Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Από την προσεχή άνοιξη, το Renault Master Z.E. αντικαθιστά τις μπαταρίες των 33 kWh, αντικαθιστώντας τες με νέες χωρητικότητας 52 kWh.

Από την προσεχή άνοιξη, το Renault Master Z.E. αντικαθιστά τις μπαταρίες των 33 kWh, αντικαθιστώντας τες με νέες χωρητικότητας 52 kWh.

Στα 190 χλμ. αυξάνεται η μέγιστη αυτονομία του Master Z.E., ενώ σε αστικό κύκλο η αυτονομία ανέρχεται σε 244 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Στα 190 χλμ. αυξάνεται η μέγιστη αυτονομία του Master Z.E., ενώ σε αστικό κύκλο η αυτονομία ανέρχεται σε 244 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Το ηλεκτρικό Master συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος του προσδίδει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

Το ηλεκτρικό Master συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος του προσδίδει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

Το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 -  3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ

Το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 - 3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ (τρία μήκη και δύο ύψη).

  • Από την προσεχή άνοιξη, το Renault Master Z.E. αντικαθιστά τις μπαταρίες των 33 kWh, αντικαθιστώντας τες με νέες χωρητικότητας 52 kWh.
  • Στα 190 χλμ. αυξάνεται η μέγιστη αυτονομία του Master Z.E., ενώ σε αστικό κύκλο η αυτονομία ανέρχεται σε 244 χλμ. (μετρήσεις WLTP).
  • Το ηλεκτρικό Master συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος του προσδίδει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
  • Το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 -  3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ

Μεγαλύτερη αυτονομία για το ηλεκτρικό Renault Master

2.591 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2021)

Με μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας εξοπλίζεται το πλήρως ηλεκτρικό Master Z.E. της Renault Trucks, το οποίο -σε αντίθεση με ό,τι ισχύει μέχρι σήμερα- θα λανσαριστεί από την προσεχή άνοιξη προσφέροντας τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε δύο ώρες.

Κατά 70 χλμ. (από τα 120 χλμ. στα 190 χλμ.) αυξάνεται η αυτονομία του πλήρως ηλεκτρικού Master Z.E. της Renault Trucks, χάρη στην τοποθέτηση μεγαλύτερων μπαταριών χωρητικότητας 52 kWh (33 kWh οι παλαιότερες), με το αναβαθμισμένο ηλεκτρικό van της γαλλικής εταιρείας να προγραμματίζεται να πραγματοποιήσει το εμπορικό του λανσάρισμα την προσεχή άνοιξη.


Στα 190 χλμ. αυξάνεται η μέγιστη αυτονομία του Master Z.E., ενώ σε αστικό κύκλο η αυτονομία ανέρχεται σε 244 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Στα 190 χλμ. αυξάνεται η μέγιστη αυτονομία του Master Z.E., ενώ σε αστικό κύκλο η αυτονομία ανέρχεται σε 244 χλμ. (μετρήσεις WLTP).

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Αξίζει να αναφερθεί, πως σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Renault Trucks και με βάση τις μετρήσεις WLTP, σε αστικό κύκλο χρήσης η αυτονομία του Master Z.E. μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 244 χλμ.

Το ηλεκτρικό Master συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος του προσδίδει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

Το ηλεκτρικό Master συνεχίζει να εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος του προσδίδει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

 
Με πλήρως ηλεκτρική γκάμα η Renault Trucks

Το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 -  3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ (τρία μήκη και δύο ύψη).

Το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 - 3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ (τρία μήκη και δύο ύψη).

 
Σημαντική εξέλιξη είναι και η μείωση του χρόνου φόρτισης των μπαταριών, καθώς σε έναν ταχυφορτιστή, οι μπαταρίες φτάνουν στο 80% πληρότητας μέσε σε 2 ώρες, με την πλήρη φόρτιση να διαρκεί πλέον μόλις 3 ώρες. Σημειώνεται, πως οι παλαιότερες μπαταρίες λιθίου χωρητικότητας 33 kWh, φόρτιζαν σε έξι ώρες μέσω φορτιστή AC ισχύος 7 kW.
 
Αυτονομία 300 χλμ. για το νέο ηλεκτρικό Kangoo Van
 
Σημειώστε, πως το ηλεκτρικό Master της Renault Trucks μεικτού βάρους 3,1 -  3,5 τόνων είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (van, chassis cab και floor cab), με τις διαθέσιμες επιλογές να είναι συνολικά οκτώ (τρία μήκη και δύο ύψη). Το σασί συνοδεύεται από διετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.), ενώ οι μπαταρίες φέρουν εργοστασιακή εγγύηση οκτώ χρόνων (ή 160.000 χλμ.).
 
Τη ζωή του οδηγού, ειδικά όταν αυτός κινείται σε αστικά περιβάλλοντας, διευκολύνουν συστήματα όπως οι κάμερες οπισθοπορείας και ο καθρέπτης εξάλειψης των τυφλών σημείων. Επιπλέον, το Master Z.E. εξοπλίζεται με το «Z.E. Voice», ένα ηχητικό σύστημα που προειδοποιεί τους πεζούς για την παρουσία του, το οποίο λειτουργεί σε ταχύτητες χαμηλότερες των 30 χλμ./ώρα.
 
Δύο ακόμα Renault Master υδρογόνου
 
Υπενθυμίζεται, πως το ηλεκτρικό Master μπαταρίας (BEV) εφοδιάζεται με κινητήρα απόδοσης 57 kW (76 hp) ισχύος και 225 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Επιπλέον, πρόσφατα η γαλλική εταιρεία παρουσίασε και τρεις υδρογονοκίνητες εκδόσεις του οχήματος, οι οποίες εκτός από μπαταρία εξοπλίζονται και με κυψέλες καυσίμου που του προσδίδουν αυτονομία έως και 500 χλμ. Κλείνοντας, σημειώνεται πως το ηλεκτρικό Master Z.E., όπως και οι συμβατικής τεχνολογίας εκδόσεις του, αποκτά την έκδοση «Red Edition».
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »