν προβλεφθεί 29 θέσεις καθήμενων.
Η MAN Truck & Bus έχει ανακοινώσει πως το LionΆs City Ε θα δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες χρήσης στους στόλους εταιρειών και οργανισμών από την Γερμανία και το Λουξεμβούργο, προκειμένου να διασφαλιστεί η μέγιστη αποδοτικότητα και αξιοπιστία του, προτού φτάσει στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται χρονικά μέσα στο 2ο 6μηνο του 2020.

Μείωση κατανάλωσης έως και κατά 16% με το MAN EfficientHybrid
Θέλοντας να διασφαλίσει την βέλτιστη αποδοτικότητα και των εκδόσεων αστικών λεωφορείων της με συμβατικούς πετρελαιοκινητήρες, η MAN Truck & Bus παρουσίασε στην Στοκχόλμη και τον νέο -9,0λιτρο- πετρελαιοκινητήρα D1556 LOH, σε εκδόσεις με ισχύ 280, 330 ή 360 ίππων, που καλύπτει τα αυστηρά πρότυπα του πρωτοκόλλου Euro 6d, που θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου του 2019.
Σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα Stop-Start με την ονομασία «MAN EfficientHyrbid», αλλά και τη μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος, οι εκδόσεις του νέου MAN LionΆs City με πετρελαιοκινητήρα, είναι σε θέση να επιτύχουν μείωση της κατανάλωσης έως και κατά 16% σε σχέση με το παρελθόν, την ίδια στιγμή που παραμένουν αθόρυβα και χωρίς εκπομπές ρύπων σε όλες τις στάσεις τους, καθΆ όλη τη διάρκεια του δρομολογίου.