Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Ξεκίνησαν οι δοκιμές και παράλληλα οι προ-παρεγγελίες του eActros με συρόμενο τρέιλερ και μεικτό βάρος συρμού 40 τόνων.

Ξεκίνησαν οι δοκιμές και παράλληλα οι προ-παρεγγελίες του eActros με συρόμενο τρέιλερ και μεικτό βάρος συρμού 40 τόνων.

Το ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα Rockinger με αμάξωμα και κουρτίνα της Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.

Το ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα Rockinger με αμάξωμα και κουρτίνα της Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.

Προϋπόθεση για να λάβει έγκριση ο συρμός, ήταν το σύστημα συνεχούς πέδησης. Στο eActros, αυτό το σύστημα παρέχεται από ένα φρένο τρέιλερ (High Power Brake Resistor).

Προϋπόθεση για να λάβει έγκριση ο συρμός, ήταν το σύστημα συνεχούς πέδησης. Στο eActros, αυτό το σύστημα παρέχεται από ένα φρένο τρέιλερ (High Power Brake Resistor).

Οι μπαταρίες του eActros αποτελούνται είτε από 3 (eActros 300) είτε από 4 «packs» (eActros 400), καθένα από τα οποία εμφανίζει εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh. Στην κορυφαία έκδοση, η μέγιστη αυτον

Οι μπαταρίες του eActros αποτελούνται είτε από 3 (eActros 300) είτε από 4 «packs» (eActros 400), καθένα από τα οποία εμφανίζει εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh. Στην κορυφαία έκδοση, η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται στα 400 χλμ.

Από κοινού οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν 330 kW συνεχούς ισχύος, η μέγιστη τιμή της οποίας ανέρχεται σε 400 kW.

Από κοινού οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν 330 kW συνεχούς ισχύος, η μέγιστη τιμή της οποίας ανέρχεται σε 400 kW.

Το eActros μπορεί να «μπριζωθεί» σε φορτιστές έως και 160 kW, με το eActros 300 να χρειάζεται μία ώρα για να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 20% στο 80%.

Το eActros μπορεί να «μπριζωθεί» σε φορτιστές έως και 160 kW, με το eActros 300 να χρειάζεται μία ώρα για να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 20% στο 80%.

  • Ξεκίνησαν οι δοκιμές και παράλληλα οι προ-παρεγγελίες του eActros με συρόμενο τρέιλερ και μεικτό βάρος συρμού 40 τόνων.
  • Το ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα Rockinger με αμάξωμα και κουρτίνα της Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.
  • Προϋπόθεση για να λάβει έγκριση ο συρμός, ήταν το σύστημα συνεχούς πέδησης. Στο eActros, αυτό το σύστημα παρέχεται από ένα φρένο τρέιλερ (High Power Brake Resistor).
  • Οι μπαταρίες του eActros αποτελούνται είτε από 3 (eActros 300) είτε από 4 «packs» (eActros 400), καθένα από τα οποία εμφανίζει εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh. Στην κορυφαία έκδοση, η μέγιστη αυτον
  • Από κοινού οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν 330 kW συνεχούς ισχύος, η μέγιστη τιμή της οποίας ανέρχεται σε 400 kW.
  • Το eActros μπορεί να «μπριζωθεί» σε φορτιστές έως και 160 kW, με το eActros 300 να χρειάζεται μία ώρα για να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 20% στο 80%.

Το eActros με συρόμενο για μεικτό 40 τόνων

7.138 Επισκέψεις στο άρθρο (23/8/2022)

Διαθέσιμο για παραγγελία είναι το ηλεκτρικό Mercedes-Benz eActros σε έκδοση με συρόμενο τρέιλερ, που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν έναν συρμό μηδενικών ρύπων που εμφανίζει μεικτό βάρος 40 τόνων και μέγιστη αυτονομία 400 χλμ.

Συρμός 40 τόνων με το eActros!

  • Έναρξη παραγγελιών στη Γερμανία
  • Με συρόμενο τρέιλερ 18 τόνων
  • Σε 2 εκδόσεις για αυτονομία 300 ή 400 χλμ.
  • Φόρτιση σε 1 ώρα (eActros 300)
 
Μια νέα σειρά δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες ξεκίνησε η Mercedes-Benz Trucks σε συνεργασία με την Logistik Schmitt, με τις δύο εταιρείες να δοκιμάζουν στον Μέλανα Δρυμό το eActros, το οποίο έλαβε έγκριση να φέρει συρόμενο τρέιλερ, με το μεικτό βάρος συρμού να ανέρχεται στους 40 τόνους.
 
Σημειώνεται πως το ηλεκτρικό φορτηγό μπορεί να παραγγελθεί ήδη σε αυτή τη διαμόρφωση. Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως από την έναρξη των δοκιμών το 2019, το eActros έχει πραγματοποιήσει πάνω από 7.000 δρομολόγια, διανύοντας περισσότερα από 70.000 χλμ. Σε αυτό το πλαίσιο, το eActros με το τρέιλερ χρησιμοποιείται για τη μεταφορά προϊόντων από τα εργοστάσια της Daimler Truck στις πόλεις Rastatt και Gaggenau, διανύοντας ημερησίως περί τα 300 χλμ.


Το ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα Rockinger με αμάξωμα και κουρτίνα της Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.

Το ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα Rockinger με αμάξωμα και κουρτίνα της Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η νομοθεσία για τους συρμούς

Τονίζεται, πως σύμφωνα με τη γερμανική νομοθεσία, για τη ρυμούλκηση τρέιλερ άνω των 10 τόνων, οι συρμοί, δηλαδή ο συνδυασμός βαρέων φορτηγών και ρυμουλκούμενων, πρέπει να διαθέτουν σύστημα συνεχούς πέδησης. Στο eActros, αυτό το σύστημα συνεχούς πέδησης παρέχεται από ένα φρένο τρέιλερ (High Power Brake Resistor ή HPR για συντομία) για ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία.
 
Στη Logistik Schmitt, το eActros 300 (6x2), σχεδιασμένο για λειτουργία με ρυμουλκούμενο, είναι εξοπλισμένο με σύζευξη ρυμουλκούμενου Rockinger στον κεντρικό άξονα. Το συνοδευτικό ρυμουλκούμενο είναι ένα τρέιλερ κεντρικού άξονα με αμάξωμα με κουρτίνα Junge. Με εσωτερικό μήκος 7.280 χλστ. διαθέτει επιτρεπόμενο μεικτό βάρος 18 τόνων.

Δύο εκδόσεις για αυτονομία έως και 400 χλμ.

Υπενθυμίζεται, πως οι μπαταρίες του eActros αποτελούνται είτε από τρία (eActros 300) είτε από τέσσερα «packs» (eActros 400), καθένα από τα οποία εμφανίζει εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh (στα 97 kWh η χρησιμοποιούμενη). Στην κορυφαία έκδοση eActros 400, η μέγιστη αυτονομία ανέρχεται στα 400 χλμ.
 
Η γραμμή κίνησης αποτελείται από έναν ηλεκτρικό άξονα με δύο ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες και ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Από κοινού οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποδίδουν 330 kW συνεχούς ισχύος, η μέγιστη τιμή της οποίας ανέρχεται σε 400 kW. Το eActros μπορεί να «μπριζωθεί» σε φορτιστές έως και 160 kW, με το eActros 300 να χρειάζεται μία ώρα για να φορτίσει τις μπαταρίες του από το 20% στο 80%.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε