Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Αυτή είναι η 1η προωθητική εικόνα του πρωτότυπου eActros LongHaul της Mercedes-Benz Trucks, που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της έκθεσης IAA Transportation 2022.

Αυτή είναι η 1η προωθητική εικόνα του πρωτότυπου eActros LongHaul της Mercedes-Benz Trucks, που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της έκθεσης IAA Transportation 2022.

Το eActros LongHaul δοκιμάζεται ήδη, αργότερα φέτος θα βγει στους δρόμους, του χρόνου θα παραδοθεί για δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται.

Το eActros LongHaul δοκιμάζεται ήδη, αργότερα φέτος θα βγει στους δρόμους, του χρόνου θα παραδοθεί για δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται.

Με μεικτό βάρος 40 τόνων, το eActros LongHaul υπόσχεται πως θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ.

Με μεικτό βάρος 40 τόνων, το eActros LongHaul υπόσχεται πως θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ.

Θα φέρει προηγμένες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και την υψηλότερη χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα.

Θα φέρει προηγμένες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και την υψηλότερη χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα.

Οι μπαταρίες θα φορτίζουν από το 20 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, σε έναν σταθμό φόρτισης ισχύος περίπου ενός megawatt.

Οι μπαταρίες θα φορτίζουν από το 20 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, σε έναν σταθμό φόρτισης ισχύος περίπου ενός megawatt.

Η υψηλή αυτονομία και η υπερταχεία φόρτιση, θα επιτρέπουν στις εταιρείες να χρησιμοποιούν καθημερινά το eActros LongHaul σε δύο βάρδιες.

Η υψηλή αυτονομία και η υπερταχεία φόρτιση, θα επιτρέπουν στις εταιρείες να χρησιμοποιούν καθημερινά το eActros LongHaul σε δύο βάρδιες.

  • Αυτή είναι η 1η προωθητική εικόνα του πρωτότυπου eActros LongHaul της Mercedes-Benz Trucks, που θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στο πλαίσιο της έκθεσης IAA Transportation 2022.
  • Το eActros LongHaul δοκιμάζεται ήδη, αργότερα φέτος θα βγει στους δρόμους, του χρόνου θα παραδοθεί για δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται.
  • Με μεικτό βάρος 40 τόνων, το eActros LongHaul υπόσχεται πως θα προσφέρει αυτονομία της τάξης των 500 χλμ.
  • Θα φέρει προηγμένες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και την υψηλότερη χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα.
  • Οι μπαταρίες θα φορτίζουν από το 20 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, σε έναν σταθμό φόρτισης ισχύος περίπου ενός megawatt.
  • Η υψηλή αυτονομία και η υπερταχεία φόρτιση, θα επιτρέπουν στις εταιρείες να χρησιμοποιούν καθημερινά το eActros LongHaul σε δύο βάρδιες.

Τον Σεπτέμβριο το πρωτότυπο eActros LongHaul

6.983 Επισκέψεις στο άρθρο (21/6/2022)

Μια 1η γεύση του eActros LongHaul μας δίνει η Mercedes-Benz Trucks, πριν την επίσημη παρουσίαση του Σεπτεμβρίου, με το νέο ηλεκτρικό φορτηγό των 40 τόνων να αναμένεται στις αγορές το 2024, υποσχόμενο αυτονομία 500 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης σε 30 λεπτά.

Αυτονομία 500 χλμ. και φόρτιση σε 30 λεπτά για το eActros LongHaul!

  • Ντεμπούτο ως concept τον Σεπτέμβριο – Μεικτό 40 τόνων
  • Σε δημόσιους δρόμους οι δοκιμές από φέτος, το 2024 η παραγωγή
  • Με προηγμένες μπαταρίες LFP για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
  • Φόρτιση σε σταθμούς ισχύος ενός megawatt
 
Την πρωτότυπη εκδοχή του ηλεκτρικού eActros LongHaul των 40 τόνων που προορίζεται για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, θα παρουσιάσει για πρώτη φορά η Mercedes-Benz Trucks τον Σεπτέμβριο στην έκθεση IAA Transportation του Ανόβερου.


Το eActros LongHaul δοκιμάζεται ήδη, αργότερα φέτος θα βγει στους δρόμους, του χρόνου θα παραδοθεί για δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται.

Το eActros LongHaul δοκιμάζεται ήδη, αργότερα φέτος θα βγει στους δρόμους, του χρόνου θα παραδοθεί για δοκιμές σε πελάτες της εταιρείας, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει να παράγεται.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι δοκιμές ξεκίνησαν – Το 2024 στην αγορά

Σημειώνεται πως τα πρώτα concepts του εν λόγω φορτηγού υποβάλλονται ήδη σε εκτεταμένες εσωτερικές δοκιμές και αργότερα φέτος θα ξεκινήσουν να δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους. Μέσα στην επόμενη χρονιά, τα eActros LongHaul που θα βρίσκονται κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής θα παραδοθούν σε πελάτες της εταιρείας, προκειμένου να δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
 

Το ηλεκτρικό φορτηγό, το οποίο αναμένεται να εμφανίζει αυτονομία περίπου 500 χλμ. και να προσφέρει τη δυνατότητα της λεγόμενης «megawatt» φόρτισης υψηλής απόδοσης, προγραμματίζεται να περάσει σε μαζική παραγωγή εντός του 2024.
 
Η γερμανική εταιρεία υπόσχεται, επιπλέον, μια ισορροπημένη γραμμή κίνησης, αλλά και μια σειρά συστημάτων άνεσης και ασφάλειας. Ακόμα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα έχουν στη διάθεσή τους μια ολιστική μεταφορική λύση, που θα περιλαμβάνει εκτός από το όχημα, τη συμβουλευτική, τις υποδομές φόρτισης και άλλες υπηρεσίες διαχείρισης στόλου.

Φόρτιση όσο διαρκεί το διάλειμμα του οδηγού

Σήμερα, η Mercedes-Benz Trucks δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες προωθητικές εικόνες και σκίτσα του ηλεκτρικού φορτηγού, το οποίου θα φέρει προηγμένες μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), που χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και την υψηλότερη χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι εν λόγω μπαταρίες θα φορτίζουν από το 20 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά, σε έναν σταθμό φόρτισης ισχύος περίπου ενός megawatt. Η υψηλή αυτονομία και η υπερταχεία φόρτιση, θα επιτρέπουν στις εταιρείες να χρησιμοποιούν καθημερινά το eActros LongHaul σε δύο βάρδιες.
 
Αξίζει να αναφερθεί πως η φόρτιση σε 30 λεπτά αναμένεται να ταιριάξει γάντι με τις ευρωπαϊκές μεταφορικές εταιρείες, οι οποίες είναι υποχρεωμένες μετά από 4,5 ώρες συνεχούς οδήγησης, να προσφέρουν στους οδηγούς ένα διάλειμμα 45 λεπτών, κατά τη διάρκεια του οποίου το φορτηγού θα γεμίζει τις μπαταρίες του και θα είναι έτοιμο να συνεχίσει το δρομολόγιό του.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »