Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τον Οκτώβριο θα βγουν στους δρόμους τα πρώτα Actros και Arocs με τον 3ης γενιάς κινητήρα OM 471 της Mercedes-Benz Trucks.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τον Οκτώβριο θα βγουν στους δρόμους τα πρώτα Actros και Arocs με τον 3ης γενιάς κινητήρα OM 471 της Mercedes-Benz Trucks.

Με νέας γενιάς κινητήρα τα Actros & Arocs

17.925 Επισκέψεις στο άρθρο (12/4/2022)

Εντός του έτους θα τοποθετηθεί στα Mercedes-Benz Actros και Arocs, ο 3ης γενιάς κινητήρας OM 471, ο οποίος υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση έως και κατά 4% και συνολικά χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, δίχως να κάνει παραχωρήσεις στην άνεση και την οδηγική ευχαρίστηση.

Με μειωμένη κατανάλωση κατά 4% τα Mercedes-Benz Actros & Arocs!

  • Τον Οκτώβριο ντεμπούτο για τον 3ης γενιάς κινητήρα OM 471
  • Με δύο εκδόσεις υπερσυμπίεσης & νέο σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων
  • Πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων – +200 Nm με ένα κουμπί από την 7η ως τη 12η σχέση
  • Χαμηλότερες εκπομπές – Συμβατό με τις προδιαγραφές Euro VIe
 
Από τον προσεχή Οκτώβριο, τα βαρέα φορτηγά της Mercedes-Benz Trucks θα είναι διαθέσιμα με τον περίφημο κινητήρα OM 471, ο οποίος περνάει αισίως στην τρίτη του γενιά και φέρει μια σειρά καινοτομιών που αναβαθμίζουν περαιτέρω την απόδοσή του. Στόχος της γερμανικής εταιρείας -η οποία έχει ξεκινήσει ήδη να δέχεται παραγγελίες για τον εν λόγω κινητήρα- είναι ο περιορισμός της κατανάλωσης και του Συνολικού Κόστους Ιδιοκτησίας (TCO) των φορτηγών.
 
Οι άνθρωποι της εταιρείας τονίζουν πως ο νέας γενιάς OM 471, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος στα Mercedes-Benz Actros και Mercedes-Benz Arocs, δεν πρόκειται να περιορίσει την απόδοση, την άνεση και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του τωρινού συνόλου.


Συνολικά αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για τον OM 471, ο οποίος υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση έως και κατά 4%.

Συνολικά αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά για τον OM 471, ο οποίος υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση έως και κατά 4%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πιο αποτελεσματική καύση

Οι βελτιώσεις στην απόδοση για την τρίτη γενιά του OM 471 είναι το αποτέλεσμα μιας σειράς καινοτομιών στον κινητήρα. Για παράδειγμα, η γεωμετρία της εσοχής του εμβόλου, ο σχεδιασμός του ακροφυσίου έγχυσης και οι παράμετροι της κυλινδροκεφαλής που σχετίζονται με την ανταλλαγή αερίων, δέχθηκαν μια σειρά αναβαθμίσεων. Με αυτόν τον τρόπο, η αναλογία συμπίεσης του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα έχει αυξηθεί από 18,3:1 σε 20,3:1, γεγονός που οδηγεί σε πιο αποτελεσματική καύση με μέγιστη πίεση ανάφλεξης 250 bar.
 

Δύο εκδόσεις υπερσυμπίεσης

Επιπλέον, στην προσπάθειά της να βελτιστοποιήσει την υπερσυμπίεση, η Mercedes-Benz Trucks παρουσιάζει στην τρίτη γενιά του OM 471, δύο νέους στροβιλοσυμπιεστές που αναπτύχθηκαν και κατασκευάζονται εσωτερικά και οι οποίοι προσαρμόζονται στο ευρύ φάσμα των απαιτήσεων των πελατών της εταιρείας. Κάπως έτσι, στην έκδοση βελτιστοποιημένης κατανάλωσης, η εστίαση είναι στη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Προορίζεται για χρήση σε μεγάλες αποστάσεις με κινητήρα ισχύος έως 350 kW (476 hp).
 
Η δεύτερη παραλλαγή στροβιλοσυμπιεστή έχει σχεδιαστεί για υψηλές επιδόσεις και υψηλή δύναμη πέδησης κινητήρα και είναι ιδανική για χρήση στον κλάδο βαρέως τύπου και στον κατασκευαστικό τομέα, με ισχύ κινητήρα έως 390 kW (530 hp). Για τα χαμηλότερα και μεσαία επίπεδα απόδοσης του OM 471, η μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά είναι έως και 4%, ενώ για τα ανώτερα επίπεδα απόδοσης έως και 3,5%. Χάρη στη χαμηλότερη κατανάλωση, τόσο το λειτουργικό κόστος όσο και οι εκπομπές CO2 μειώνονται. Η παραλλαγή υψηλής ισχύος χρησιμοποιείται επίσης στα χαμηλότερα επίπεδα απόδοσης του Arocs που δραστηριοποιείται στον κατασκευαστικό κλάδο.

Λιγότερες τριβές

Εκτός από την καύση και την υπερσυμπίεση, η μείωση της τριβής είναι ο τρίτος σημαντικός μοχλός περιορισμού της κατανάλωσης καυσίμου. Για τον σκοπό αυτό, ο OM 471 τρίτης γενιάς διαθέτει μια πρόσφατα αναπτυγμένη βαλβίδα ελέγχου πίεσης λαδιού κινητήρα. Τοποθετείται πίσω από την αντλία λαδιού κινητήρα και μπροστά από τον θερμοστάτη λαδιού.
 
Ένας ηλεκτρικός ενεργοποιητής επιτρέπει την ελεγχόμενη χρήση της εν λόγω βαλβίδας, με τη μείωση στην πίεση του λαδιού να προσδιορίζεται λαμβάνοντας υπόψη όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα και τις ειδικές απαιτήσεις τους, όπως η λίπανση ή η ψύξη. Ένα νέο λάδι κινητήρα με χαμηλό ιξώδες ενισχύει τον έλεγχο της πίεσης λαδιού και συνδράμει στον περιορισμό της κατανάλωσης, χωρίς να μειώνει τα διαστήματα αλλαγής λαδιού ή να αυξάνει τη φθορά στα επηρεαζόμενα εξαρτήματα του κινητήρα.

Χαμηλότεροι ρύποι

Το σύστημα μετεπεξεργασίας καυσαερίων, το οποίο έχει ανανεωθεί πλήρως και προσαρμοστεί στο νέο σύστημα καύσης και ελέγχου του OM 471, συμβάλλει επίσης στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου. Το σύστημα περιορίζει την αντίθετη πίεση (αντιπίεση) και αυξάνει επίσης τον δείκτη ομοιομορφίας του AdBlue, γεγονός που οδηγεί σε βελτιωμένη μετατροπή NOx και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.
 
Οι αισθητήρες NOx μαζί με το κλειστό και προσαρμοστικό κύκλωμα ελέγχου κλειστού βρόχου NOx και ένα μοντέλο πρόβλεψης θερμοκρασίας SCR, επέτρεψαν να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο η σταθερότητα των εκπομπών. Συμμορφώνεται ακόμη και με τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών, όπως το Euro VIe, τα οποία απαιτούν αποτελεσματικό περιορισμό των εκπομπών καυσαερίων καθ' όλη τη διάρκεια της κανονικής ζωής ενός οχήματος υπό κανονικές συνθήκες χρήσης.

Ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων

Πέρα της οικονομίας χρήσης, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz Trucks κατά την εξέλιξη του OM 471 -αλλά και συνολικά στη γραμμή κίνησης- έριξαν βάρος και στα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης που θα προσδίδει στα φορτηγά που θα τον διαθέτουν.
 
Για παράδειγμα, ο νέος αυτοματοποιημένος έλεγχος κιβωτίου ταχυτήτων «PowerShift Advanced» επιτρέπει ταχύτερη και ομαλότερη κίνηση και επιτάχυνση σε πολλές καταστάσεις χάρη στην ακριβή επιλογή ταχύτητας. Οι ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων μειώνουν τα κενά ροπής έως και 40% στο ανώτερο εύρος. Η παραμετροποίηση του πεντάλ γκαζιού έχει επίσης βελτιστοποιηθεί περαιτέρω: Η αυξημένη ευαισθησία στην κάτω διαδρομή του πεντάλ επιτρέπει σημαντικά πιο ευαίσθητους ελιγμούς, ενώ ο χρόνος άμεσης απόκρισης στην επάνω διαδρομή του πεντάλ έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη δυναμική υπό υψηλές απαιτήσεις φορτίου. Επίσης διευκολύνει την οδήγηση και την επιτάχυνση σε κυκλικούς κόμβους.
 
Ένα άλλο highlight είναι το εκτεταμένο εύρος του «Top Torque», το οποίο είναι διαθέσιμο για επίπεδα απόδοσης κινητήρα 330 kW (450 hp) και 350 kW (476 hp) σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων G281. Επιπλέον ροπή 200 Nm είναι διαθέσιμη στον στροφαλοφόρο άξονα στις ταχύτητες 7 έως 12 στο πρόγραμμα «A Standard». Όπως λέει και η εταιρεία, «Δύναμη με το πάτημα ενός κουμπιού» για υψηλότερη απόδοση που είναι διαθέσιμη όταν ο οδηγός τη χρειάζεται πραγματικά – για παράδειγμα σε ράμπες αυτοκινητοδρόμων ή όταν επιχειρεί μια προσπέραση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε