Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αίσθηση προκάλεσε η παρουσίαση του πρωτότυπου NXT από τη Scania στο Παγκόσμιο Συνέδριο του UITP.

Ως λεωφορείο, το αυτόνομα κινούμενο και ηλεκτροκίνητο NXT μπορεί να μεταφέρει μεγάλο αριθμό επιβατών ωστόσο…

… αναλόγως του αμαξώματος που θα επιλέξει ο ιδιοκτήτης του, μπορεί να υποστηρίξει και αστικές διανομές προϊόντων.

Scania Buses

13.657 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2019)

Ο ταχέως αυξανόμενος πληθυσμός των μεγαλουπόλεων σε παγκόσμιο επίπεδο δημιουργεί πέραν από εντονότερο κυκλοφοριακό πρόβλημα, ανάγκη για δραστικό περιορισμό των εκπομπών ρύπων για τα οχήματα που κινούνται σε αυτές καθώς και νέες, προτάσεις που θα συμβάλλουν στη βελτίωση των logistics, τόσο για τις εμπορευματικές όσο και τις επιβατικές οδικές μεταφορές.
Την ίδια στιγμή, παρατηρείται μια έντονη τάση από πλευράς των παρόχων στον κλάδο των αστικών επιβατικών μεταφορών, να προσελκύσουν νέες κατηγορίες «πελατών».
Με αυτό το σκεπτικό, αλλά και θέλοντας να προβάλλει τις νέες εξελίξεις που έχει να προτείνει σε ότι αφορά στην ηλεκτροκίνητη, τους εναλλακτικούς τύπους καυσίμων και τις «έξυπνες» μεταφορές, η Scania παρουσίασε αρκετά νέα στοιχεία στο Παγκόσμιο Συνέδριο του UITP, μεταξύ των οποίων και το πρωτότυπο «NXT».

Το ξεχωριστό πρωτότυπο «NXT»
Το πρωτότυπο «NXT» της Scania είναι ουσιαστικά ένα όχημα που μπορεί να εξυπηρετήσει τόσο επιβατικές όσο και εμπορευματικές μεταφορές, χάρη στη δυνατότητα υποστήριξης διαφόρων τύπων αμαξωμάτων σε ένα ευέλικτο πλαίσιο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Scania, κ. Henrik Jenriksson, το NXT έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις αστικές μεταφορές από το 2030 και μετά, ενσωματώνοντας πολλαπλές υπάρχουσες αλλά και μελλοντικές τεχνολογικές καινοτομίες.
Με μήκος που δεν υπερβαίνει τα 8 μέτρα, το NXT μπορεί να λειτουργήσει ως λεωφορείο, μεταφέροντας επιβάτες με μηδενικές εκπομπές ρύπων χάρη στον ηλεκτροκινητήρα του και τις κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών που εδράζονται κάτω από το πλαίσιο του.
Αυτό ωστόσο θα ισχύει κατά τη διάρκεια της ημέρας καθώς, τη νύχτα, το NXT θα μπορεί να… αλλάζει κουστούμι (βλέπε αμάξωμα) και να λειτουργεί ως ένα φορτηγό όχημα με βάρος μικρότερο των 8t., που θα διακινεί εμπορεύματα εντός της πόλης, με μέγιστη αυτονομία έως και 245 χλμ.
Με αυτόν τον τρόπο, η Scania φιλοδοξεί να εξελίξει μια νέα πρόταση για τις συνδυασμένες μεταφορές προϊόντων και επιβατών, με αυτόνομα κινούμενα και ηλεκτροκίνητα οχήματα, 24 ώρες/ημέρα, 7 μέρες/εβδομάδα εντός της πόλης.