Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και υψηλή απόδοση (200 kW) ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας της Renault, ο οποίος δε θα κάνει χρήση Σπάνιων Γαιών.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και υψηλή απόδοση (200 kW) ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας της Renault, ο οποίος δε θα κάνει χρήση Σπάνιων Γαιών.

Με οικολογικό ηλεκτρικό κινητήρα η Renault

3.041 Επισκέψεις στο άρθρο (11/2/2022)

Από το 2027 η Renault θα εξοπλίζει τα μοντέλα μηδενικών ρύπων που θα παράγει, με έναν σύγχρονο ηλεκτρικό κινητήρα χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας, που θα αποδίδει ισχύ 200 kW και ο οποίος θα είναι άκρως οικολογικός, καθώς θα κατασκευάζεται χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών.

Χωρίς «Σπάνιες Γαίες» οι ηλεκτροκινητήρες της Renault!

  • Με ισχύ 200 kW & χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
  • Εξάλειψη της χρήσης σπάνιων μετάλλων
  • Σε συνεργασία με τις Valeo & Valeo Siemens eAutomotive
  • Έναρξη παραγωγής το 2027 στη Γαλλία
 
Ισχύ περίπου 270 ίππων (200 kW) θα εμφανίζει ο νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρας που θα ξεκινήσει να παράγει μαζικά η Renault το 2027, στο εργοστάσιο του ομίλου που βρίσκεται στο Cleon της Νορμανδίας στη βόρεια Γαλλία.
 
Το παραπάνω θα καταστεί εφικτό χάρη στη συνεργασία του Renault Group με τις εταιρείες Valeo και Valeo Siemens eAutomotive, οι οποίες υπέγραψαν πρόσφατα ένα μνημόνιο συμφωνίας (MoU). Οι τρεις εταίροι θα συνδυάσουν την τεχνογνωσία τους για να σχεδιάσουν ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που θα προσφέρει περισσότερη ισχύ με λιγότερη ενέργεια, χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών.

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας θα προκύψει χάρη στη συνεργασία του Renault Group με τις εταιρείες Valeo και Valeo Siemens eAutomotive.

Ο νέος ηλεκτροκινητήρας θα προκύψει χάρη στη συνεργασία του Renault Group με τις εταιρείες Valeo και Valeo Siemens eAutomotive.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι «Σπάνιες Γαίες»

Όπως ίσως καταλάβατε από τα παραπάνω, βασικό χαρακτηριστικό του εν λόγω κινητήρα είναι πως θα εξαλείψει τη χρήση των λεγόμενων στη χημεία «σπάνιων γαιών», των μετάλλων δηλαδή τα οξείδια των οποίων είναι γαιώδους μορφής και κλήθηκαν έτσι λόγω της εξαιρετικής σπανιότητάς τους.
 
Στο πλαίσιο της συνεργασίας, καθένας από τους τρεις εταίρους θα συμβάλει στην εξέλιξη και παραγωγή των δύο κύριων στοιχείων του ηλεκτρικού κινητήρα: του ρότορα και του στάτορα.

O ρόλος των Renault και Valeo

Αναλυτικότερα, η Renault θα αναπτύξει και θα παράγει την τεχνολογία ρότορα EESM (ηλεκτρικά διεγερμένος σύγχρονος κινητήρας), σχεδιασμένη χωρίς τη χρήση σπάνιων γαιών που προσφέρει βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση. Εκτός από την παροχή εξαρτημάτων με βάση την καλύτερη τεχνογνωσία κάθε εταιρείας, η συνολική αρχιτεκτονική του κινητήρα «all-in-one» για τον Όμιλο Renault θα σχεδιαστεί επίσης από τη Renault.
 
Η Valeo και η Valeo Siemens eAutomotive θα αναπτύξουν και θα παράγουν τον στάτορα, ο οποίος βασίζεται στην τεχνολογική τεχνογνωσία της Valeo στη συναρμολόγηση χάλκινων συρμάτων. Χάρη στη μοναδική της τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα, η οποία της επιτρέπει να χρησιμοποιεί μεγαλύτερη πυκνότητα χαλκού στον στάτορα, η Valeo είναι σε θέση να παράγει μεγαλύτερη ισχύ χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιεί περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »