Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Χάρη στον ανεξάρτητο σχεδιαστή, Abimelec Arellano, το νέο Jeep Gladiator απέκτησε έκδοση μονής καμπίνας.

Χάρη στον ανεξάρτητο σχεδιαστή, Abimelec Arellano, το νέο Jeep Gladiator απέκτησε έκδοση μονής καμπίνας.

Από το 1963-1987, το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στο πάτωμα του Wagoneer και διέθετε μονοκάμπινη έκδοση.

Από το 1963-1987, το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στο πάτωμα του Wagoneer και διέθετε μονοκάμπινη έκδοση.

Χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.

Χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.

Μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι διπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης.

Μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι διπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης.

Θα είχε άραγε νόημα -στην Αμερική τουλάχιστον- μια μονοκάπινη έκδοση από τη Jeep;

Θα είχε άραγε νόημα -στην Αμερική τουλάχιστον- μια μονοκάπινη έκδοση από τη Jeep;

Ο Ford Godzilla των 7,3 λτ.!

Ο Ford Godzilla των 7,3 λτ.!

Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3 μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2 μ. Το μοντέλο διέθετε κιβώτιο Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε

Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3 μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2 μ. Το μοντέλο διέθετε κιβώτιο Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε από τον κωδικό J-Series.

  • Χάρη στον ανεξάρτητο σχεδιαστή, Abimelec Arellano, το νέο Jeep Gladiator απέκτησε έκδοση μονής καμπίνας.
  • Από το 1963-1987, το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στο πάτωμα του Wagoneer και διέθετε μονοκάμπινη έκδοση.
  • Χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.
  • Μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι διπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης.
  • Θα είχε άραγε νόημα -στην Αμερική τουλάχιστον- μια μονοκάπινη έκδοση από τη Jeep;
  • Ο Ford Godzilla των 7,3 λτ.!
  • Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3 μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2 μ. Το μοντέλο διέθετε κιβώτιο Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε

Μονοκάμπινο Jeep Gladiator

2.797 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2021)

Σε μία από τις πιο «περιποιημένες» ψηφιακές δημιουργίες νέων οχημάτων, βλέπουμε το Jeep Gladiator με δύο πόρτες να φέρνει στο νου παλαιότερες εποχές, ενώ με την τοποθέτηση του Ford Godzilla κινητήρα των 7,3 λίτρων, να αποτελεί το όνειρο κάθε «πειραγμένου»!

Για περισσότερο από ένα τέταρτο του αιώνα (1963-1987), το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στην μεγάλη πλατφόρμα της εταιρείας, στην οποία βασιζόταν και η ναυαρχίδα της μάρκας, το Wagoneer. Ωστόσο ο σύγχρονος «μονομάχος», το μοντέλο σειράς JT, έχει πέσει στη μεσαία κατηγορία, αποτελώντας μια παραλλαγή του 4θυρου Wrangler.


Από το 1963-1987, το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στο πάτωμα του Wagoneer και διέθετε μονοκάμπινη έκδοση.

Από το 1963-1987, το Jeep Gladiator (γενιά SJ) στηριζόταν στο πάτωμα του Wagoneer και διέθετε μονοκάμπινη έκδοση.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »

 Οδηγούμε το Jeep Gladiator (+vid)

Χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.

Χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.

 
Μία ακόμα θεμελιώδης διαφορά των δύο μοντέλων είναι πως το SJ Gladiator αποτελούσε περισσότερο ένα «κανονικό» επαγγελματικό όχημα και ως τέτοιο διέθετε δίθυρη έκδοση. Από την άλλη, η Jeep με το νέο JT μοντέλο, δημιούργησε ένα όχημα που «πλέκει» ανάμεσα στη δουλειά και στη διασκέδαση, αγγίζοντας -στην Ευρώπη τουλάχιστον- τα χαρακτηριστικά ενός lifestyle προϊόντος.

Μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι διπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης.

Μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι διπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης.

 
Jeep: Από την δεκαετία του 1940 στα Pick-Up

Θα είχε άραγε νόημα -στην Αμερική τουλάχιστον- μια μονοκάπινη έκδοση από τη Jeep;

Θα είχε άραγε νόημα -στην Αμερική τουλάχιστον- μια μονοκάπινη έκδοση από τη Jeep;

 
Την παραπάνω «αδικία» είπε να διορθώσει με την ψηφιακή του πένα, ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Abimelec Arellano που κρύβεται πίσω από τον λογαριασμό abimelecdesign στα social media. Μιλάμε για μια υψηλότατης ποιότητας δουλειά, καθώς δεν έχουμε μονάχα το παραδοσιακό «κόψε-ράψε» του αμαξώματος, αλλά και μεγάλη έμφαση στη λεπτομέρεια, όπως αποδεικνύουν οι πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης και οι χρωμιωμένοι τροχοί της KMC Wheels με τα ελαστικά BF Goodrich All-Terrain A/T KO2.

Ο Ford Godzilla των 7,3 λτ.!

Ο Ford Godzilla των 7,3 λτ.!

 
Το Jeep Gladiator με ιταλικό κοστούμι (+vid)

Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3 μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2 μ. Το μοντέλο διέθετε κιβώτιο Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε από τον κωδικό J-Series.

Δύο εκδόσεις ήταν διαθέσιμες, η J200 με μεταξόνιο 3 μ. και η J300 με μεταξόνιο 3,2 μ. Το μοντέλο διέθετε κιβώτιο Dana 20 και άξονες Dana 44 εμπρός και πίσω. Το 1972 το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε από τον κωδικό J-Series.

 
Η φαντασία και η «όρεξη» του Abimelec δεν περιορίστηκε στα παραπάνω, αλλά κάτω από το καπό δεν τοποθέτησε έναν Hellcat κινητήρα του ομίλου, αλλά κινήθηκε προς τη Ford, φέρνοντας στο μυαλό τα χρόνια του Β` Π.Π., όταν η μπλε οβάλ εταιρεία είχε φτιάξει περισσότερα από 300 χιλ. στρατιωτικά Jeep. Μάλιστα, ο σχεδιαστής δεν αρκέστηκε σε έναν οποιοδήποτε κινητήρα, αλλά τοποθέτησε ψηφιακά τον Ford Godzilla των 7,3 λτ., η απόδοση του οποίου κατόπιν βελτιώσεων, μπορεί να αγγίξει αστρονομικά νούμερα.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το στο facebook »